Nytt fra Vestbo trio

pea

Medlem
Ble medlem
10.05.2010
Innlegg
9
Antall liker
4
Den er bestilt har alle vinyl platene fra dem . Gleder meg til den kommer til uka.
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Den er bestilt har alle vinyl platene fra dem . Gleder meg til den kommer til uka.
Jeg mangler 10" eren, men har begge 12" de har gitt ut.
Jeg kjøpte den siste "Less talk" de hadde så den hadde jeg flaks med.
Ser frem til Doppler effekt!
 
  • Liker
Reaksjoner: pea

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.695
Antall liker
37.940
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Var innom youtube å hørte litt, fantastisk bra :) men hvor kan de kjøpes? ingen av mine vanlige nettsteder hadde dem.

mvh
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Bestilte den i "grey marble vinyl" og satser på at den er tilgjengelig.
Vestbo Trio pleier å selge ut alt de produserer, men har klart å få kjøpt de første.

Den har vel vært tilgjenglig nå i over 1 mnd, men den offisielle releasedatoen er i dag.
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.946
Antall liker
5.491
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Da var det bestilt :) Har hørt gjennom en gang på Tidal, nydelig musikk! Takk for at jeg ble gjort oppmerksom på at det var kommet ny musikk derfra :)
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Min kom på 353,- og da så barnehagen ( les staten ) sitt snitt i å kreve meg for 289,- ekstra gitt..
det gir platekjøp et litt bittert preg på en måte.
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.946
Antall liker
5.491
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Min kom på 353,- og da så barnehagen ( les staten ) sitt snitt i å kreve meg for 289,- ekstra gitt..
det gir platekjøp et litt bittert preg på en måte.
Fikk min i dag, og er litt småforbannet på Vestbo. En ting er at vi har 350kr grense i Norge, men når Vedtbo merker pakken med verdi 400dkk så blir det uten unntak toll og fortollingsgebyr.
400 danske er ca 520 nok, så toll blir unødvendig høy i forhold til hva den skulle ha vært.
Jeg kommer til å sende en litt irritert Mail til mr Vestbo om dette.
Ikke det at de kronene for mye er et så stort beløp, men det er helt unødvendig å måtte betale for mye. 40$ er ifølge valutakalkulator under 350kr grensen.
 

Twsts

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.08.2015
Innlegg
450
Antall liker
387
Sted
Bodø
Torget vurderinger
5
Min sklei rett inn uten mons og gebyrer. Men la også merke til at den var merket til 400 kr.
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.946
Antall liker
5.491
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Fantastisk svar fra Vestbo

Som jeg skrev i mitt innlegg for et par dager siden, ble det mye ekstra utgifter på mitt kjøp av deres siste plate. Jeg brukte kontaktskjema på deres hjemmeside og forklarte problemstillingen med hvordan de merket forsendelsene til Norge.

Fikk svaret under i dag, DET kaller jeg service :)

Hej Stig

Mange tak for din mail.
Den kommer som en overraskelse.
Jeg kendte ikke til disse regler om mva og gebyr i Norge.
Jeg er meget ked af, at du er blevet opkrævet et ekstra beløb (289 NOK).

Vi har faktisk sendt 8 bestillinger til Norge i den seneste uge.
Så jeg er glad for, at du skriver og fortæller om det her, så vi kan tage højde for det fremover.

Fra næste uge har vi faktisk fået en forhandler i Norge, det er Big Dipper som kommer til at forhandle alle vores LP'er:

https://bigdipper.no/

Jeg har 2 forslag til dig:

1. Jeg vil gerne sende et af vores andre albums til dig på LP (gratis). Som en kompensation. Du kan vælge mellem Doppler Effect (livealbum fra 2018) eller While You Were Gone (fra 2015)

eller

2. Jeg vil gerne overføre de 289 NOK til dig, hvis du foretrækker det.

Jeg beklager besværet!
Lad mig høre, om du foretrækker forslag 1 eller 2.

Tak fordi du lytter til vores musik, det er vi glade for!
Jeg vil sætte værdien til 40$ fremover, så der ikke bliver problemer.
Og næste gang er det så hos Big Dipper, vores norske fans skal handle (jeg laver et opslag på vores Facebook side om det her i morgen).

Med venlig hilsen

Michael Vestbo
/Vestbo Trio
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.695
Antall liker
37.940
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Det kaller en god service :) har aldri hørt på dem men kanskje jeg skulle tatt en lytt?

mvh
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.515
Antall liker
57.390
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Som jeg skrev i mitt innlegg for et par dager siden, ble det mye ekstra utgifter på mitt kjøp av deres siste plate. Jeg brukte kontaktskjema på deres hjemmeside og forklarte problemstillingen med hvordan de merket forsendelsene til Norge.

Fikk svaret under i dag, DET kaller jeg service :)

Hej Stig

Mange tak for din mail.
Den kommer som en overraskelse.
Jeg kendte ikke til disse regler om mva og gebyr i Norge.
Jeg er meget ked af, at du er blevet opkrævet et ekstra beløb (289 NOK).

Vi har faktisk sendt 8 bestillinger til Norge i den seneste uge.
Så jeg er glad for, at du skriver og fortæller om det her, så vi kan tage højde for det fremover.

Fra næste uge har vi faktisk fået en forhandler i Norge, det er Big Dipper som kommer til at forhandle alle vores LP'er:

https://bigdipper.no/

Jeg har 2 forslag til dig:

1. Jeg vil gerne sende et af vores andre albums til dig på LP (gratis). Som en kompensation. Du kan vælge mellem Doppler Effect (livealbum fra 2018) eller While You Were Gone (fra 2015)

eller

2. Jeg vil gerne overføre de 289 NOK til dig, hvis du foretrækker det.

Jeg beklager besværet!
Lad mig høre, om du foretrækker forslag 1 eller 2.

Tak fordi du lytter til vores musik, det er vi glade for!
Jeg vil sætte værdien til 40$ fremover, så der ikke bliver problemer.
Og næste gang er det så hos Big Dipper, vores norske fans skal handle (jeg laver et opslag på vores Facebook side om det her i morgen).

Med venlig hilsen

Michael Vestbo
/Vestbo Trio
Dette er bra.;)
Det var jeg som kontaktet Andreas på Big Dipper og gjorde dem oppmerksom på Vestbo Trio.
Han syntes det var interessant, og at det er noe de bør ha i sortimentet.
Han kontaktet Vestbo, og nå er platene mulig å få kjøpt på Dipper uten omkostninger til frakt, toll og alle herligheter.
Det er ingen plater inne ennå, men det er mulig å bestille og betale på vanlig måte via deres nettløsning.

IMG_20190124_092604.jpg
 
Sist redigert:

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.946
Antall liker
5.491
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Fikk bekreftelse fra Michael Vestbo i dag om at han sender Doppler Effekt gratis til meg.
Han var takknemlig for å bli gjort oppmerksom på 350kr grensen i Norge, så da merker han på annen måte ved senere forsendelser. Jeg beskrev nøye hvordan regelverket er med totalsum for vare og frakt.
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.946
Antall liker
5.491
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Doppler effekt ankommet

Vestbo tilbød som tidligere nevnt å sende en plate til meg gratis pga merutgiftene jeg fikk da den var merket med for høy verdi og som takk for at at jeg spesifiserte hvordan de burde merke forsendelsen.

Doppler effekt er nå kommet på flott blå vinyl. Korrekt merket med reell verdi, 40usd, og da ble det ikke noe mva og tollgebyr å betale.
Lå også med en personlig hilsen med takk for hjelpen :)

Når kvalitet på musikk og vinyl også er i topp klasse er det en fornøyelse hvordan et øyeblikks irritasjon er snudd til bare glede. Topp service fra Micael Vestbo og de andre i bandet :)
 
Topp Bunn