Nyhet: Mytek Audio Liberty DACII

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • IMG_1755_Liberty_DAC2_sideways_2021-03-23-1.jpg

    Liberty_DAC_II_interior (1).jpeg

    Mytek Liberty DAC II er den nye innstegsmodellen fra Mytek.

    Mytek Audio har oppgradert DAC chipen til ESS9038Pro og en lineær strømforsyning har nå endelig blitt integrert. Lyden er presis, gjennomsiktig og detaljert. Oppløsningen er ekstrem god uten at det låter hardt og kantete. Også holografien er dyp, luftig og storslagen. Etter å ha testet den opp mot Manhattan II, så spiller Liberty DAC II svært tett på den flere ganger dyrere toppmodellen!

    Liberty DAC II leveres med en høykvalitets hodetelefonforsterker hvor ytelsen er 3 Watt.Fungerer perfekt med OLLO S4X!
    DACen støtter PCM opp 32 bit / 384kHz, DSD opp til DSD512 og fullstendig utfolding av Master Quality Authentication (MQA) filer.

    Vi har 2 enheter inne til introduksjonspris: 13200 NOK ( veil. 1495 usd + mva). Utlån er mulig!

    webshop link: https://moiz.audio/produkt/mytek/mytek-liberty

    Produsentinfo

    mvh

    Moiz Audio
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    Kommentarer

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    399
    Torget vurderinger
    1
    Kan bekrefte at denne dacen er svært god. Har hatt mye dacer innom siste året. Blant annet ps Audio direct stream dac. Mytek liberty mk2 gir meg hakeslipp. Den er som beskrevet over her, veldig definert og oppløst uten å bli kantete eller analytisk/digital. Den er tvertimot svært organisk og naturlig og holografien er dyp og veldig 3D. Størrelsen på lydbildet er kanskje det som imponerer mest. Denne blåser alle chifi dacer jeg har testet under 20k av banen.
     

    Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.101
    Antall liker
    742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    122
    Kan bekrefte at denne dacen er svært god. Har hatt mye dacer innom siste året. Blant annet ps Audio direct stream dac. Mytek liberty mk2 gir meg hakeslipp. Den er som beskrevet over her, veldig definert og oppløst uten å bli kantete eller analytisk/digital. Den er tvertimot svært organisk og naturlig og holografien er dyp og veldig 3D. Størrelsen på lydbildet er kanskje det som imponerer mest. Denne blåser alle chifi dacer jeg har testet under 20k av banen.
    Hyggelig at du likte den, var aldri fan av opprinnelige Liberty. Denne låter mer som den opprinnelige Stereo 192-DSD DAC men 10x bedre. solid midt-kanal gjengivelse, som gjør at "høyttalerne forsvinner"
     

    M.B.S

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Innlegg
    726
    Antall liker
    399
    Torget vurderinger
    1
    Hyggelig at du likte den, var aldri fan av opprinnelige Liberty. Denne låter mer som den opprinnelige Stereo 192-DSD DAC men 10x bedre. solid midt-kanal gjengivelse, som gjør at "høyttalerne forsvinner"
    Har ikke fått hørt den opprinnelige liberty dacen, men denne mk2 overasket meg med sitt store lydbilde og dype holografi. Fin musikalitet i den også. Et scoop til prisen🎶
     

    Elstereo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    13.08.2015
    Innlegg
    59
    Antall liker
    86
    Jeg fikk Liberty DACen i hus fredag.
    Fytti katta, for et løft i lyden!

    Dette er den beste oppgraderingen man kan gjøre hvis man har et gromt hi-fi anlegg.

    Lyden er oppløst, varm og bred.

    Nærmere å ha følelsen av å ha artist og musikere i stua har jeg aldri vært!

    Bassen ble også betydelig bedre.

    Jeg bruker Oppo BDP-95EU som CD transport via coaxkabel.

    Jeg visste ikke at en ekstern dac har så mye å si for lyden.

    På Jim Reeves fra 1961 hørte jeg at det knirket i en stol , eller noe, på slutten av en sang. 😊

    Lyden fra kilden (CD eller lydfil) må selvsagt være glimrende.
    Men, det var en CD med The Shadows som jeg ikke likte før som det nå går an å høre på.

    Complete Capitol Collection med Dick Haymes høres fortsatt ut som den overkomprimerte remasteringa det er.
    En DAC kan ikke gjøre gull av gråstein 😊

    Bravo!
     
    Sist redigert:

    Moiz Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Innlegg
    4.101
    Antall liker
    742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    122

    produkter som lanseres slutten av 2022/start av 2023

    Mytek Empire ( streamer-dac-pre-riaa)
    Mytek Brooklyn Bridge II
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Moiz Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
742
Link til alle artikler
142
Moiz Audio sine annonser
Bransjenyheter
Burson Audio diskret OP-amper: Vivid V7 Pro vs Vivid V6 (forrige generasjon)

Burson Audio diskret OP-amper: Vivid V7 Pro vs Vivid V6 (forrige generasjon)

  • 2
Andy skifter Vivid V6 opampene i Burson Audio Playmate 2 til nyeste Vivid V7 PRO, og forklarer forskjellene han hører. V7 Vivid PRO op-amps er designet for å oppnå maksimal oppløsning og...
Fortsett
Bransjenyheter
BURSON AUDIO V7 OP-AMPER ! ! ! ! ! !

BURSON AUDIO V7 OP-AMPER ! ! ! ! ! !

  • 3
BURSON AUDIO PRODUKTER KAN NÅ OPPGRADERES! Burson Audio's nyeste generasjon av Diskre OP-amper er nå tilgjengelig! v7 serien kombinerer banebrytende kretsløp og overlegen lyd. Den kompakte...
Fortsett
Bransjenyheter
Audiophile.fr tester LAB 12 Gordian

Audiophile.fr tester LAB 12 Gordian

  • 3
Tidligere omtalt hos stereopluss https://viewer.joomag.com/stereo-7-2023/0397186001696598323/p58?short AB12 Gordian er en strømrenser som består både av passive og aktive filtre. Analysekretsen...
Fortsett
Bransjenyheter
SPL Diamond DAC

SPL Diamond DAC

  • 7
SPL Diamond DAC definerer en ny standard for lydgjengivelse, og er designet for de som setter pris på det ekstraordinære. SPL gjengir en rikdom av lyd, feilfri ytelse og uovertruffen dynamikk. Den...
Fortsett
Bransjenyheter
Sparkos Labs Gemini
Bransjenyheter
Grandinote Solo

Grandinote Solo

  • 5
Under årets Munchen messe lanserte Grandinote den nye integrerte Solo forsterkeren. Etter flere år med forskning, dedikasjon og erfaring, har Grandinote videreutviklet sine prodkter. Med...
Fortsett
Topp Bunn