Slenger meg på Finn M og RoDa sine tanker om denne skiva, flott musikalsk og uten de store (lange) skrumspring på gitaren, men vi vet han kan.. ;D ;D
|
Hva er det du savner, basert på vurderingen av 30-sekunders-klippene på iTunes? Det meste vil jeg tro! Disse klippene er ikke representative for albumet i det hele tatt. Hvordan skal man kunne få noe forhold til en sang hvor det kun er hentet ut 30 sekunder midt inni? Man mister jo stemning, tekst, oppbygning og alt! Hadde jeg vært artist hadde jeg revet meg i håret hvis noen vurderte sangene jeg hadde jobbet med i mange måneder ut i fra noen små klipp som dette.Karma skrev:Har lyttet til smakebiter fra denne plata på iTunes. Lenge siden jeg ble så skuffet.
Har gledet meg i mange måneder til denne plata, kun for å oppdage at han kjører på repeat. Ingen fornyelse i det hele tatt.
Har faktisk ikkje kjøpt den ennå.... :-[gismo skrev:Slenger meg på Finn M og RoDa sine tanker om denne skiva, flott musikalsk og uten de store (lange) skrumspring på gitaren, men vi vet han kan.. ;D ;D
Hehe. Freaks of Hi-Fi. Det er oss det. ;DRoDa skrev:"The freaks will stay together" synger Mark her nå... Hvem av oss er det? ;D
Må bare svare på denne..HoJ skrev:Ja, flott for alle dere som liker'n, personlig så synes jeg det er rart, alle jeg kjenner liker han, mens jeg synes det er tamt og velidg mye likt.. Hm.. Gi meg et tips på ET album som er et "must" av han så skal jeg få tak i den å prøve å sette meg inn i det.
Har lyttet mer, men står ved kritikken.JaLa skrev:Hva er det du savner, basert på vurderingen av 30-sekunders-klippene på iTunes? Det meste vil jeg tro! Disse klippene er ikke representative for albumet i det hele tatt. Hvordan skal man kunne få noe forhold til en sang hvor det kun er hentet ut 30 sekunder midt inni? Man mister jo stemning, tekst, oppbygning og alt! Hadde jeg vært artist hadde jeg revet meg i håret hvis noen vurderte sangene jeg hadde jobbet med i mange måneder ut i fra noen små klipp som dette.Karma skrev:Har lyttet til smakebiter fra denne plata på iTunes. Lenge siden jeg ble så skuffet.
Har gledet meg i mange måneder til denne plata, kun for å oppdage at han kjører på repeat. Ingen fornyelse i det hele tatt.
Jeg anbefaler deg, som faktisk gledet deg til utgivelsen, å gi det en skikkelig sjanse. Har du Spotify finner du hele albumet der...![]()
Enig at dette er kosemusikk, men lyden og perspektivet skuffer. Veldig studiomikset uten rom og akustikk. Ingen stor hifi-perle dette men den passer på lavt volum i de sene nattetimer. Av en eller annen merkelig grunn minner den meg om 'Songs from the Capeman' av P. Simon, men det skyldes vel fortellerstilen i sangene mer en rytmeseksjonen. I det store og hele ville jeg (lunkent) anbefale platen som kommer til å høres gjennom mange ganger.... men neste gang Mark - gi oss en gitarplate...RoDa skrev:Flott plate med god Mark-stemning.
Dette er musikk til å kose seg med.
med repetisjon, og det er et godt tegn.