Nyttårsaften er oppskrytt

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.747
Torget vurderinger
1
Den store nyttårsfesten. Full pupp på anlegget og stort party. Ut i snøen i småsko med rakett i ene handa og flaska i den andre. Spjæra smoking, masse rot utover natta og fylleangst dagen derpå. Det funket i 20-årene, men ikke nå lenger.

Hilsen bleieskiftarbeider og hjemmesitter.

Skål!

Vapor

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2002
Antall liker
201
Sted
Bergen
Helt enig..kraftig oppskrytt!

Hilsen hjemmesittende forelder med store barn..

Godt nyttår!

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.153
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
pedal skrev:
Den store nyttårsfesten. Full pupp på anlegget og stort party. Ut i snøen i småsko med rakett i ene handa og flaska i den andre. Spjæra smoking, masse rot utover natta og fylleangst dagen derpå. Det funket i 20-årene, men ikke nå lenger.

Hilsen bleieskiftarbeider og hjemmesitter.

Skål!
Helt enig! Omtrent som 17nde mai, drit kjedelig dag! 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.672
Torget vurderinger
0
Og glem ikke at om du blir pågrepet etter midnatt i dag med en nigerianer i den ene hånden og en pinnerakett i den andre så koster det 19.000,- !! ;)

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Nyttårsfest suger! BBC har jo et bra program om det som gikk på tv lille nyttårsaften. Men i år var det ganske greit. Middag hos venner som har småbarn, og jeg snek meg unna kl 24 så jeg slapp unna nyttårsønskene. Nå gjenstår det bare å eliminere slitsomme SMSer.

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Støttes, nyttårsaften har alltid vært noe oppskrytte greier.
Skyhøye forventninger og skikkelig nedtur som en regel ;)

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.493
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Man jobber på nyttårsaften. Det har iallefall jeg gjort de siste tre årene. Kan ikke klage.

geirf2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
171
Sted
Nes Romerike
Enig, la meg kl.2300 i går kveld. Litt problemer med å sovne, men er på jobben nå i dag. Skulle vi holdt i hevd en dag for å hedre det nye året burde vi tatt den på sommeren, da kunn man også vurdert om det er et GODT NYTTÅR!

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg simpelthen hater fyrverkeri. Intenst og jævlig som jeg hater de forbanna lysene og smellene.
Helt greit å markere slutten på et og starten på et nytt, men må det være med fyrverkeri?

Bor i ei lita bygd, så det var stille sånn ca en halvtime inn i 2009, men det kunne ha vært perfekt, nemlig helt stille hele tiden!

Livredd for at barna skal våkne og ikke sove igjen, redd for at de forbanna rakettene skal brenne ned huset mitt. Eldstedatteren hadde i tillegg omgangssyke, og da trenger jeg for f ikke de forbanna smellene noe mer enn ellers!

Takk for at jeg fikk ut litt steam.. :)

Ha et godt nytt år, folkens!

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.151
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
KRISTIANSAND: Flekkerøy-ungdommen feirer nyttår
00:48 meldes det også om uvettig bruk av fyrverkeri. Ungdommer har misforstått hvordan helt enkelt fyrverkeri skal brukes. De legger batterier flatt, med den konsekvens at skuddene skytes langs bakken. Politiet klarer ikke knytte konkrete personer til episoden.
http://www.fvn.no/lokalt/politiloggen/article637948.ece

Liv og leven her på øya også. Tror det var flere dynamittladninger som gikk av i år enn i fjor.

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
hadde en fin halvrolig kveld hos min søster jeg. Har ingen planer om og starte det nye året med syting... ;D

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.865
Nyttårsfester har alltid hatt noe krampeaktig over seg. Ut å skyte rakketter. Kjempeartig selv om det blåser og regner .... ja særlig. Klemme en haug med folk midt på natten bare fordi . Et glass sjampis mot tørsten er jo aldri å forakte da 8) Neida, jeg skal ikke klage. Vi har hatt mange flotte nyttårsferinger med en haug voksne og en haug unger opp gjennom årene.

Men i går var det en rolig familiefeiring. Kalvefilet & panacotta. Fint vær på verandaen, og kun 4 stjerneskudd til ungene. Og så rundet vi av det hele med Abba-Singstar til 0200 der jeg fikk skikkelig stryk av ungene. ;D

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
929
Nyttårsaften er vel den mest opphaussede feiringen i vår kultur. Om du ikke har vært på nyttårsball med Michael Jackson og Paris Hilton så er du misslykket. Ser iallefall slik ut i sladrepressen.

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Hadde en aldeles fortreffelig romantisk aften hjemme alene med min kone.... beste nyttårsaften på flere år!

Sleiven

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Enig i at denne dagen er oppskrytt! Har skuddredde bikjer, det er noe skit med fulle naboer .

Jobbet i gårkveld til 00.30, like greit. LITT spesielt dog siden min sambo de siste 15 år ikke kunne vente til neste skuddår med....;D (Kom på MMS :p)
Så DA ble det boblebad, sprudlevann og noko atåt når gamlefar kom hjem fra jobb i natt:) :-X

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.798
Sted
Hus
Hadde en fin kveld hjemme hos meg sammen med kjæresten min. Anlegget spilte god musikk til nærmere 0330. Mye godt å drikke også ;)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Etter at spilling var over i gata, ble jeg "kommandert" i kjelleren for å hente mange år gammelt fyrverkeri...kremt..med styrepinner...kremt.... var vel den eneste i hele området så vidt jeg kunne se.....
Bare for å understreke, dette foregikk i meget siviliserte og kontrollerte former.
Så da var jeg ferdig med det.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
Nyttårsaften er en fest og sosialtsamværspressaften. Ikke fest og sosialt samvær fordi man har lyst, men fordi det kreves. Liker det ikke.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.672
Torget vurderinger
0
Gjest skrev:
Nyttårsaften er vel den mest opphaussede feiringen i vår kultur. Om du ikke har vært på nyttårsball med Michael Jackson og Paris Hilton så er du misslykket. Ser iallefall slik ut i sladrepressen.
Våknet i fin form,har kost meg med nyttårskonsert og 2009 har så langt virket som et bra år, men så leste jeg inleggget ditt Gjest, og i en brøkdel av et mikrosekund følte jeg meg noe mislykket der Gjest, bare på grunn av dette innleget ditt! :p :'( :'(

Men så gikk det opp for meg at det var snakk om Micael Jacson og Paris Hilton, og da ble det lysende klart for meg at jeg faktisk foretrekker å være "mislykket" i 2009. ;D Det er faktisk helt greit å være mislykket så lenge jeg slipper å omgås de der to! ;D ;D

Skal se at 2009 blir et fint år. ::)

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.599
Torget vurderinger
12
Nyttårsfeiringen var suksess med kjæreste og gode venner. Det gjelder å delta på de rette festene.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
Fant ut i natt at naboen rett under meg har et hjemmebrentapparat stående, og at han har brukt rommet under til å lage surka. (også kalt sats). Hmmm. Sa det var greit jeg, bare det stod 10 liter ferdig vare innen 5-6 dager ;D

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
Sure gamle bittre gubber mener jeg, slik syting :mad:
Fysj og fy, starte det nye året med syting? Tullete. Til dere andre, håper dere hadde en fin dag om Onsdag med familie, god mat og hygge..

Til dere andre sytepaver, dere er blitt for gamle!

Topp Bunn