nytt fra gode,gamle The Cure

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

plutselig dukker det det opp et nytt album fra mine gamle helter The Cure.noen som har hørt skiva ?

4.13 dream

av gammel vane kjøper jeg platene til Robert Smith & co,men de har etter min mening egentlig ikke gitt ut noe interessant siden "disintergration" i '89.har lagt inn bestilling på CD'en og venter den i posten tirsdag.såvidt jeg kan se er det bare Dagsavisen som har funnet bryet med å anmelde den (4/6).Allmusic slakter den og gir den to av fem stjerner.forventningene er derfor ikke særlig store.

mvh. s,

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Dagbladet, 4 av 6 på terningen.
Forhåndsbestilte denne samtidig med ad/dc, dukker vel opp i postkassa snart :D

Av de senere utgivelser synes jeg faltisk Bloodflowers ikke var så helt tullete

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
skulle vel strengt talt puttet denne tråden under pop/rock.

ja 'Bloodflowers" har sine øyeblikk m/bl.a. en sang som heter "the fall".ellers blir den en smule langdryg.

mvh. s,

I

ijustpop

Gjest
Ikke hørt nye, men synes Bloodflowers var seig og tung. Helt uten fremdrift synes jeg.
Den forrige, The Cure derimot! En plate jeg spilte masse når den kom. Litt ujevn, men med flere klassiske The Cure låter.

Hadde en fin tur på flytoget i går med The Head On The Door på øra. Kommer til å kjøpe den nye og.

Så The Cure i Spektrum i Mars. Har sett de flere ganger, men dette var første gang jeg så et 'greatest hits' set. Veldig viktig å høre en gammel favoritt som Boys Don't Cry live for første gang. Men fravær av tangenter/synth var skuffende. Og det er ikke så mye synth på den nye plata heller har jeg skjønt?

Topp Bunn