Nytt drivverk.

ohoi

Medlem
Ble medlem
29.12.2012
Antall liker
4
Har for tiden en eldre Keenwood spiller hvor det er satt på en SME 309 arm. Drivverket er forsåvidt greit men det er gammelt så jeg vurderer en utskiftning med det første.

Jeg synes det er vanskelig å orienterer seg i markedet men er det noen som har forslag til drivverk hvor man enkelt kan montere SME armen på?
Ser at Oslo Hi Fi Center har Michell GyroDec og Avid Diva II. Bør ikke koste noe særlig mer enn disse.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Du kan jo prøve å få nevene på en førstegenerasjons Oracle Paris, Michell Gyro SE eller Technics SL..Utfra det du har satt opp der, er nok Gyro det sikreste kortet..gjerne med Ortofon eller Sumiko på..

ohoi

Medlem
Ble medlem
29.12.2012
Antall liker
4
Da er det Michell GyroDec du tenker på, hva er det som gjør den til det sikreste kortet? Levers forresten egen armbaser til sme armen?

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.325
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Ta kontakt med Arild på Hifi-guiden.
Han har en del drivverk stående, nye og brukte. Flere enn de som vises på siden hans.
I tillegg "kan" han vinyl også.
Sist jeg var innom stod det både en Nottingham Analog der og noen Consonace drivverk.

Håvard

ohoi

Medlem
Ble medlem
29.12.2012
Antall liker
4
Det må være andre forhandlere enn han. Hadde håpet som jeg skrev å holde meg under 15000.

OHoi

Topp Bunn