Nye treff?

8

8x12_TOM

Gjest
Er det ikke på tide med nye treff, er jo veldig mange som har fornyet og utbedret oppsettene sine rundt om i Grenland.
Der er jo også stor spredning i hvordan det gås fram for eget nirvana i GLL, noe som burde gjøre besøk ennå mer spennende - eller har folk samlet seg i grupper/klikker de mener passer de best?
Jeg tar utfordringen med et treff ut på nyåret hvis det skulle være av interesse, og her skal i hvert fall folk få si akkurat hva de vil uten at det skal bli noe problem ut av det.

Mvh-
Tor
 
Sist redigert:

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Samler sammen skrapet fra Skedsmo Audio og kommer en tur. Snakket litt om å komme ned til deg på julebordet vi hadde i helgen...
 
8

8x12_TOM

Gjest
Samler sammen skrapet fra Skedsmo Audio og kommer en tur. Snakket litt om å komme ned til deg på julebordet vi hadde i helgen...
Dette handler mest om å få i gang GLL igjen, har ligget ganske dødt i flere år.

Dere er veldig flinke til og holde det i gang, og også hjertelig velkomne ned hit
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.269
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Forsto det.... Men om ikke noen fra GLL gidder så kommer vi.
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.205
Antall liker
1.306
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Enig med deg Tor. På tide med litt aktivitet. At vi begynner hos deg Tor, det høres helt topp ut :)
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Hei, jeg er hjertens enig i at det er for dødt i lauget. For min del har det vært jobb omtrent sy dager i uka i lengre tid så julebordet gikk fløyten! Derfor har jeg tenkt å få til en KICK OFF på nyåret! Mail kommer folkens, god jul!!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: 2m
Topp Bunn