Nytt forum??

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Antall liker
0
Synes å huske det har blitt nevnt noe om nytt forum i høst engang... ::)

Om dette viser seg å være riktig:

- Når kommer det?

- Vil det være helt nytt fra grunnen av, og/eller ligner det på dette?

- Har det egen avdeling for bilder?

Ikke for å mase altså, bare lurer 8) ::)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Det får ihvertfall egen avdeling for bilder. Ellers vet jeg fint lite om hva planene er. Blir ihvertfall spennende.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det blir bare en oppgradering av dagens forum. Vi kommer til å implemtere bilde-opplasting + noen nye funksjoner, samt at vi kommer til å ta bort noen av dagens funksjoner og implemtere dem i selve forumet, slik som hifi-anlegg, tester, linker m.m.

Utseende-messig er vi fornøyd, og en liten oppiffing er alt vi kommer til å gjøre rent design-messig.

Vi er nok ikke ferdige før slutten av året.

Mvh
Admin

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.853
Det blir bare en oppgradering av dagens forum. Vi kommer til å implemtere bilde-opplasting + noen nye funksjoner, samt at vi kommer til å ta bort noen av dagens funksjoner og implemtere dem i selve forumet, slik som hifi-anlegg, tester, linker m.m.

Utseende-messig er vi fornøyd, og en liten oppiffing er alt vi kommer til å gjøre rent design-messig.

Vi er nok ikke ferdige før slutten av året.

Mvh
Admin
Hvorfor ikke bruke den plassen dere nå bruker på å reklamere for Horten-messen i forrige måned og nyheter fra i fjor til de siste testene som Sentralens medlemmer har skrevet?

Vil tro at det vil kunne stimulere til flere og bedre tester som igjen vil øke verdi og treff på HFS.

mvh

noruego

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.730
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!

Finner ikke igjen den andre tråden med anbefalinger, men jeg har et øsnke til når dere skal oppgradere forumet.

Vil gjerne at PM-systemet blir gjort litt mer som en emailkonto, med mulighet for å lage mapper og ikke minst kunne markere flere meldinger og slette de.

Mvh
OMF

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Antall liker
0
Hei!

Finner ikke igjen den andre tråden med anbefalinger, men jeg har et øsnke til når dere skal oppgradere forumet.

Vil gjerne at PM-systemet blir gjort litt mer som en emailkonto, med mulighet for å lage mapper og ikke minst kunne markere flere meldinger og slette de.

Mvh
OMF
Denne tråden?

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
...
Veldig veldig enig!! utboken min er nå enorm på grunn av at det er så tungvindt å slette. Innboksen har blitt ryddet kontinuerlig, så den er ikke problemet for meg.

mvh Kai

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Angaende forumet, hva med å gjøre noe med delen der vi kan presentere anleggene våre? Siden slik den er nå er ganske rotete og stygg. Thumbnailene er jo samme bildet på alle osv.
Bare et forslag...

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Angaende forumet, hva med å gjøre noe med delen der vi kan presentere anleggene våre? Siden slik den er nå er ganske rotete og stygg. Thumbnailene er jo samme bildet på alle osv.
Bare et forslag...
Slik jeg har forstått det på admin, så skal "Hifi Anlegg" fjernes i den form den er idag, og implementers som en del av forumet. Kanskje på lik linje med "Medlemmenes system" hos Hififorum.nu. På denne måten kan man presangtere systemet på en bedre måte, og samtidig være mulig for andre å komme med kommentarer....

mvh Kai

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.730
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Det har blitt gjort litt endinger i forumet, lagt til flere kateorier av forskjellig art, men når vil det skje noe med "omleggingen" fra dagens hifi anlegg til en dedikert kategori i forumet (for eks Medlemmers system".. noe i den duren)... ?

mvh

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Bump! Huff, så klosett av meg ;D

Så du var online høvding. Hvordan går det med HFS vol II?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
HFS vol II kommer snart håper vi. Det jobbes med å tilrettelegge RSS slik at det går an å følge med på diskusjoner via Nyhetsleser, mobiltelefon osv.

Det er også et par andre ting som ikke er helt ferdig, så lanseringsdato er ikke helt bestemt.

Mvh
Høvdingen

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
Hva med å få epost hvis noen svarer i en tråd man har et innlegg i?
Frekventerer ofte på et annet forum som fungerer slik.
Veldig nyttig synes jeg.
På HiFi sentralen må man jo lete etter tråder man har lagt innlegg i.
Fort gjort å misse et svar eller to når det er sånn.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hvis du ser øverst til høyre så finner du epostvarsling.
;D

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.738
Torget vurderinger
4
Hvis du mener "varsling" så får jeg opp to emner som jeg antagelig startet for et par års sia. Jeg mener varsling på alle tråder man har et innlegg i !!!
Hvis det finnes noe sånt så trenger jeg å få det inn med teskje hvordan man aktiverer dette.
Når jeg registrerte meg som medlem for neon års siden så huket jeg av for at jeg ville ha epost varsling. Dette funket i begynnelsen, men de siste årene har det IKKE funket.

Topp Bunn