Hei. Etter å ha brukt stuen som musikkrom i et år, er jeg lei alt maset fra kona.. Ikke får jeg ha anlegget i fred heller. Til og med nabobarna okkuperer sweetspot ;D
I dag står høyttalerne 1,6 meter fra bakveggen og sofaen står to meter unna, så de danner en likesidet trekant. Jeg måtte til og med bestikke kona med en iPhone4 og blomster hver uke for å få høytalerne inn i stuen.. Planen var å innrede et rom i kjelleren her, men da måtte jeg ta dreneringen først. I stedet kjøpte jeg like så godt nytt hus i går
Har fått disposisjon til å gjøre som jeg vil i den nye kjelleren og jeg skal virkelig ta meg til rette
Lytterommet er på 9*3,8 meter, med en takhøyde på ca 2,1 meter. Det er også en liten pipe (30*108cm) 3,3 meter fra kortveggen, se bilde. Drømmer om å bruke bassabsorbenter og diffusjon fra Svanå. Ønsker råd, innspill, anbefalinger og tips. Bør rommet gjøres mindre? Hva er ideell høyttaler plassering og lytteposisjon? Skal man bruke kortveggen eller langveggen?
Tror dette blir bra jeg
I dag står høyttalerne 1,6 meter fra bakveggen og sofaen står to meter unna, så de danner en likesidet trekant. Jeg måtte til og med bestikke kona med en iPhone4 og blomster hver uke for å få høytalerne inn i stuen.. Planen var å innrede et rom i kjelleren her, men da måtte jeg ta dreneringen først. I stedet kjøpte jeg like så godt nytt hus i går
Har fått disposisjon til å gjøre som jeg vil i den nye kjelleren og jeg skal virkelig ta meg til rette
Tror dette blir bra jeg
Vedlegg
-
44.1 KB Visninger: 1.146