Nytt lytterom og nytt high-end anlegg !!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Roysen skrev:
    Om jeg ikke tar feil, så har Cappuccino forlatt oss som en følge det han oppfatter som manglende takhøyde fra Høvdingens del. Jeg forsto det i hvert fall slik i et innlegg som nå er slettet. Vi får nok ikke svaret på gåten her slik jeg forstod Cappuccino i det innlegget.

    Mvh
    Roysen
    Har han reist til Kypros allerede nå i kveld ::)

    Mvh.KW
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    totte skrev:
    Denne tråden har alt: SH-833, toalettoversvømmelse med druknede JR, Karaoke, spinnaker i lilla og sølv, frakt med privatjet, radon, fiskegarn, Tony, fastspikrede Odin og heis til underetagen.

    Jeg bøyer meg i støvet og håper det fortsetter.
    amen!
     

    FAB

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.04.2007
    Innlegg
    609
    Antall liker
    2
    Han har vært Utlogget siden kl. 22:42:05 i går.

    Han har tydligvis kastet loss med sine viktige
    venner, ambassadører og hele sulamitten.
    Leide kanskje Sogn ferja fra basto-fosen ?
    Og snikdro fra containerhavna i Moss havn.
    Det ble lovet karaoke dansband i highend med SH-833,
    adyton høytalere og pynt i div spinnaker i lilla og sølv,
    fisking med fiskegarn og sveler + Ringnes for alle penga ;D
    Dassene rant over og det var utprintet bilderav privatjet
    og div amerikanske luxus homes og norsk fjelllnatur i snø på veggene :p
    Badebassenget var aldri mer en 50m unna, hopp i sjøen ble det kalt.
    Kjerringa og noen vennins danset rundt en stang i netting.
    Letti var slått tvert igjennom div strømkabler som ble kalt Odin,
    for det gnistret og fezzz så jævli :eek:
    Gud bedre...denne tråden er like urkomisk som dette innlegget. Godnatt :-X
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Oi, noen av svarene i denne tråden er litt vel sene, og konkuransen er og over før jeg har rukket å lese igjennom!

    Men jeg synes det er suspekt at du ikke skal bruke adyton høyttalerne på hovedanlegget? ;o)

    Lykke til!
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg har i hvert fall funnet ut ved litt googling at det stemmer at Cappuccino i det minste hadde bestilt Adyton høytalerne 16.02 i år (dog uvisst i hvor mange kanaler) og at han har Theta Compli Blu evt. har hatt den til test. Det står også der at han kommer kommer til å beholde sine Areal Acousics subwoofere, så jeg antar at Burmester og Cabasse subwoofere var litt mer "aprilspøk".

    Mvh
    Roysen
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Jeg var innom OHFC når trådstarter snakket med gutta i Adyton om de høyttalerne.

    Uansett, spenstig ;D :eek: 8)
     

    FAB

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.04.2007
    Innlegg
    609
    Antall liker
    2
    Er de søyle adyton høytalerne like spenstige mtp pris?
    Hva er prisen egentlig?
    Dypbassen er der da eller ref til over.
    Regner med høy p.klasse.
    Derfor bør det være en rå "båndbredde"
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    FAB skrev:
    Er de søyle adyton høytalerne like spenstige mtp pris?
    Hva er prisen egentlig?
    Dypbassen er der eller?
    Adyton Imagic 2.0 kommer vel på ca 160k paret. De spiller forykende. Du burde ta en lytt om du har sjangsen.

    Dypbassen er der ikke, noe av det som er så fint med de. Da slipper en delefilter i de og kan supplere med sub som passer med rommet. Det er linesource subwoofer under planlegging fra Adyton nå som skal matche.
     

    FAB

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.04.2007
    Innlegg
    609
    Antall liker
    2
    Ok, spennende. But out of my league ;)
     

    PetterH

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2008
    Innlegg
    162
    Antall liker
    46
    Sted
    Høvik
    Torget vurderinger
    19
    Synes det er dumt av Høvdingen å true med stenging av denne fantastiske tråden..
    At ingen skjønner noe som helst er jo det som gjør det så morsomt ;D

    Til de av dere som bare klager og syter over hvor håpløs tråden er,
    finn på noe annet !! Hør på musikk f.eks...

    Håper på Cappuccino's snare tilbakekomst med en oppklaring ;)
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.588
    Antall liker
    27.759
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Løsningen på gåten er: "Jeg bare kødda, guttær!"
    På koppen sto det cappucino, men innholdet var vassen Co-Op kaffe kokt på grut.
    "If wishes were horses, beggars would ride".


    Ellers anbefales J.S.Bach: Osterkantaten.
    Thomanerchor, Gewandhausorchester Leipzig, Hans-Joachim Rotzsch.

    mvh
     

    Veggen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.04.2006
    Innlegg
    1.224
    Antall liker
    6
    Cappuccino skrev:
    Innlegg 4: Høvdingen vet en del av svaret på gåten, for han har lest innlegget mitt som han slettet. Så da har jeg ikke så dårlig samvittighet for å ha latt dere i stikken. Om han velger å publisere det blir opp til han.
    Vel høvding, da er det vel din tur til å spille ut din rolle i denne komedien:

    Hva ble slettet og hvorfor?
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Har noen sett de angivelig av Høvdingen slettede innlegg?
     

    Brillegeit

    Medlem
    Ble medlem
    30.05.2008
    Innlegg
    32
    Antall liker
    0
    La oss få svaret da Høvdingen! Halvparten av medlemmene på HFS sitter helt på kanten av stolen og biter negler i påvente av avsløringen! ;D

    Mvh

    - Bjørn
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg har lyst til å be Cappuccino om en tjeneste. Kan du lese gjennom forumreglene en ekstra gang og kommentere om du brøt reglene i de innleggene som ble slettet.

    Jeg er nemlig opptatt av at Høvdingen og Moderatorene også følger egne spilleregler og modererer etter et klart definert regelverk, ikke etter hva de personlig liker eller ikke liker. Noen ganger synes jeg modereringen tenderer i en slik retning dessverre.

    Mvh
    Roysen
     
    R

    Roysen

    Gjest
    totte skrev:
    Har noen sett de angivelig av Høvdingen slettede innlegg?
    Jeg så et innlegg fra Cappuccino som nå er slettet og det innlegget fra Høvdingen på forrige side kom i stedet. En svært diffus forklaring for å si det mildt.

    Mvh
    Roysen
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Cappuccino skrev:
    Innlegg 6: Denne tråden har vært en sann fornøyelse!
    Ha en fortsatt riktig god påske alle sammen!

    Mvh
    Cappuccino
    God påske : )

    Jeg vet iallefall hva jeg skal spørre deg om jeg snubler over deg på en messe eller lignende ;)
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Synes du skal ha ros Cappuccino for å ta mange kommentarene med godt humør.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    orso skrev:
    Synes du skal ha ros Cappuccino for å ta mange kommentarene med godt humør.
    Dette er jeg enig i, og for min del at han tok det svært pent at jeg linket til og brukte noe stoff rundt hans diskusjoner på Audiogon, jeg var nemlig litt usikker på om jeg skulle gjøre akkurat det.
    Tror at enkelte ikke hadde likt det, så ros fra meg til Cappucino for det, og som ihvertfall ikke ble sint :) Edit; trur eg, får jeg vel legge til ;)
    Jeg føler meg også snytt for enden på denne historien, selv om jeg vel egentlig underveis ikke helt skjønte hva gåten gikk ut på, eller hva vi skulle gi svaret på.
    En slik tråd i ny og ne synes jeg bare kan være spennende og særlig fordi den gikk delvis inn i påsken som gjør trafikken her litt mindre.

    "Dog" er vel den jeg husker i farten som har hatt lignende tråder og de var av god klasse, hvorvidt denne var i nærheten fikk vi jo aldri egentlig noe svar på til nå.

    Det var mange innpå ved midnattstid i går.....................som bare ventet

    Mvh.KW
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Nå har jeg fulgt med hver dag hele påska for å få servert sluten på denne historien, og så blir vi snytt for forklaringen. Kom igjen da, hva er så fryktelig farlig eller alvorlig med denne tråden til at svaret ikke tåler dagens lys?
     

    gormj

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.12.2008
    Innlegg
    944
    Antall liker
    315
    Sted
    Trondheim
    Cappuccino skrev:
    Innlegg 4: Høvdingen vet en del av svaret på gåten, for han har lest innlegget mitt som han slettet. Så da har jeg ikke så dårlig samvittighet for å ha latt dere i stikken. Om han velger å publisere det blir opp til han.
    Dårlig samvittighet? Jo det synes jeg du skal ha. Slutten mangler, og jeg føler meg som en guttunge som er blitt frastjælt godteposen. Man skal ikke la seg irritere, men fascinere. Jeg er fascinert av at du tilsynelatende lar surpompene vinne ;)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    det spiller ingen rolle om han velger å avsløre eller ikke spør du meg. Underholdende har det vært
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Roysen skrev:
    Jeg har lyst til å be Cappuccino om en tjeneste. Kan du lese gjennom forumreglene en ekstra gang og kommentere om du brøt reglene i de innleggene som ble slettet.

    Jeg er nemlig opptatt av at Høvdingen og Moderatorene også følger egne spilleregler og modererer etter et klart definert regelverk, ikke etter hva de personlig liker eller ikke liker. Noen ganger synes jeg modereringen tenderer i en slik retning dessverre.

    Mvh
    Roysen
    Vel, kan jo kanskje komme i konflikt med dette under punkt 1.

    1) Ved å bruke dette forumet aksepterer du at du ikke poster innlegg som er usanne, tvilsomme, unøyaktige,................

    Men da kan vi jo heller aldri lage slike typer gåte/moro/spenning tråder og det kan jo være litt kjedelig.
    På den andre side kan det jo gå inflasjon i denne type tråder også.
    Jeg synes nok at når det blir ganske tydelig/åpenbart at det er en slik type tråd, så bør det kunne gå gjennom sensuren.

    Mvh.KW
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Jeg har problemer med å tro at Høvdingen faktisk har sensurert noe her på fult alvor. I så tilfelle er denne tråden enda villere og rarere enn jeg har fått med meg. Er vi sikre på at ikke denne påstanden er en del av spøken?
     

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.603
    Antall liker
    3.140
    Torget vurderinger
    0
    KW skrev:
    1) Ved å bruke dette forumet aksepterer du at du ikke poster innlegg som er usanne, tvilsomme, unøyaktige,................

    Men da kan vi jo heller aldri lage slike typer gåte/moro/spenning tråder og det kan jo være litt kjedelig.
    Dette utelukker vel egentlig alle deltakere - og alle emner - på dette forumet......;)

    Finner du et "snev" av løgn ? i den "sannheten" her....

    http://www.theonion.com/video/sony-releases-new-stupid-piece-of-shit-that-doesnt,14309/
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Flageborg skrev:
    KW skrev:
    1) Ved å bruke dette forumet aksepterer du at du ikke poster innlegg som er usanne, tvilsomme, unøyaktige,................

    Men da kan vi jo heller aldri lage slike typer gåte/moro/spenning tråder og det kan jo være litt kjedelig.
    Dette utelukker vel egentlig alle deltakere - og alle emner - på dette forumet......;)
    Nei absolutt ikke (om jeg forstår deg rett), så fort det dreier seg om subjektive lytteopplevelser f.eks. så kan det jo bli vanskelig å hevde at noen ikke snakker sant ihvertfall, selv tvilsomme og unøyaktig kan det bli vanskelig å hevde så lenge det snakkes om opplevde ting.
    Meningen med reglen slik jeg tolker den, er jo at brukere ikke bevisst skal føre folk bak lyset, altså slik forstått at de selv vet at det de skriver ikke medfører riktighet, men er en feilinformasjon.

    Mvh.KW
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.588
    Antall liker
    27.759
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    totte skrev:
    Jeg har problemer med å tro at Høvdingen faktisk har sensurert noe her på fult alvor. I så tilfelle er denne tråden enda villere og rarere enn jeg har fått med meg. Er vi sikre på at ikke denne påstanden er en del av spøken?
    Nei, det er vi ikke.

    Tvert imot, en ugenerøs tolkning av tråden kan være omtrent slik:

    1) Trådstarter vaser seg inn i et sammensurium av japanske ambassadører, hiend og svømmebasseng.
    2) Høvdingen utber seg et svar på hva i allverden som foregår.
    3) Trådstarter er takknemlig for et påskudd for å kunne lure seg ut av tråden uten å måtte røpe at han i virkelighet har kjøpt seg en ny klokkeradio.

    mvh
     

    FAB

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.04.2007
    Innlegg
    609
    Antall liker
    2
    Det må jo finnes en mellomting.
    Noe det absolutt ikke er i denne tråden.
    Helt vill, og uten noen form for tilbakeholding.
    Ikke noe henger på greip, og bilder fra andres hjem brukes :p
    En til de grader kvalmene tråd med ditto oppgulp og missleding,
    og uten et snev av realisme. Odin kabler til bakhøytalere
    ødelagt av snekkeren, my ass. Ambassadører og privat-jet.
    Skjønte fort at dette var oppspinn. Derfor kritisk.
    Håper ikke dette er den nye trenden.
    Da skal det bli fint her inne.
    Greit at det skal være takhøyde,
    men det finnes grenser. Er enig med høvdingen her.
    Slike fantasi-tråder har ikke noe å gjøre på dette forumet.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Det som skurrer for meg tkr (om du skulle ha rett) er at Høvdingen ikke går inn og klargjør om han ikke har moderert tråden eller om han har gjort det og i så fall hvorfor.

    Jeg personlig tror ikke Cappuccino har slått en skrøne og på alvor forsøkt å få oss til å tro på det han skrev. Slik jeg kjenner ham tror jeg nok dette var en form for spøk. Han er en for oppegående person til at han kunne tro at vi ville trodd på det som er skrevet i tråden. Jeg er derfor temmelig sikker på at dette ikke var løgn som det var ment at vi skulle tro på.

    Om KW skulle ha rett og moderering er foretatt på bakgrunn av den regelen finner jeg modereringen under enhver kritikk. Åpenbar ondsinnet kritikk om bransjeaktører og produkter basert på tro, synsing, bilder og pris får lov å passere sensuren, men denne spøken får ikke passere. At førstnevnte åpenbare unøyaktigheter får passere viser jo at man i det store og hele ikke bryr seg om den henviste regelen, men så skal den taes frem for å moderere denne tråden. Nei, det blir så inkonsekvent at jeg ikke tror det kan være årsaken heller.

    Jeg synes Høvdingen burde klargjøre.

    Mvh
    Roysen
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.588
    Antall liker
    27.759
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Så vidt jeg kan se, Roysen, er denne tråden vid åpen.
    Vi har i alt 6 innlegg fra trådstarter i dag, noe som kan tyde på at han ikke er sperret ute.
    Til tross for 6 innlegg, har trådstarter unngått behendig å besvare sin egen gåte.
    Har litt vanskelig for å forstå hva Høvdingen skal bidra med.
    mvh
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Mulig du har rett tkr, men det lå et innlegg inne her som jeg leste som er borte. Mulig også at Cappuccino slettet det selv, men Cappuccino selv mer enn antyder at det var Høvdingen som gjorde det i det Cappuccino kaller "Innlegg 1".

    I det innlegget som er slettet var Cappuccino åpenbart irritert på Høvdingen for manglende takhøyde.

    Mvh
    Roysen
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Det foreligger nedenfor en rekke regler for bruk av Hifisentralen, og brudd på reglene kan medføre moderering eller sletting, samtidig som du risikerer å bli utestengt fra forumet. Det er moderatorene til enhver tid som avgjør om det foreligger regelbrudd eller ikke. Hvis du har kommentarer til en eventuell moderering som er utført kan dette tas opp under "Kommentarer til forumet", og det er ikke tillatt å kommentere slike saker under andre kategorier på forumet.
    Ser ut for at det er flere enn nye medlemmer som av og til kan ta seg en tur innom regelverket for oppdatering. Regelverket gjelder ALLE medlemmer. Ingen kan heve seg over de på noen måte.

    Skal ikke dra det så langt da det ikke er jeg som har foretatt meg noe her. Det jeg vet er at innhold fra pm ble lagt ut her og det er ikke tillatt jfr. regelverket. Følgelig ble et slikt innlegg slettet.

    Forøvrig en morsom tråd.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    tkr skrev:
    totte skrev:
    Jeg har problemer med å tro at Høvdingen faktisk har sensurert noe her på fult alvor. I så tilfelle er denne tråden enda villere og rarere enn jeg har fått med meg. Er vi sikre på at ikke denne påstanden er en del av spøken?
    Nei, det er vi ikke.

    Tvert imot, en ugenerøs tolkning av tråden kan være omtrent slik:

    1) Trådstarter vaser seg inn i et sammensurium av japanske ambassadører, hiend og svømmebasseng.
    2) Høvdingen utber seg et svar på hva i allverden som foregår.
    3) Trådstarter er takknemlig for et påskudd for å kunne lure seg ut av tråden uten å måtte røpe at han i virkelighet har kjøpt seg en ny klokkeradio.

               mvh
    Takk tkr, punkt 1 og 2 er akkurat hva som skjedde, og klokkeradioen i punkt 3 er jeg litt i tvil om, men at jeg ble brukt som et påskudd for å komme ut av tråden er det ingen tvil om.

    Jeg skrev en PM hvor jeg ønsket en forklaring, og istedenfor en fornuftig tilbakemelding så ble jeg hengt ut på forumet, og jeg tok bort to innlegg da det var tydelig at trådstarter ønsket å oppnå sympati blant brukerne for at jeg er den store stygge ulven. Han kunne enkelt og greit ha gitt meg forklaring, men kanskje det ikke var noen enkel forklaring å gi.
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    Hva er poenget med denne "Kinasensuren"?

    Hifi og hjemmekino er kun underholdning og en uviktig luksus, ikke så veldig mye livsviktige emner som diskutteres. Om det er tråder som folk finner underholdende uten at noen privatpersoner blir dødelig fornærmet, hvorfor ikke la tråden gå og ha aktivitet på forumet....

    Virker som enkelte liker å føle/vise sin makt med å overdrive sin rolle som moderator

    bambadoo skrev:
    Det foreligger nedenfor en rekke regler for bruk av Hifisentralen, og brudd på reglene kan medføre moderering eller sletting, samtidig som du risikerer å bli utestengt fra forumet. Det er moderatorene til enhver tid som avgjør om det foreligger regelbrudd eller ikke. Hvis du har kommentarer til en eventuell moderering som er utført kan dette tas opp under "Kommentarer til forumet", og det er ikke tillatt å kommentere slike saker under andre kategorier på forumet.
    Ser ut for at det er flere enn nye medlemmer som av og til kan ta seg en tur innom regelverket for oppdatering. Regelverket gjelder ALLE medlemmer. Ingen kan heve seg over de på noen måte.

    Skal ikke dra det så langt da det ikke er jeg som har foretatt meg noe her. Det jeg vet er at innhold fra pm ble lagt ut her og det er ikke tillatt jfr. regelverket. Følgelig ble et slikt innlegg slettet.

    Forøvrig en morsom tråd.
     

    Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    94
    Da trådstarter nylig postet innlegg er han vel ikke ute av tråden, eller?



    Høvdingen skrev:
    tkr skrev:
    totte skrev:
    Jeg har problemer med å tro at Høvdingen faktisk har sensurert noe her på fult alvor. I så tilfelle er denne tråden enda villere og rarere enn jeg har fått med meg. Er vi sikre på at ikke denne påstanden er en del av spøken?
    Nei, det er vi ikke.

    Tvert imot, en ugenerøs tolkning av tråden kan være omtrent slik:

    1) Trådstarter vaser seg inn i et sammensurium av japanske ambassadører, hiend og svømmebasseng.
    2) Høvdingen utber seg et svar på hva i allverden som foregår.
    3) Trådstarter er takknemlig for et påskudd for å kunne lure seg ut av tråden uten å måtte røpe at han i virkelighet har kjøpt seg en ny klokkeradio.

    mvh
    Takk tkr, punkt 1 og 2 er akkurat hva som skjedde, og klokkeradioen i punkt 3 er jeg litt i tvil om, men at jeg ble brukt som et påskudd for å komme ut av tråden er det ingen tvil om.

    Jeg skrev en PM hvor jeg ønsket en forklaring, og istedenfor en fornuftig tilbakemelding så ble jeg hengt ut på forumet, og jeg tok bort to innlegg da det var tydelig at trådstarter ønsket å oppnå sympati blant brukerne for at jeg er den store stygge ulven. Han kunne enkelt og greit ha gitt meg forklaring, men kanskje det ikke var noen enkel forklaring å gi.
     
    F

    fjellvåk

    Gjest
    Roysen, det skriver Høvdingen noe om like over her.

    Jeg leste de 2 innleggene som Høvdingen slettet og forstår at han gjorde det, det var tull av trådstarter å henge ut chief på den måten. Dette kommenterte jeg og det innlegget ble slettet i samme slengen.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    fjellvåk skrev:
    Roysen, det skriver Høvdingen noe om like over her.

    Jeg leste de 2 innleggene som Høvdingen slettet og forstår at han gjorde det, det var tull av trådstarter å henge ut chief på den måten.
    Lengre innlegg enn det Roysen først leste ;)

    Mvh.KW
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.664
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    [mod_status_off]Huff blir en Lang Fredag dette ;)
    Redegjørelse på hva som skjedde mellom Høvdingen og Cappuccino? Er ikke det mellom de to da? Trenger ikke spekulere mer nå. Tråden har sklidd nok ut slik den er nå.
    [/mod_status_off]
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn