Nye Paul McCartney, noe å ha?

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Bare lurer på om noen kan uttale seg vedrørende lydkvalitet osv. har jo litt sansen for Beatles katalogen, så opm noen kan anbefale av anbefale?

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.786
Torget vurderinger
35
Milenko skrev:
Bare lurer på om noen kan uttale seg vedrørende lydkvalitet osv. har jo litt sansen for Beatles katalogen, så opm noen kan anbefale av anbefale?
Jeg hører verken på Beatles eller Paul McCartney på grunn av lyden, men er det musikken du er ute etter, så bør du sjekke ut Wings-katalogen, og platene Tug of War, Pipes of Peace og Flowers In The Dirt. Sistnevnte kom for drøyt 20 år siden, etter det har det vært langt mellom høydepunktene (for å si det litt forsiktig).

men live-plata Tripping The Live Fantastic er flott (dessuten står jeg bakerst på Wembley Arena og synger med på Jet på den plata :-D)

Roy

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
"Wings over America" er vel heller ikke å forakte om man tenker Macca og Wings..... ;)

sydspissen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.10.2009
Antall liker
2
Flowers in the Dirt plata, fra 1989 med Rough Ride er jo en perle...

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
I tittelen spør også trådstarter om den nye (liven fra NYC). Hva mener dere om den (sett bort fra det musikalske)? Jeg har bare hørt den over laptop-høyttalere og kan ikke uttale meg, men er litt nysgjerrig på hva andre synes.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Endte med å kjøpe plata i går likevel, da en ung mann i byen har tatt en sjanse å åpnet ny platebutikk på byens store kjøpesenter.
Måtte jo nesten støtte butikken da, friskt satset, men klarer jo selvsagt ikke på noen måte å konkurrere på pris med platekompaniet og nettbutikker.

Skal sette anlegget på varming og rapportere etterhvert.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Må vel si at dette ikke akkurat var produksjon i referanse klasse akkurat. Virker litt rotete, sammentrykt uten bredde. I tilegg er den altfor basstung og låter lukket.

Topp Bunn