Oddgeir og nynorsklauget - innkalling til årsmøte.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Audiophile-Arve skrev:
5. Når ein tenkjer på kva tilhøve nynorsken har for tida, må vi vere takksame for alt som byr seg..
Og eg som allereie har lagt meg i hardtrening til å stå fram som ein framifrå støttespelar. Eg har jamvel teke fram og børsta støv av nynorskordboka mi. Ikkje berre det, eg har opna han òg. Det knirka fælt, det gjorde det, men det gjekk bra.

Neste steg vert å finne ut om Vindaugane (Windows) har ein stavekontroll for nynorsk og korleis eg aktiverar han. Berre vent, om litt kjem nynorsken din til å likna gammeldansk, jamført med min.

:) :) :)
Steikje!
Dette lovar godt.
Og for den som vil ta han heilt ut: http://www.nynorsk.no/artikkel.php?art=nynorsk-data

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
Audiophile-Arve skrev:
For Kompo; det er langt på veg greitt å bruke bergensk av det noverande slaget, men hugs at vi må ha med oss hokjønn. Det er eit must for oss nynorskfolk.
Det er det vanlege. Omsynet til kjønnskvotering gjeng føre kompetanse......
Ja!
Undrar meg forresten litt over bergensarane, som har klart å verte så mange utan å ha hokjønn....
Men no går vi til framlegg om statuttar.
Treng vi slike, eller er det aldeles sjølvsagt?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Trengar vi statuttar??

Tja. Kom med forslag du så kan vi se på det.

Siden det kom inn beskyldningar om forsøk på kjønnskvotering her, som eg på ingen måte støttar, foreslår eg at vi rett og slett droppar dette med honkjønn, det går strengt tatt helt greit uten, noe vi bergensare kan skrive undar på.

Vi bør jo gå inn for forenkling av språket, bør vi ikkje? En god start e jo å begrense antall kjønn, strengt tatt pleiar det jo å holde med to..

Vi kan kalle intetkjønn for honkjønn, så bør vel alle være fornøyde..?

Da siar vi det.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Trengar vi statuttar??

Tja. Kom med forslag du så kan vi se på det.

Siden det kom inn beskyldningar om forsøk på kjønnskvotering her, som eg på ingen måte støttar, foreslår eg at vi rett og slett droppar dette med honkjønn, det går strengt tatt helt greit uten, noe vi bergensare kan skrive undar på.

Vi bør jo gå inn for forenkling av språket, bør vi ikkje? En god start e jo å begrense antall kjønn, strengt tatt pleiar det jo å holde med to..

Vi kan kalle intetkjønn for honkjønn, så bør vel alle være fornøyde..?

Da siar vi det.
Her går det litt fort i svingane..... desse unisex-greiene du legg opp til, er ikkje noko eg støttar.
Vi skal ha hokjønn. Elles får vi halde oss til substantiv som naturleg er av han- og inkjekjønn. Og då meiner eg ikkje å støtte deg i dette inkjekjønnshokjønnsframlegget ditt. Slik grenseoverskridingslyst syner at det må statuttar til. Iallfall for medlemer av hokjønn, ser det ut som...

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.926
Torget vurderinger
1
Eg tykkjer sjølv at høgnorsken er venare enn nynorsken, men han nyttar eg berre når eg skriv for meg sjølv. Då leraren spurde meg kva eg hadde som hovudmål svara klassen min at det var gamalnorsk, det skulle vel segja det meste. Eg vonar likevel at eg kan vera med i Nynorsklauget.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
ErosLoveking skrev:
Audiophile-Arve skrev:
No held vi oss til aasaskelista. Eg er skitfull (kåna sjeknte meg), så mitt nest elinnleg ver ti morgon sånn i ti--tteia .
Hååpar det gå rregitt.
Helsing meg - mo det eikje r problem med at eg tek jobben som rodsrstyr
Skjenker meg selv jeg..... ;)
God trening i det ;D
Gode innlegg kan vel ikke gjentas for ofte 8)

En ting jeg ble litt bekymra over, siden du ble skjenket så mye. Kom det på noe tidspunkt inn forsøk på misbruk eller utnyttelse av deg Arve? Ligger ofte skumle baktanker med overskjenking vet du. Sikker på at det bare var alkohol du fikk i deg. Hmmm
Føler du deg brukt idag Arve?

;) ;) ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Eg er djupt såra og vonbråten av den grunn at Arve og Oddgeir ikkje har hatt tanke for at eg, av alle, skulle ha vore sjølsagt som medlem i dette nynorsklauget! Eg som nett no les Mikkjel Fønhus om kveldane føre eg legg meg!

Men har der kome budstikke til meg med spørsmål om eg kan ha tanke om verta medlem? Nei det har det ikkje!

Vel eg skjønar når eg ikkje er ønskt, så eg skal holde meg unna! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.878
Spiralis skrev:
Eg er djupt såra og vonbråten av den grunn at Arve og Oddgeir ikkje har hatt tanke for at eg, av alle, skulle ha vore sjølsagt som medlem i dette nynorsklauget! Eg som nett no les Mikkjel Fønhus på kveldane føre eg legg meg!

Men har der kome budstikke til meg med spørsmål om eg kan ha tanke om verta medlem? Nei det har det ikkje!

Vel eg skjønar når eg ikkje er ønskt, så eg skal holda meg unna! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Du må unnskylde Arve. Han ble misbrukt på det groveste inatt og er følgelig litt indisponert idag.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Eg er djupt såra og vonbråten av den grunn at Arve og Oddgeir ikkje har hatt tanke for at eg, av alle, skulle ha vore sjølsagt som medlem i dette nynorsklauget! Eg som nett no les Mikkjel Fønhus om kveldane føre eg legg meg!

Vel eg skjønar når eg ikkje er ønskt, så eg skal holde meg unna! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Så vidt eg forstår så e stillingen som leder enno ledig, om du e litt kjapp no så kan du kuppe den...

Ingen har fått invitasjon, her tar vi oss bare te rette, som vi pleiar...

Om du støttar mitt forslag angående kjønn, har du min stemme... :-*

Arve har ondt i hodet i dag og e litt sur... ;)

Johs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Antall liker
12
Torget vurderinger
3
Søkjer herved om opptak i lauget.
Som Arve er eg også Nordfjoring og har såleis ikkje noko sterk trong til å framheve meg sjølv, med tanke på framståande verv. Grunna opp til fleire reformateringar er eg, for tida, også utan ny-norsk rettskrivingsprogram. Av den grunn kjenner eg meg heller ikkje kalla til høge verv. Går også for ein meir anarkistisk organisjonsform.
-Audiofile vafler må smørjast med brunost og ekte smør. Alt anna er griseri! Tenk deg jordbersylte i Audio Technican!!!!!!!!!!
-Skulle det nokon gong bli snakk om negativ medlemskontingent går eg for at det vert realisert som rette rett-skrivings programm for dei som måtte trenge det mast.

God betring A-Arve. Å verte nøda til å drikke er ikkje greit.
No kom eg på ei gamal historie om ein eldre fjording som reiste med fly for første gong og flyvertinna (historia skriv seg frå tida før det kjønnsnøytrale) kom og spurde om han ville ha noko å drikke.
"Ikkje fyrebels" svara fjordingen, -vertinna kom med fire pils!!!!!!
MVH

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Palmaris skrev:
Eg tykkjer sjølv at høgnorsken er venare enn nynorsken, men han nyttar eg berre når eg skriv for meg sjølv. Då leraren spurde meg kva eg hadde som hovudmål svara klassen min at det var gamalnorsk, det skulle vel segja det meste. Eg vonar likevel at eg kan vera med i Nynorsklauget.
Vyrde Palmaris!
Høgnorsk har vi etter måten få døme på i nyare nynorsk. Det einaste unntaket som renn meg i hug, er "soga om ringdrotten" av Tolkien, som er omsett frå engelsk skrivemål.
Men om De kjenner Dykk sterk nok i hugen til å halde ein høgnorsk profil her på Sentralen, og iallfall i vårt nynorsklaug, vil det vere ovframt gjevande og morosamt...
Eg tolkar dette som eit framlegg om at Palmaris tykkjer vi treng ein høgmålsansvarleg, og sjølv kan ta på seg dette vervet...?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
ErosLoveking skrev:
En ting jeg ble litt bekymra over, siden du ble skjenket så mye. Kom det på noe tidspunkt inn forsøk på misbruk eller utnyttelse av deg Arve? Ligger ofte skumle baktanker med overskjenking vet du. Sikker på at det bare var alkohol du fikk i deg. Hmmm
Føler du deg brukt idag Arve?

;) ;) ;)
Tuggen og utattespytta.
Lat oss no halde oss til saklista.....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Spiralis skrev:

Her har vi hatt namnestreng med innkalling til årsmøte og allting, så eg tykkjer du er åt å verte tynnhuda, Spiralis. Du er sjølvsagt velkomen.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Eg finn at det er ynskje frå iallfall ein i møtelyden om å ha ein statutt der vi vil fremje høgnorsken. No er det vel dei færraste som veit kva som er høgnorsk, men det skulle vel ikkje hindre dykk i å meine noko? Vi er trass alt Hifisentralen, ikkje sant? Her meinest det utan smålege omsyn.
Elles tykkjer eg vi bør ha med noko om åndsfridom, toleranse og sånt, men er ikkje heilt sikker. Vi er som sagt, trass alt Hifisentralen....
Er det nokon som melder statuttbehov ut over dette?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Skal vi ha noko prosentmålsetjing, forresten? NRK satsar på 25%, som de kanskje veit. No kunne vi kanskje sett oss mål om at 25% av Hifisentralmedlemene skulle nytte nynorsk, men når ein ser at av Hifisentralen sine 9356 medlemer er om lag 50% utan innlegg i det heile, er det kanskje tullete.....dersom alle desse umælande definerast som nynorsk umælande, har vi dobla kvoten, og om berre helvta av dei nyttar nynorsk, vil vi likevel ha godt 25%. Når eg i tillegg har over 6300 nynorskinnlegg, er stoda slett ikkje oversiktleg.
Å nemne dette som ordstyrar er kanskje berre å så vind? Men Hifisentralen kunne kanskje ha godt av å hauste litt storm etter kvart.

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.926
Torget vurderinger
1
So Soga um Ringdrotten hev ei høgnorsk umsetjing og, ho skulde eg kan hende hava lagt eit auge på. Bokmålsumsetjinga hev ei språkleg stemning som eg ikkje tykkjer um. Eg minnast fyrste boki eg las, Ei verdsumsigling i kavbåt,etter det var det ingen veg attende. Diverre skriv eg nok betre på nynorsk og bokmål enn på høgnorsk, men det er lite truleg at storhopen her på sentralen kan finna feili mine 8).
Vyrdsamt
Palmaris

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Palmaris skrev:
So Soga um Ringdrotten hev ei høgnorsk umsetjing og, ho skulde eg kan hende hava lagt eit auge på. Bokmålsumsetjinga hev ei språkleg stemning som eg ikkje tykkjer um. Eg minnast fyrste boki eg las, Ei verdsumsigling i kavbåt,etter det var det ingen veg attende. Diverre skriv eg nok betre på nynorsk og bokmål enn på høgnorsk, men det er lite truleg at storhopen her på sentralen kan finna feili mine 8).
Vyrdsamt
Palmaris
Djervt skrive, Palmaris.
Etter kvart som eg ser innlegga dine, er eg viss på at høgnynorsken no er i gode hender. Sjølv skriv eg ikkje anna enn morsame dikt på høgnynorsk, slike som går på sjølvironi. Forunderleg at De nemnde Verdomsiglinga i kavbåt, av Jules Verne. Denne har eg nett funne fram til bruk hjå læresveinane mine. Berre som eit skrekkdøme.
Elles vil eg lyfte fram den radikale nynorsken ein finn i jolehefta om Ingeniør Knut Berg som ei mogeleg kjelde til meir høgvyrdeleg nynorsk.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Skal vi ha noko prosentmålsetjing, forresten? NRK satsar på 25%, som de kanskje veit. No kunne vi kanskje sett oss mål om at 25% av Hifisentralmedlemene skulle nytte nynorsk, men når ein ser at av Hifisentralen sine 9356 medlemer er om lag 50% utan innlegg i det heile, er det kanskje tullete.....dersom alle desse umælande definerast som nynorsk umælande, har vi dobla kvoten, og om berre helvta av dei nyttar nynorsk, vil vi likevel ha godt 25%. Når eg i tillegg har over 6300 nynorskinnlegg, er stoda slett ikkje oversiktleg.
Å nemne dette som ordstyrar er kanskje berre å så vind? Men Hifisentralen kunne kanskje ha godt av å hauste litt storm etter kvart.
Når du nevner prosentregning, som er ett av de få områdene jeg behersker bedre enn folk flest, vil jeg slå et slag for at andre må få sine prosenter også. I særdeleshet må akerhus'sk, eller min dialekt, få sin rettmessige andel. Skulle jeg bli tvunget til å skrive på nynorsk, ville tellerverket mitt gått helt i stå. Da ville jeg stort sett sitte med nesa i ordboka og gramatikken og i beste fall fått publisert cirka ett innlegg i halvåret.

Prosentmålene må heller ikke praktiseres slik at dersom et par av dere mest ihuga nynorskbrukere blir angrepet av simultanskrivesperre, så blir det full skrivestopp her på HFS.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Når du nevner prosentregning, som er ett av de få områdene jeg behersker bedre enn folk flest, vil jeg slå et slag for at andre må få sine prosenter også. I særdeleshet må akerhus'sk, eller min dialekt, få sin rettmessige andel. Skulle jeg bli tvunget til å skrive på nynorsk, ville tellerverket mitt gått helt i stå. Da ville jeg stort sett sitte med nesa i ordboka og gramatikken og i beste fall fått publisert cirka ett innlegg i halvåret.

Prosentmålene må heller ikke praktiseres slik at dersom et par av dere mest ihuga nynorskbrukere blir angrepet av simultanskrivesperre, så blir det full skrivestopp her på HFS.
Eg vil igjen trekkje fram at intensjonane med nynorsklauget ikkje har spesielt mykje med dialektar å gjere. Hifisentralen er av natur skriftleg, og vil såleis ikkje gje rom for munnlege aktivitetar, om vi då ikkje tek til med lydfilar.
Dialekt som skriftspråk er vanskeleg, og vil vere alt for krevjande for andre enn svært ihuga, djuptenkte og utdanna filologar. Vi har nokre slike her, men det vil gjere terskelen for deltaking i lauget svært høg, og med dette redusere aktiviteten.

Eg skjønar at du kanskje ikkje har den store nynorskdugleiken inne? I så fall kan eit medlemskap i nynorsklauget vere til nytte...Sidan vi diskuterer statuttar kan vi kanskje ta med noko om å heve kompetansen og nivået på Sentralen?

O

OldBoy

Gjest
I går skrev du så vakkert:

Mitt råd til dei som har hatt nynorsk som sidemål, eller er ganske rustne i nynorskbruken: Fylg dialekten din.

I dag sier du noe helt annet.

Valgflesk, eller bare dårlig korttidshukommelse?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
I går skrev du så vakkert:

Mitt råd til dei som har hatt nynorsk som sidemål, eller er ganske rustne i nynorskbruken: Fylg dialekten din.

I dag sier du noe helt annet.

Valgflesk, eller bare dårlig korttidshukommelse?

Dette er enklaste måten å få til skapeleg nynorsk på, og fungerer greitt nok som eit utgangspunkt for dei som ikkje har utprega urbant talemål. Men det må før eller seinare drivast språkrøkt. Mange ser dette som ein styggedom, også i nynorskkrinsar, men det å gjere talemål om til skrift, er ein smertefull prosess som kostar mykje....slik er det.

Og når det gjeld kortidsminnet er det ikkje i form i dag, nei... Skal ha middag no, og då kjem det vel opp att. Skal eg halde aktivitetsnivået frå i går kveld, må eg utvide minnet, er eg redd...

O

OldBoy

Gjest
Språkrøkt er det norske, og nynorske, språkets styggeste ord, spør du meg.

Må vi bedrive språkrøkt, kan det være det samme. Da forblir jeg passiv medlem, riktignok med rett til negativ statsstøtte, men ellers veldig passiv.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:

Må vi bedrive språkrøkt, kan det være det samme. Da forblir jeg passiv medlem, riktignok med rett til negativ statsstøtte, men ellers veldig passiv.

Her tek vi som sagt imot alt vi får....
Styggaste nynorske ord kan vi kåre som eventueltsak. Du får verte aktiv når vi kjem så langt. Hugsen min er ikkje på topp for tida.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
OldBoy skrev:

Her tek vi som sagt imot alt vi får....
Styggaste nynorske ord kan vi kåre som eventueltsak. Du får verte aktiv når vi kjem så langt. Hugsen min er ikkje på topp for tida.
Jeg er helt med, jeg.

Bare ingen forlanger at jeg skal forandre meg. Forandring fryder ikke! Nemlig!

For min del, kan vi godt bruke tiden til å stemme over andre ting enn "styggeste ord". Stygge ord finnes det nok av, og hvilke som kommer øverst på listen, er til en viss grad avhengig av dagsformen. Ingen absolutter her, med andre ord.

Det er bare det, at jeg har vokst opp i et urbant strøk. Ikke min skyld, det, du får skyte foreldrene mine hvis det er et problem, og sånn tror jeg det er med de fleste av oss: vi bare vokser opp der vi får beskjed om å vokse opp, og vi snakker sånn som vi får beskjed om å snakke, og som de snakker rundt oss.

For noen av oss innebærer det at vi snakker urbant. Andre ender opp med å snakke swahili eller andre språk som vi forstår oss særdeles lite på. Vi gjør så godt vi kan alle sammen, der vi er.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Denne høgnorsken, ka e det for nokke tull Arve?

Her får ikkje folk skrive på dialekt, og så e det plutselig helt greit med en megasnodigerkenynorskdialekt.

E du sjef her ellar?

Har vi valgt leder egentlig??

G

Gjestemedlem

Gjest
Eg har nok mest tru på eit samnordisk språk, og ser eigentleg alle desse språka vi har som variantar av eit.

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.926
Torget vurderinger
1
Høgnorsk er då ingi dialekt vyrde Frue. Um eg såg det turvande ville eg ha nytta den ovgilde dialekti mi,Strilamålet.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
1. Denne høgnorsken, ka e det for nokke tull Arve?

2. Her får ikkje folk skrive på dialekt, og så e det plutselig helt greit med en megasnodigerkenynorskdialekt.

3. E du sjef her ellar?

4. Har vi valgt leder egentlig??
1. Det er litt innvikla. Vi opererar eigentleg med fire ulike "nivå" på prosa. Den "stivaste" og mest høgtidelege, kallast høgnorsk. så går det gradvis nedover til det nivået der ein ikkje er nøye i det heile, det ekstremt uformelle. Vi kan også rekne eitt nytt nivå, SMS-språket. D e ikj så lett å frst av & t.

2. Dette går ikkje på dialekt, men altså på form. Eg meiner vi skal legge det generelle nivået til nivå 3, lettare uformell utveksling av skrivne ord. Nivå 2 er det du opplever når du får svar frå eit offentleg organ eller ein førespurnad til eit firma, det formelle.

3. Vi held framleis på med statuttane. Og då ingen protesterte, kuppa eg vervet som ORDSTYRAR. Dette gjeld til møtet er over. Og det kan lett vare ei stund...eg har opna for til dels omfattande digresjonar.

4. Syn tålsemd, mi kjære Kompe!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Palmaris skrev:
Høgnorsk er då ingi dialekt vyrde Frue. Um eg såg det turvande ville eg ha nytta den ovgilde dialekti mi,Strilamålet.
Her, Kompe, finn du eit til dels utsøkt døme på høgnynorsk.

Min kjære Palmaris, kan du syta for at det kjem turvande mellomrom etter teiknsetjingane, også på Høgmålet?*) Elles skal du ha vene ord for ordvalet ditt. Dette er gaman av likaste slag.

*) Kan ikkje bruke parentesar på høgnynorsk. Til høgmål må det setjast svært strenge krav.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Eg trur det er naudsynt å minne om at det er rom for fleire på årsmøtet.
Spesielt vil eg oppmode kvinner og minoritetar om å ta kontakt.

K

kbwh

Gjest
Vaflar skal serverast med brunost, rømme og jordbærsyltetøy. Dette synest engelskmenn ille om, så då må det vere rett.

Kva var det som skjedde føre tastaturet (bokstavknappbrettet) til han Arve, eigentleg?

Så språkforvirra som eg er kan eg vel få vere med på denne gravferda?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Høgnynorsk og vafler, ka e det eg har rotet meg inn i, e det for seint å trekke seg no...?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Alt for seint kjære, du er merkt for livet. 8)

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Når det gjeld minoritetsfrekvens, er årsmøtet ein klar suksess så langt...
Ja, her er det knapt en majoritet å oppdrive. Bortsett fra vaffelspisere.

Jeg ser for meg overskriftene: "Nynorsklauget kuppet av vaffelspisere. Orsak: vaffeletarar."

P

Parelius

Gjest
"Iliaden vart omsett til nynorsk i 1951 for Det norske samlaget ved Eirik Vandvik. Med dette fullførde han det verket Arne Garborg hadde byrja med Odysséen mange år før."

Det står at lesa. Er slikt språk frå Vandviks hand høgnorsk lese?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
"Iliaden vart omsett til nynorsk i 1951 for Det norske samlaget ved Eirik Vandvik. Med dette fullførde han det verket Arne Garborg hadde byrja med Odysséen mange år før."

Det står at*) lesa. Er slikt språk frå Vandviks hand høgnorsk lese**)?
*) Dette er på grensa til skrivefeil. Høgnorsk skal vere stivt, men ikkje på død og liv utgammalt. Å bruke at som infinitivsmerke er dansk.
**) Det skal vere "lesnad" på høg nynorsk...
Dessutan trur eg dette må vere ein digresjon.
Og no har vi helde på med statuttar i over eit døgn. Det er verre enn sjølv det argaste fråhaldsvenstremållagsmøte eg har høyrt. Mitt framlegg er at "Nynorsklauget på Hifisentralen sitt føremål er å heve nivået på Hifisentralen og brukarane der". Dette er såpass uklart at vi kan gjere det vi vil.

K

kbwh

Gjest
Høyrest ut som omtapping av noko heimelaga. Det er godt, Arve.

P

Parelius

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Parelius skrev:

Det står at*) lesa. Er slikt språk frå Vandviks hand høgnorsk lese**)?
*) Dette er på grensa til skrivefeil. Høgnorsk skal vere stivt, men ikkje på død og liv utgammalt. Å bruke at som infinitivsmerke er dansk.
Eg gjer som eg vil.
**) Det skal vere "lesnad" på høg nynorsk...
Burti staur og aker feil. "God lese" og "god lesnad" gjev ikkje det same semantiske innhaldet. Det siste angår ei oppleving, det fyrste seier noko om boki.

Dessutan trur eg dette må vere ein digresjon.
Sanning. Kva er tema?

Topp Bunn