Nytt anlegg, ny musikk! :D

danlil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.01.2010
Antall liker
0
okey, har nettopp byttet ut musikk anlegget mitt, og nå vil jeg få ny musikk å høre på! er åpen for omtrent all type musikk! :D så denne tråden er det bare å kjøre på med favoritt bandene deres og de beste sangene dems! ^^
kansje noen andre får nytte av denne tråden en gang også ? :p

- danlil

danlil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.01.2010
Antall liker
0
Kan vel starte jeg da, med favoritt bande mitt som er noe ganske ukjent som heter "allen Lande" det er to gutter (russel allen og jørn lande) jørn er norsk og er veldig flink til å synge synes jeg ^^ han andre vet jeg ikke hvor kommer fra :p hvis du liker litt sånn heavy, men også veldig rolig rock ambefaler jeg deg å sjekke det ut :D
favoritt sangene mine av dem er det litt roligere "the fotgotten ones" og en litt mer heavy en "hunters night"

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.123
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Kult. Minner meg om da jeg fikk mitt første par Sonus faber i hus for nesten 15 år siden og deretter kjøpte en halvmeter strykekvartetter i løpet av et par måneder.

Så mitt forslag er å kjøpe Quatuor Mosaïques' innspilling av opus 76-kvartettene:

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Antall liker
2.258
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
danlil skrev:
Kan vel starte jeg da, med favoritt bande mitt som er noe ganske ukjent som heter "allen Lande" det er to gutter (russel allen og jørn lande) jørn er norsk og er veldig flink til å synge synes jeg ^^ han andre vet jeg ikke hvor kommer fra :p hvis du liker litt sånn heavy, men også veldig rolig rock ambefaler jeg deg å sjekke det ut :D
favoritt sangene mine av dem er det litt roligere "the fotgotten ones" og en litt mer heavy en "hunters night"
Flott, jeg var ikke klar over at Jørn var med her også, hører noe på JORN. På Spotify måtte jeg søke på Russell Allen.

danlil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.01.2010
Antall liker
0
Leikis. skrev:
danlil skrev:
Flott, jeg var ikke klar over at Jørn var med her også, hører noe på JORN. På Spotify måtte jeg søke på Russell Allen.
ambefaler deg virkelig å kjøpe cden dems "the battle" selv mener jeg ALLE sangene på den cden er bra og er mitt favoritt album :D
men jeg har det litt med å skifte veldig ofte på hva jeg synes er best da :p (men nå er det hvertfall det) ^^

Topp Bunn