Nytt prosjekt - F5 Turbo V3 - diyAudio-kort, Toecutter Layout v2.2/v3.0 - DualMono

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • SveinungH

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.10.2008
    Innlegg
    160
    Antall liker
    71
    Sted
    Horten, Norway
    Sånn - da er denne oppe og går igjen. Var én transistor på hver rail som var i ulage. Den ene var kortslutta - den andre var "borte". Alle andre komponenter fungerer som de skal. Bytta ut alle utgangstransistorene på denne kanalen med nye sett fra Ine123. Kjekt at jeg allerede hadde disse liggende. Takker.

    Satte også inn C3/C4 nå. Har kjørt uten fram til nå, men det kan jo hende at dette var å be om trøbbel.

    Har også kjørt uten DC-vakt fram til nå. Kanskje på tide å få inn en slik!

    Har en brukt Audiolab 8200P på vei inn som "stand in" for F5'en - så får vi se hva jeg har nerver til :D
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.847
    Antall liker
    4.603
    Sted
    Halden
    Hei Sveinung H :)

    Fint at du fikk forsterkeren i gang igjen :).

    Sånn - da er denne oppe og går igjen. Var én transistor på hver rail som var i ulage. Den ene var kortslutta - den andre var "borte". Alle andre komponenter fungerer som de skal. Bytta ut alle utgangstransistorene på denne kanalen med nye sett fra Ine123. Kjekt at jeg allerede hadde disse liggende. Takker.
    Bare hyggelig ! Jeg kan fortsatt levere flere matchede Harris Fets, men det begynner å tynnes i rekkene med "closely matched". Kommer til å plukke ut 24 par til "eget forbruk" til mine Pass Labs 160.5 cloner. Så til alle dere som bygger First Watt.: Pass på nå, mens det ennå er mulig å skaffe seg disse fantastiske HARRIS Fets. De produseres (dessverre ikke lenger), og jeg sitter antagelig på noen av de siste i verden som er mulig å kjøpe.
    Har solgt flere hundrede, og har bare fått positive tilbakemeldinger. Ingen "brente" så langt. Annonse ligger på Torget.
     

    SveinungH

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.10.2008
    Innlegg
    160
    Antall liker
    71
    Sted
    Horten, Norway
    DC-vakt fra Holton er montert og jeg føler meg ganske trygg på oppsettet så senker skuldrene og nyter god-lyden :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn