Ikke syt, det gjelder alle som pr. i dag har en "full-spec'd LP12". Om et par uker er den plutselig blitt "entry-level". C'est la vie....hmmm, og det er tilfeldigvis akkurat det Linn tilbyr nå, for den beskjedne sum av £5k
Mvh Vidar P
Ikke syt, det gjelder alle som pr. i dag har en "full-spec'd LP12". Om et par uker er den plutselig blitt "entry-level". C'est la vie....hmmm, og det er tilfeldigvis akkurat det Linn tilbyr nå, for den beskjedne sum av £5k
Mvh Vidar P
Synes spesielt Keel er interessant. Skulle gjerne ha hørt forskjellen på Keel og Cirkus med ellers likt oppsett. De som har hørt Keel og Ekos SE til nå har bare hørt dem sammen og da er det klin umulig å si hva de bidrar med hver for seg.
Det er bare aluminiumsplata...lager og innertallerken må du ha selv, eller evt. kjøpe nytt. Dyr kilopris på den alu-plata, ja :-/Dette blir dyrt ja.. Hva inneholder egentlig denne keel pakka? Er det nytt lager og innerplate også eller bare selve plata?
Etter prisen så må det vel være en full oppgradering...
Det er bare aluminiumsplata...lager og innertallerken må du ha selv, eller evt. kjøpe nytt. Dyr kilopris på den alu-plata, ja :-/
?.... hva har AR med Keel, Trampolin II og Ekos SE å gjøre??Når det gjeld "kopiar", er det vel AR-spelaren som er stamfaren til det meste av flytande opphengde, beltedrivne spelarar frametter...
Omtrent like mye som at min nye bil er en kopi av Daimlers bil.. da den også har 4 hjul og ratt.?.... hva har AR med Keel, Trampolin II og Ekos SE å gjøre??
Stamfaren....akkurat som "Lucy" er stammora di....?.... hva har AR med Keel, Trampolin II og Ekos SE å gjøre??
Stamfar? Lucy who?? Det er ikke før imårra akkeviten skal drekkes, Arve...........Stamfaren....akkurat som "Lucy" er stammora di....
Eneste Lucy jeg har hørt om er i himmelen med diamanter....og ja, Lucy Smith. Ellers så har vi jo Suzy Creamcheese, men hun er vel neppe stammoren til noen jeg kjenner.Ja!?
Du har vel høyrt om Lucy?
...året etter at Linn så dagens lys i Skottland. Hun er nå 33 1/3 år og i sin beste alderLucy vart funnen i 1974 i Etiopia...
Nå er Listening #48 kommet.[...]
Ellers ser det ut som om The Funk Firm har en meget interessant oppgradering av LP12 på gang.
Art Dudley har en positiv omtale i desemberutgaven av Stereophile.
[...]
De har jeg fra Kontrapunkt.Sikker på det? Har sett en prisliste i England hvor Keel koster 1950 pund. Det blir en del mer.
Hvor har du prisene fra?
Hvor er de asiatiske kopister når vi virkelig trenger dem?Jeg har nå fått høre prisene på Keel og Ekos SE.
Keel: ca. 19.500,-.
Ekos SE: ca. 35.000,-.
Har akkurat same erfaringa. Men har du fått til 103?Denne stusset jeg på...
![]()
Etter å ha prøvd flere DL304 i flere Linn-armer (inkl Ekos) måtte jeg bare gi opp. Denne pu'en døde totalt i Linn-armer! Den låt flatt, uengasjerende og livløs.. mens den i andre armer jeg har hatt låt veldig levende, åpent og fargerikt.
Mvh Vidar P
103 får jeg ikke til uansett...Har akkurat same erfaringa. Men har du fått til 103?
Har fått med meg at Vidar P spiller på naim-utstyr. Da er han neppe interessert i daffe ting med godt perspektivDu er kanskje ein perspektiv-freak? Då veit eg ingen Denon som kan hjelpe deg......
(om så er, bør du høyre FR 201-pickup. Høyrest ganske daft ut i det meste av pickuparmar, men har perspektiveigenskapar som er nesten usannsynleg gode)