Nytt Mark Knopfler album på vei...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Finn M skrev:
    oyvjorge skrev:
    Synes jeg også, han rir mye på navnet sitt på de siste utgivelsene. Så trenger han heller ikke være veldig kreativ for å tjene penger......

Vi får håpe han derimot på neste album klarer å komme opp på Dire S nivå. :p
    Hvis Mark Knopfler hadde vært interessert i å tjene penger så hadde han ikke sagt nei til å samle sammen Dire Straits igjen.
    Men karen er rett og slett ikke interessert i suksess, han vil heller lage den musikken han vil selv.
    Og det skal han ha kreditt for!
    Han har sikkert til smør på flesket, så penger bekymrer han sikkert ikke uansett............

Edit:
    Så siden fansen er uenige.
    Jeg sliter big time med Dire Straits, aldri skjønt fascinasjonen. Piss, kjedelig og glætt. (glætt som i søvndyssende forutsigbart)
    Dog de to første kan jeg leve fint med.
    Hvordan er det med Mark Knopfler - solo? Hvis jeg skal kjøpe et album, hvilket?

Rene ord for penga fra min side, forventer det samme tilbake.........

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    ErosLoveking skrev:
    Finn M skrev:
    oyvjorge skrev:
    Synes jeg også, han rir mye på navnet sitt på de siste utgivelsene. Så trenger han heller ikke være veldig kreativ for å tjene penger......

Vi får håpe han derimot på neste album klarer å komme opp på Dire S nivå. :p
    Hvis Mark Knopfler hadde vært interessert i å tjene penger så hadde han ikke sagt nei til å samle sammen Dire Straits igjen.
    Men karen er rett og slett ikke interessert i suksess, han vil heller lage den musikken han vil selv.
    Og det skal han ha kreditt for!
    Han har sikkert til smør på flesket, så penger bekymrer han sikkert ikke uansett............

Edit:
    Så siden fansen er uenige.
    Jeg sliter big time med Dire Straits, aldri skjønt fascinasjonen. Piss, kjedelig og glætt.
    Dog de to første kan jeg leve fint med.
    Hvordan er det med Mark Knopfler - solo? Hvis jeg skal kjøpe et album, hvilket?
    Hvis jeg skulle kjøpt et soloalbum, måtte det blitt Golden heart (har ikke hørt hele Get lucky enda... :) ).
    Sjelfullt og behagelig, og med mye herlig gitarspill...

jonstran

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.11.2002
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    1
    Hei Jarle og takk for sist!

Har lytta til linken du la ut. Slett ikke dårlig, men det går i den samme rytmen bare med innslg av fløyte som vel er det eneste nye. Har du hørt flere spor på den nye plata? Hadde vel ikke gjort noe om det var noe mere nytt sound enn dette.

Jon Øystein

niels

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Antall liker
    1.338
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Jeg synes faktisk Shangri-La er det desidert beste albummet fra Mark, litt foran Golden Heart.
    Kill to get Crimson var absolutt total katastrofe for meg, tror aldrig jeg har blitt så skuffet. Når det er Mark Knopfler kjøper jeg før jeg hører, men denne røk i søplet....
    Så, denne gangen må jeg hellere lytte før jeg kjøper....

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Siden vi "synser om MK album"

Shangri-La:
    Mange veldig gode låter, men litt ujevnt.
    Min favoritt - "Back to Tupelo"
    Bra lyd, men innspillt en del høyere enn det meste annet på markedet.
    Litt irriterende når man blander en MK spilleliste på Sonosen. Plutselig kommer noe mye høyere enn resten, og man må hive seg etter volumkontrollen.

Golden Heart:
    Bra album men jeg har ingen spes favorittlåt.
    Finner også dette noe ujevnt.

Sailing to Philadelphia:
    Min favoritt!
    Jevnt godt album i "layd back stil"
    Beste låt IMO "Prarie Wedding"

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    jonstran skrev:
    Hei Jarle og takk for sist!

Har lytta til linken du la ut. Slett ikke dårlig, men det går i den samme rytmen bare med innslg av fløyte som vel er det eneste nye. Har du hørt flere spor på den nye plata? Hadde vel ikke gjort noe om det var noe mere nytt sound enn dette.

Jon Øystein
    Heisann! :)

Takk for sist, ja! Jeg er enig i at denne sangen er litt typisk Knopfler de siste årene, men jeg har hørt en sang til, "Remebrance day", og den er utrolig fin. Den er lenger, har vakkert el-gitar spill og til og med et barnekor som synger. Har forelska meg litt i den ;) Så det er bare til å glede seg... :)

Jarle

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Nytt Mark Knopfler-album på vei...

Her er en promo-video for det kommede albumet:

:)

Sleiven

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Antall liker
    22
    Ja det var desverre enda en kjedelig køntriplate fra en begavet mann som har sluttet å begeistre meg. Skuffelsen blir total når det spilles og fremføres som Hr. Hvemsomhelst. Hvor ble det av gitaristen Knopfler...??

Sleiven

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Sleiven skrev:
    Ja det var desverre enda en kjedelig køntriplate fra en begavet mann som har sluttet å begeistre meg. Skuffelsen blir total når det spilles og fremføres som Hr. Hvemsomhelst. Hvor ble det av gitaristen Knopfler...??

Sleiven
    Så du har hørt hele albumet alt?

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.040
    Huff..jeg må egentlig si meg enig med Sleiven. Å lytte til Mark Knopfler sine soloalbum er omtrent like inspirerende som å sitte i en sykehjemskorridor og se på gamle menn i gåstol. Tror Mark snart er klar for det. :p

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Espen R skrev:
    Huff..jeg må egentlig si meg enig med Sleiven. Å lytte til Mark Knopfler sine soloalbum er omtrent like inspirerende som å sitte i en sykehjemskorridor og se på gamle menn i gåstol. Tror Mark snart er klar for det. :p
    Enig!

oyvjorge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Antall liker
    621
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    65finger skrev:
    Espen R skrev:
    Enig!
    Etter DS, synes jeg MK har dabbet av fryktelig, Synes heller ikke Sailing To Philadephia smaker godt nok i min munn. Gi han et ordentlig band å samarbeide med.

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Vel, jeg kan jo ikke si meg enig. Selv synes jeg Mark totaltsett er en bedre musiker i dag enn han var for 20 år siden. Jeg kunne også tenke meg en ny plate med 15 minutter lange sanger og flere minuttlange gitarsoloer, men Mark har endret fokuset etter at han gikk solo. Selv sier han at han først og fremst er tekstforfatter, ikke gitarist. Han bruker gitaren som et verktøy når han skriver tekstene sine... Å tekstene er gode. Veldig gode! Selv synes jeg det er få som klarer å formidle følelser gjennom musikk som Mark Knopfler. Gitarspillet er mer nedprioritert enn det var i DS-dagene, men jeg kan love at det er mer herlig gitarspill på "Get lucky" enn vi har fått fra den kanten på en stund. Og det er ingen grunn til å betvile hans gitarferdigheter. De som så han live i 2008 vet at han fortsatt kan spille både fort og lenge hvis det er det om å gjøre... Det viktigste for meg er at gitarspillet har sjel, og det har det etter min mening i dette tilfellet...

14 dager til "Get lucky" havner i butikkhyllene :)

Albumet kommer i tre utgaver:
    - Enkel CD
    - CD + DVD
    - Deluxe Box Set med CD, DVD, bonus-CD med tre ekstra sanger, hele albumet på dobbel 180g vinyl, gitartabulatur, mm...

Vedlegg

oyvjorge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Antall liker
    621
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    JaLa skrev:
    Vel, jeg kan jo ikke si meg enig. Selv synes jeg Mark totaltsett er en bedre musiker i dag enn han var for 20 år siden. Jeg kunne også tenke meg en ny plate med 15 minutter lange sanger og flere minuttlange gitarsoloer, men Mark har endret fokuset etter at han gikk solo. Selv sier han at han først og fremst er tekstforfatter, ikke gitarist. Han bruker gitaren som et verktøy når han skriver tekstene sine... Å tekstene er gode. Veldig gode! Selv synes jeg det er få som klarer å formidle følelser gjennom musikk som Mark Knopfler. Gitarspillet er mer nedprioritert enn det var i DS-dagene, men jeg kan love at det er mer herlig gitarspill på "Get lucky" enn vi har fått fra den kanten på en stund. Og det er ingen grunn til å betvile hans gitarferdigheter. De som så han live i 2008 vet at han fortsatt kan spille både fort og lenge hvis det er det om å gjøre... Det viktigste for meg er at gitarspillet har sjel, og det har det etter min mening i dette tilfellet...

14 dager til "Get lucky" havner i butikkhyllene :)

Albumet kommer i tre utgaver:
    - Enkel CD
    - CD + DVD
    - Deluxe Box Set med CD, DVD, bonus-CD med tre ekstra sanger, hele albumet på dobbel 180g vinyl, gitartabulatur, mm...

Det er lett å kritisere, og det er sikkert ikke lett å lage album som er minst like gode som DS gjorde. Jeg forlanger likevel mer av MK emm hva han har vist som soloartist. Om det er bra eller dårlig musikalsk/teknisk vet jeg ikke, men det han har prestert hittil passer ikke min smak. Det mangler det som tar tak i sjela mi og vrenger den. Men jeg skal høre på det nye albumet og gi det en sjanse.

Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    1.219
    Torget vurderinger
    6
    oyvjorge skrev:
    Det er lett å kritisere, og det er sikkert ikke lett å lage album som er minst like gode som DS gjorde. Jeg forlanger likevel mer av MK emm hva han har vist som soloartist. Om det er bra eller dårlig musikalsk/teknisk vet jeg ikke, men det han har prestert hittil passer ikke min smak. Det mangler det som tar tak i sjela mi og vrenger den. Men jeg skal høre på det nye albumet og gi det en sjanse.
    Der er vi uenige. Var en stor tilhenger av Dire Straits på 80-tallet. Men som alt annet fra dette tiåret har musikken bleknet. Er liksom litt for plastikaktig og pop'ete. Den beste plata som Dire Straits har utgitt var den første. Den sitter som en påla også i dag og formidler spilleglede og er ekthet.

Mark Knopflers soloalbum er i en helt annen divisjon. Selvsagt finnes det dårlige ting også, men det beste er virkelig helt strålende. Og det viktigste er at musikken er ekte, man hører lett at han nå gjør det han har lyst til og ikke det som på død og liv selger.
    Når det er sagt så er de to siste platene hans de to dårligste, men hørte i dag "Get lucky" på radioen. Helt fantastisk! Det beste jeg har hørt av ny musikk i 2009! 8)
    Det som er det geniale med Mark i dag er det en musiker som har lært meg: Han viser sin klasse uten å gjøre for mye ut av det Og det er det som er det store, han overdriver ikke med 2 minutter lange soloer slik som på 80-tallet. Han gir bare et hint som får oss til å ønske mer...... 8) Det er det som kjennetegner en stor musiker.

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Finn M skrev:
    oyvjorge skrev:
    Der er vi uenige. Var en stor tilhenger av Dire Straits på 80-tallet. Men som alt annet fra dette tiåret har musikken bleknet. Er liksom litt for plastikaktig og pop'ete. Den beste plata som Dire Straits har utgitt var den første. Den sitter som en påla også i dag og formidler spilleglede og er ekthet.

Mark Knopflers soloalbum er i en helt annen divisjon. Selvsagt finnes det dårlige ting også, men det beste er virkelig helt strålende. Og det viktigste er at musikken er ekte, man hører lett at han nå gjør det han har lyst til og ikke det som på død og liv selger.
    Når det er sagt så er de to siste platene hans de to dårligste, men hørte i dag "Get lucky" på radioen. Helt fantastisk! Det beste jeg har hørt av ny musikk i 2009! 8)
    Det som er det geniale med Mark i dag er det en musiker som har lært meg: Han viser sin klasse uten å gjøre for mye ut av det Og det er det som er det store, han overdriver ikke med 2 minutter lange soloer slik som på 80-tallet. Han gir bare et hint som får oss til å ønske mer...... 8) Det er det som kjennetegner en stor musiker.
    Helt enig! 8)

Her kan dere høre et lite klipp av "Early bird", et bonus-spor som tilsynelatende kun blir tilgjengelig på iTunes...
    Uansett høres det ut som en kul låt :)

http://www.mark-knopfler.info/news/2009/09/a-new-song-early-bird-from-get-lucky-album/#respond

oyvjorge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Antall liker
    621
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    JaLa skrev:
    Finn M skrev:
    oyvjorge skrev:

Helt enig! 8)

Her kan dere høre et lite klipp av "Early bird", et bonus-spor som tilsynelatende kun blir tilgjengelig på iTunes...
    Uansett høres det ut som en kul låt :)

http://www.mark-knopfler.info/news/2009/09/a-new-song-early-bird-from-get-lucky-album/#respond

Følg også linken Get lucky under New realeases på samme side og gå ned til EU. Der er det smakebiter fra alle låtene(Amazon UK)

Dette er det beste jeg har hørt fra MK som Soloartist. Kan ligge ann til en GOD 4'er fra min side.

Focalmann

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2005
    Antall liker
    1
    Her var det mye rare meninger :) Selv synes jeg M.K. er en stoor musiker, var selv på siste konserten hans i Spektrum. Det var bare knallbra! Enig i mange av innleggene her, On Every Street, Philadelfia, Golden Hart, og Ragpickers Dream er absolutt fine, Shangri-la også forsåvidt. Ser ingen grunn til å egentlig dra Dire Straits inn i M.K.`solokarierre, det er 20-30år siden jo mann.. Men lite som slår Sultans of Swing, Money for Nothing osv selvsagt ;) ;D En perle få vet om er Music from Cal, som er eldre filmmusikk med mye nydelig, Knophlersk rolig gitarspill. En annen ting er at mange av utgivelsene til M.K. er i HDCD, noe jeg har stor glede av. Noen som vet om det nye albumet også nyter godt av HDCD? Har faktisk ikke hørt Kill to get Crimson, får ta meg sammen å få handlet disse nyeste..

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.080
    Torget vurderinger
    1
    Finn M skrev:
    oyvjorge skrev:

Du kunne neppe sagt det mer treffende! ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Kjøpte med meg gubbrockbladet "Uncut" på vei hjem fra verdens største land, utlandet, for et par dager siden.

Der sto følgende å lese i ingressen:

"Former Dire Straits mainman makes another album nobody will mind"

så noe bla bla bla, og avslutter med:
    ......... resulting in songs capable of being forgotten even while they´re playing.

bedømmelse: ** (to stjerner)

Dessverre tror jeg det er noe i anmeldelsen. :-\

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    ErosLoveking skrev:
    Kjøpte med meg gubbrockbladet "Uncut" på vei hjem fra verdens største land, utlandet, for et par dager siden.

Der sto følgende å lese i ingressen:

"Former Dire Straits mainman makes another album nobody will mind"

så noe bla bla bla, og avslutter med:
    ......... resulting in songs capable of being forgotten even while they´re playing.

bedømmelse: ** (to stjerner)

Dessverre tror jeg det er noe i anmeldelsen. :-\
    Jeg tror den anmeldelsen er skrevet av en som kun elsker introriffet på "Money for nothing". Hadde ikke Mark hatt Dire Staits som en del av sin historie, hadde soloalbumene hans fått en mye bedre mottakelse. Dette fordi mange tror (og ønsker) at Mark Knopfler solo = det Dire Straits var for 30 år siden. Så når Mark ikke leverer Dire Straits, er han plutselig avdanka og fallende. Det er mao ikke noe galt med selve musikken, problemet er at det ikke er Dire Straits. I mine øyne er Mark en av de største låtskriverne vi har i dag (tviler på at anmelderen bryr seg noe større om tekster). Tekst er en viktig del av musikken, og er etter min mening med på å definere kvalitetsnivået. Marks tekster, kombinert med hans evne til å skrive musikk, gir for meg en veldig fin musikkopplevelse. Han spiller ikke like mange toner/pr.sekund lenger, men det spiller jo ingen rolle. Det er følelsene han klarer å formidle som betyr noe...

J

PS. Husk at denne anmeldelsen er gjort av hvem som helst. Kanskje elsker fyren "Ramstein"? Det gjør ikke jeg. Musikksmak er så individuelt at jeg mener det er helt meningsløst å anmelde det. Eksemplevis kjøpte jeg en gang en plate som ble løftet til skyene med flere seksere. Jeg likte den ikke... Sprøtt?

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.080
    Torget vurderinger
    1
    Knopfler gjør det han liker og har lyst til. Faktisk er det mange som liker stilen han kjører nå. Broren min spesielt. Han liker litt laid-back musikk av denne typen. Men det er jeg som trekker fram platene med Dire Straits hver gang han vil høre sine greier.

Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    1.219
    Torget vurderinger
    6
    JaLa skrev:
    Jeg tror den anmeldelsen er skrevet av en som kun elsker introriffet på "Money for nothing".
    Ikke minn meg på det! :p
    Money for nothing.... kanskje det aller svakeste Dire Straits har laget.
    En enkel liten hit... med Sting korende i bakgrunnen. Tror ikke jeg har spilt denne siden jeg kjøpte plata på 80-tallet - bare ufrivillig lytting på radio..... ::)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.080
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes låta er litt kul.

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Finn M skrev:
    JaLa skrev:
    Jeg tror den anmeldelsen er skrevet av en som kun elsker introriffet på "Money for nothing".
    Ikke minn meg på det! :p
    Money for nothing.... kanskje det aller svakeste Dire Straits har laget.
    En enkel liten hit... med Sting korende i bakgrunnen. Tror ikke jeg har spilt denne siden jeg kjøpte plata på 80-tallet - bare ufrivillig lytting på radio..... ::)
    Jeg er enig, jeg. MFN er regnet som en av DS sine største hit'er, men den er langt fra den beste. Noe av det enkleste Mark har laget etter min mening. Veldig radiovennlig, ikke noe stort musikalsk mesterverk...

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Jaja, folkens. I dag kan endelig få kjøpt oss litt ny kvalitetsmusikk til stereoanlegget...

;D "GET LUCKY" ER ENDELIG PÅ PLASS I BUTIKKENE!!! ;D

Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    1.219
    Torget vurderinger
    6
    JaLa skrev:
    Jaja, folkens. I dag kan endelig få kjøpt oss litt ny kvalitetsmusikk til stereoanlegget...

;D "GET LUCKY" ER ENDELIG PÅ PLASS I BUTIKKENE!!! ;D
    Siden jeg ikke har forforsterker enda og CD-spilleren er solgt så måtte jeg høre den nye plata på midianlegget på kjøkkenet... ::)
    Men dette er absolutt kvalitetsmusikk! Helt klart beste plata han har gitt ut på noen år.
    Han har her gått enda mer tilbake til røttene: Mange av låtene har preg av Irsk folkemusikk, i tillegg er det en skikkelig blueslåt også!

La inn reservering hos den lokale platesjappa på LP'en også. Har heller ikke platespiller ::) ::)
    Men det skal nok ordne seg i løpet av få uker! 8)

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Fy fadern for ei kjedelig plate! Fritt for nerve.

JaLa

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    6
    Fy fader for en bra plate!! Noe av hans bedre soloarbeid. Fantastiske tekster, herlig gitarspill og sanger med sjel. Vokalen er også bedre enn noensinne... Kvalitet! :)

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    3.035
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Nesten bare innspillingen som skiller de rolige låtene fra innspillinger av Allan Taylor. Men jeg kan like Taylor i små doser jeg.
    Har alltid sagt at Taylor minner meg om en eldre Knopfler, og nå er Knopfler blitt eldre....

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.080
    Torget vurderinger
    1
    Så Egon Holstad i Nordlys bedervet innholdet i siste Knopfler plata. Men han har nå sine meninger,samtidig som han roser Turboneger opp i skyene over en halvliter. ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Egon er en mann jeg stoler 110% på.
    Flere musikkjournalister skulle vært som ham. Ikke mye tant og fjas der i gården. Bare rett fra levra, oppriktig ærlige meninger og meldinger.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.080
    Torget vurderinger
    1
    Han er litt kul. Men han strekker ting litt vel langt av og til. Og han mener jo han er en representant for den gode smak, altså garasje-rock og den slags. ;)

Jeg likte han best da han drev platesjappe i Tromsø, Feedback, og senere i kompanjongskap i Platebaren Feedback. Plate butikker med sjel. Finnes ikke lenger her...

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Apropos Egon. Vent til du har lest presseskrivet jeg legger ut under konserter i løpet av ettermiddagen. Der legges det ikke mye imellom. ;D ;D ;D

R

RoDa

Gjest
    Finn M skrev:
    oyvjorge skrev:

Tenkte jeg skulle skrive noe her, men det slapp jeg!
    Utrolig bra skrevet og to the point, Finn M!!

R

Gleder meg til denne plata kjenner jeg.

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.080
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Apropos Egon. Vent til du har lest presseskrivet jeg legger ut under konserter i løpet av ettermiddagen. Der legges det ikke mye imellom. ;D ;D ;D
    Javel? -må følge med her ::)nå..!

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.05.2009
    Antall liker
    160
    Har lyttet til smakebiter fra denne plata på iTunes. Lenge siden jeg ble så skuffet.
    Har gledet meg i mange måneder til denne plata, kun for å oppdage at han kjører på repeat. Ingen fornyelse i det hele tatt.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn