- Ble medlem
- 25.12.2003
- Antall liker
- 34
Toe-in mener du vel?? ;DTubesnake skrev:I dag flyttet lille Teo inn.
Si meg, kjenner du kona mi?pahf skrev:Ahh, en liten tøyball har funnet sitt nye hjem. Selv har jeg frøken med store øyne og spraglende pels som har som sitt livs største oppgave å plage livskiten utav eieren sin på 3dje året!
Hun er manipulerende, bortskjemt, utspekulert,sjalu, høylytt, sist men ikke minst personifisert ondskap når hun føler for det. Men sånn bortsett fra det er hun helt ok....
Han er en Maine Coon, fire måneder gammel. Faren er to år gammel og over 10 kg så dersom Teo har arvet elle genene fra ham så kommer han til å bli en skikkelig kraftkar når han blir voksen. Han var allerede et par nummer større enn søsknene sine da jeg hentet ham.tkr skrev:Næh, grattis, nydelig katt!
Skogis, kanskje....? Maine Coon? Ragdoll?
mvh
Teo skal ikke settes inn i avl så han blir nok også å tre inn i konsulentstanden vel en måneds til etter jul. Vi bor slik til at han skal få lov til å være ute også så da er det ikke annen utvei.Pink_Panther skrev:Jøss, skulle tro det var sønnen til Thomas som regjerer her i huset. Det kan ikke være tilfelle, Thomas har vært konsulent i snart tre år.....Flott pus.
Etter at Thomas ble konsulent som 6 åring så har han vært grei, fin i pelsen og uten rifter. Sterilisering anbefales, iallefall dersom det er en utekatt.
Gratulerer med katten!Tubesnake skrev:Teo skal ikke settes inn i avl så han blir nok også å tre inn i konsulentstanden vel en måneds til etter jul. Vi bor slik til at han skal få lov til å være ute også så da er det ikke annen utvei.Pink_Panther skrev:Jøss, skulle tro det var sønnen til Thomas som regjerer her i huset. Det kan ikke være tilfelle, Thomas har vært konsulent i snart tre år.....Flott pus.
Etter at Thomas ble konsulent som 6 åring så har han vært grei, fin i pelsen og uten rifter. Sterilisering anbefales, iallefall dersom det er en utekatt.
Jadda - frøken fryd elsker å plaske i vannskåla... Jeg har faktisk måttet sette et serveringsbrett under skåla for å hindre skade på gulvet...Tubesnake skrev:Joda, han plasker litt i vannet hver gang han skal drikke og han er svært pratsom allerede.