Jeg kjenner en kar som var på grisefylla med Nykänen kvelden og natta før VM 82...
kylling.Spiralis skrev:undertegnede ALDRI hadde satt utfor Holmenkollen med ski på bena med promille under 3,5 !!
+1Spiralis skrev:Ikke bare Matti som drakk tett før hopprenn. Gikk på gymnasiet sammen med en som endte opp på landslaget i hopp og han kunne fortelle at det, i allefall på den tiden, var vanligere å hoppe i fylla eller i bakrus enn å hoppe edru.
Vet ikke om det er sant eller skryt jeg, men det er i allefall sikkert at undertegnede ALDRI hadde satt utfor Holmenkollen med ski på bena med promille under 3,5 !!
Med den promillen hadde jeg forhåpentligvis ikke giddet å gå opp i toppen av den uferdige bakken (Au! kan jo gå opp edru og drkke seg opp i toppen)Spiralis skrev:Ikke bare Matti som drakk tett før hopprenn. Gikk på gymnasiet sammen med en som endte opp på landslaget i hopp og han kunne fortelle at det, i allefall på den tiden, var vanligere å hoppe i fylla eller i bakrus enn å hoppe edru.
Vet ikke om det er sant eller skryt jeg, men det er i allefall sikkert at undertegnede ALDRI hadde satt utfor Holmenkollen med ski på bena med promille under 3,5 !!
Jo, men for et dårlig forbilde! Jeg synes vi bør ta avstand, synes ikke dere også?decibelius skrev:Jeg var ikke på den festen, men jeg kjenner han som var der ganske godt - tror det er sant. Som alle vet så ble Matti Champ![]()
Det synes jeg var usedvanlig forsiktig uttrykt ;Dtotte skrev:Jo, men for et dårlig forbilde! Jeg synes vi bør ta avstand, synes ikke dere også?decibelius skrev:Jeg var ikke på den festen, men jeg kjenner han som var der ganske godt - tror det er sant. Som alle vet så ble Matti Champ![]()
Absinth ?Jøgga skrev:Her sitter jeg og nipper til både det ene og det andre hele uken, og lurer på hva Janne Ahonen har drukket...
Skikkelig absinth er så farlig gøy at jeg tror selv Matti ville betenkt seg der. Den drikken gir deg vinger uten ski på beina...Roberten skrev:Absinth ?Jøgga skrev:Her sitter jeg og nipper til både det ene og det andre hele uken, og lurer på hva Janne Ahonen har drukket...
Spøk til revolver, man skal ikke undervurdere besluttsomheten til folk som velger å bedrive idrett på toppnivå. De er sannsynligvis mer eller mindre sprøyte gale alle mann. Og gudskjelov for det.