U
Utgatt11378
Gjest
;D
Blei "mor-far" i dag 08.08 rett før kl.05.00 til en liten gutt ! 8)
Vh
S
Blei "mor-far" i dag 08.08 rett før kl.05.00 til en liten gutt ! 8)
Vh
S
psyktcathrine1 skrev:...nicket mitt avspeiler ikke rett kjønn ;D
Vh
S
Er den andre bestafaren mye nærmere så hjelper det ikke å gjøre krav på tittelen... ;DPink_Panther skrev:Når første mitt barnebarn var i anmarsj gjorde jeg det helt klart at tittelen "bestefar" var min. Vesla er nå to år, fantastisk jente, trolig den flotteste piken i verden. ;D Og hun har fått en like flott bror.
Aberet er at de bor over 70 mil fra oss :'(
Den andre bestefaren abbonerte på "Besten" ;Dbjornh skrev:Er den andre bestafaren mye nærmere så hjelper det ikke å gjøre krav på tittelen... ;DPink_Panther skrev:Når første mitt barnebarn var i anmarsj gjorde jeg det helt klart at tittelen "bestefar" var min. Vesla er nå to år, fantastisk jente, trolig den flotteste piken i verden. ;D Og hun har fått en like flott bror.
Aberet er at de bor over 70 mil fra oss :'(
Lydhør mann skrev:Hei. Nå har min bestemor fått høre mitt nye stereoanlegg. Hennes reaksjon var at når hun skulle nyte klassisk musikk på sitt rimelige sony stereoanlegg til 1000 kr ble det liksom litt tamt. Jeg tok da på meg jobben og gjøre litt research for å finne en god stereoløsning til rundt 10 kanskje 15 tusen kr. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en slik løsning.
ganilsen skrev:Syntes budsjettet var ganske voldsomt til en bestemor å være, med mindre hun liker å spille høyt.![]()