Høyttalere Nye høyttalere.....men hva ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Så ræva måler det, men likevel får Klipsch voksne mennesker til å grine, og det er ikke for at de synes de er dårlige. Han her sier at ingen høyttaler noen sinne har fått ham til å føle det samme, hør også på kvinnen som uttaler seg på slutten av videoen.
    ...hadde de bare spilt skikkelig dypbass. :cool:
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    488
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har fått demonstrert Audio Note og Klipsch av noen som absolutt vet hva de driver med, og i et rom der mange hensyn var tatt, og jeg holdt nesten ikke ut halvtimen det varte.. Har aldri hørt en høyttaler med så slitsom topp og unaturlig øvre mellomtone.. Husker ikke modell, men det var 2 åttetommere..
    Gjør deg selv en tjeneste og styr unna.
    Tannoy/Fyne er en mye bedre vei og gå 👍🎶
    M
    Jeg har hørt Klipsch som var skikkelig gode og dårlige. Jeg har også lånt Klipsch P17 som spilte fletta av mye større og dyrere høyttalere i mitt rom. Så å ta merket sånn tror jeg blir vanskelig. Ingen andre høyttalere jeg har prøvd (dyreste kosta 360.000) har klart å gjengi gitar så bra som Klipsch P17 her hjemme. P17 var på den mørke sida klangmessig her, og fikk de aldri til å låte ubehagelig. Stikk motsatt av hva jeg forventet og forhåndsdømte pga horn og rykte. Så jeg tror potensielle kjøpere må høre Klipsch selv, og så bedømme.
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.627
    Antall liker
    4.271
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har hørt Klipsch som var skikkelig gode og dårlige. Jeg har også lånt Klipsch P17 som spilte fletta av mye større og dyrere høyttalere i mitt rom. Så å ta merket sånn tror jeg blir vanskelig. Ingen andre høyttalere jeg har prøvd (dyreste kosta 360.000) har klart å gjengi gitar så bra som Klipsch P17 her hjemme. P17 var på den mørke sida klangmessig her, og fikk de aldri til å låte ubehagelig. Stikk motsatt av hva jeg forventet og forhåndsdømte pga horn og rykte. Så jeg tror potensielle kjøpere må høre Klipsch selv, og så bedømme.
    Jada, jeg er enig i det.. Var litt bombastisk, men har ikke klart å like Klipsch med kobber/gyldne bassmellomtoner 😉
    M
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    PTB: Som du kanskje fikk med deg: De funker alle med Marantz og Rega. Det gjør PMC også, forresten..Så er det opp til deg, DennisNyg, å velge :coffee:
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har fått demonstrert Audio Note og Klipsch av noen som absolutt vet hva de driver med, og i et rom der mange hensyn var tatt, og jeg holdt nesten ikke ut halvtimen det varte.. Har aldri hørt en høyttaler med så slitsom topp og unaturlig øvre mellomtone.. Husker ikke modell, men det var 2 åttetommere..
    Gjør deg selv en tjeneste og styr unna.
    Tannoy/Fyne er en mye bedre vei og gå 👍🎶
    M
    Jeg har vært innom Klipsch jeg også. Utklipp fra førsteinntrykket;

    Under en merkelig følelse av deja vu har jeg fiklet med det samme køddet som før, men med helt nytt utstyr. Jeg solgte Kii Three i en periode hvor jeg mistet interessen og fikk behov for å prøve andre ting. Først røk Argon subbene og ble erstattet med et par brukte DIY subwoofere med 2x10" Peerless elementer og hver sin hypex 2.400d plateamp. Så skaffet jeg meg et par brukte Klipsch RP160M for 3000 kr da subwooferne ble litt i overkant boxy drevet som fullrange...

    Jeg hadde planer om å drive disse Klipschene med den ene kanalen i plateforsterkerne til subbene, men snublet over et par Hypex Nc400 på brukten som jeg slo til på. Så nå har jeg pinadø et halvseriøst tv-anlegg med total anleggspris på ca 25 000kr inkl Minidsp 4x10HD.

    Så, hvordan var lyden? Fæl. Ørevoldtekt. Disse Klipsch-sakene låter akkurat som alle sier, piggtråd rett ut av esken. Makan til mannskit-tuning, hva feiler det ørene til folka som bestemmer tuningen hos Klipsch? :mad:
    Jeg mistenker at Klipsch har en stigning i toppen for å gi inntrykk av dynamikk og sprut.
    Heldigvis har Klipsch beveget seg vekk fra dårlige produkter og mer i retning av jevnere off-axis respons slik at man kan korrigere mye av denne lyse tuningen uten å ramponere all lydkvalitet. Faktum er at Klipschene låter akkurat like mye/lite dynamisk som andre høyttalere når responsen er jevnet ut.



    Til Klipsch sitt forsvar så får man ganske store bråkekasser for summer som knapt dekker frakten. De har også tatt store steg i riktig retning mtp spredningskontroll, men det er fortsatt noen døve gamle gubber som setter tuningen, og noen blinde fomlefingre som sveiser sammen delefiltrene..
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Jeg har vært innom Klipsch jeg også. Utklipp fra førsteinntrykket;

    Under en merkelig følelse av deja vu har jeg fiklet med det samme køddet som før, men med helt nytt utstyr. Jeg solgte Kii Three i en periode hvor jeg mistet interessen og fikk behov for å prøve andre ting. Først røk Argon subbene og ble erstattet med et par brukte DIY subwoofere med 2x10" Peerless elementer og hver sin hypex 2.400d plateamp. Så skaffet jeg meg et par brukte Klipsch RP160M for 3000 kr da subwooferne ble litt i overkant boxy drevet som fullrange...

    Jeg hadde planer om å drive disse Klipschene med den ene kanalen i plateforsterkerne til subbene, men snublet over et par Hypex Nc400 på brukten som jeg slo til på. Så nå har jeg pinadø et halvseriøst tv-anlegg med total anleggspris på ca 25 000kr inkl Minidsp 4x10HD.

    Så, hvordan var lyden? Fæl. Ørevoldtekt. Disse Klipsch-sakene låter akkurat som alle sier, piggtråd rett ut av esken. Makan til mannskit-tuning, hva feiler det ørene til folka som bestemmer tuningen hos Klipsch? :mad:
    Jeg mistenker at Klipsch har en stigning i toppen for å gi inntrykk av dynamikk og sprut.
    Heldigvis har Klipsch beveget seg vekk fra dårlige produkter og mer i retning av jevnere off-axis respons slik at man kan korrigere mye av denne lyse tuningen uten å ramponere all lydkvalitet. Faktum er at Klipschene låter akkurat like mye/lite dynamisk som andre høyttalere når responsen er jevnet ut.



    Til Klipsch sitt forsvar så får man ganske store bråkekasser for summer som knapt dekker frakten. De har også tatt store steg i riktig retning mtp spredningskontroll, men det er fortsatt noen døve gamle gubber som setter tuningen, og noen blinde fomlefingre som sveiser sammen delefiltrene..
    Du heiv altså på Hypex forsterker på den billigste driten som klipsch har laget og ble overrasket av skarp lyd?
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Du heiv altså på Hypex forsterker på den billigste driten som klipsch har laget og ble overrasket av skarp lyd?
    Hypex Ncore er vel noe av det minst skarpe jeg har hatt i hus noen gang, men jeg ble jo ikke overrasket over at det låt skarpt. Har jo hørt en god del forskjellige Klipsch oppigjennom. Men jeg ble overrasket over hvor grusomt det låt rett ut av boksen. Quick fix for oss måleidioter med mikrofon og EQ-boks, da.

    Verre med resten av dere, stakkars folk med standard-Klipscher! :ROFLMAO:
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    I kid, I kid. I joke I joke.

    Men kjøp bedre høyttalere.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    2 ganger har jeg hørt denne kvasse ulidelige lyden det snakkes om på Klipsch. Den ene gangen spilte Klipsch RF7 (MK1) på noe Naim forsterkere og andre gang var Klipsch RB81på XTZ 100 tror jeg det var. Jeg har også hørt flere klipsch modeller spille overraskende smooth med både rør og transistorforsterker.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Hypex Ncore er vel noe av det minst skarpe jeg har hatt i hus noen gang, men jeg ble jo ikke overrasket over at det låt skarpt. Har jo hørt en god del forskjellige Klipsch oppigjennom. Men jeg ble overrasket over hvor grusomt det låt rett ut av boksen. Quick fix for oss måleidioter med mikrofon og EQ-boks, da.

    Verre med resten av dere, stakkars folk med standard-Klipscher! :ROFLMAO:
    Ja, no har jeg Ø da :)
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    2 ganger har jeg hørt denne kvasse ulidelige lyden det snakkes om på Klipsch. Den ene gangen spilte Klipsch RF7 (MK1) på noe Naim forsterkere og andre gang var Klipsch RB81på XTZ 100 tror jeg det var. Jeg har også hørt flere klipsch modeller spille overraskende smooth med både rør og transistorforsterker.
    Kommer vel an på hvor sensitive man er for den kraftige stigningen i respons fra 1500 hz, tenker jeg. Akkurat det er den verste synden noen høyttalere kan gjøre i mine ører, men det er sikkert mange som ikke reagerer like kraftig på det.
    Man kommer et godt stykke unna de verste problemene ved å ikke ha noe toe-in.

    Ja, no har jeg Ø da :)
    Flotte høyttalere! Ikke hørt dem, dessverre :(
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Kommer vel an på hvor sensitive man er for den kraftige stigningen i respons fra 1500 hz, tenker jeg. Akkurat det er den verste synden noen høyttalere kan gjøre i mine ører, men det er sikkert mange som ikke reagerer like kraftig på det.
    Man kommer et godt stykke unna de verste problemene ved å ikke ha noe toe-in.

    Flotte høyttalere! Ikke hørt dem, dessverre :(
    En vakker dag skal jeg invitere deg hjem.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Ja. Og jeg har hatt Ø,uten å bli sjarmert. Det har jeg innimellom blitt av Klipsch.
    Ø er ganske så nøytrale, det er ikke Klipsch på godt og vondt. Ø er like dynamiske og går dypere i bassen. Jeg har tunet lyden til min egen smak, der responderer Ø veldig.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ø er ganske så nøytrale, det er ikke Klipsch på godt og vondt. Ø er like dynamiske og går dypere i bassen. Jeg har tunet lyden til min egen smak, der responderer Ø veldig.
    Like dynamiske... Hmm.. Nøytrale ja. Men trenger mye strøm som indikerer tungdrevne. Og det er FEIL i en hornhøyttaler som har smekk og dynamikk som trademark. En god hifi-høyttaler ja, en høyttaler som gir live følelse som de beste Klipsch nei..
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Like dynamiske... Hmm.. Nøytrale ja. Men trenger mye strøm som indikerer tungdrevne. Og det er FEIL i en hornhøyttaler som har smekk og dynamikk som trademark. En god hifi-høyttaler ja, en høyttaler som gir live følelse som de beste Klipsch nei..
    Mener du at Klipsch ikke er veldig glad i strøm? De har på langt nær den følsomheten de er oppgitt til.
    Du har kanskje fått med deg at jeg er veldig glad i Klipsch og?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du har kanskje fått med deg at jeg er veldig glad i Klipsch og?
    Ja, det gjør ikke Ø mindre korrekt i MINE ører. Horn skal swinge, eksplodere i ansiktet når en drar på, gi opplevelse av levd liv.. Ø med transe funker sikkert, men er ikke min cup of tea så langt. Men godt en er forskjellige 🙂
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Ja, det gjør ikke Ø mindre korrekt i MINE ører. Horn skal swinge, eksplodere i ansiktet når en drar på, gi opplevelse av levd liv.. Ø med transe funker sikkert, men er ikke min cup of tea så langt. Men godt en er forskjellige 🙂
    Ja godt er det, ellers hadde vi hatt samme kjerring hele gjengen.
     

    DennisNyg

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.01.2021
    Innlegg
    52
    Antall liker
    38
    Sted
    Porsgrunn
    PTB: Som du kanskje fikk med deg: De funker alle med Marantz og Rega. Det gjør PMC også, forresten..Så er det opp til deg, DennisNyg, å velge :coffee:
    Tror jeg har hjernevaska meg selv til å ikke kunne la være å kjøpe fyne audio eller tannoy ved neste kjøp. Flere faktorer spiller inn, blant annet lysten til å prøve et nytt merke og tenker mye på rommet det skal stå i. Veldig kjekt at de ikke er så dype. 😊
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    DennisNyg: Det er da helt fair, det. Fyne låter bra, de. Faktisk foretrekker jeg dem foran alt fra Tannoy i prisklasse under de deilige Autograph Mini..som Tannoy måtte sette i produksjon igjen, due to public demand. Og Fyne ble startet av en "splinter group" fra Tannoy, så høyttalerkunnskap har de i massevis. :coffee: Visste du forresten at Tannoy har hatt dansk eierskap endel år? Proffleverandør TC Electronics..
     
    Sist redigert:

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Dessverre kan Ø oppfattes lett kjedelig kontra noen Klipsch. Ø er rett og slett for tungdreven. Etter min smak.
    Her er din egen mening om Ø fra Ø Audio tråden: Min ringe erfaring så langt er at de går overraskende dypt. Da trompetn og final var hos meg spilte vi noe orgel musikk. Det går dypt. Trompetn spurte om jeg brukte subbene, men det gjorde jeg ikke. De spiller overraskende bra rett ut av treboksen. Spent på om de vil endre karakter på noen måte. I mine ører er de svært siviliserte, men samtidig svært gøyale. En motsetning som endel høyttalere ikke gjør de etter.

    ER de kjedelig eller svært gøyal?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Her er din egen mening om Ø fra Ø Audio tråden: Min ringe erfaring så langt er at de går overraskende dypt. Da trompetn og final var hos meg spilte vi noe orgel musikk. Det går dypt. Trompetn spurte om jeg brukte subbene, men det gjorde jeg ikke. De spiller overraskende bra rett ut av treboksen. Spent på om de vil endre karakter på noen måte. I mine ører er de svært siviliserte, men samtidig svært gøyale. En motsetning som endel høyttalere ikke gjør de etter.

    ER de kjedelig eller svært gøyal?
    Totalopplevelsen er at Ø var skuffende ifht forventningene,alt for tungdreven. Skjønner at det er sårt for deg, din egen investering. At du digger Ø og jeg ikke er uansett ikke fasit for tredjemann. Han må evt lytte selv og teste. Så kan det hende han kjøper de eller ikke.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Det er ikke sårt i det hele tatt, jeg tåler en god diskusjon, tilfeldig at mine egne Ø ble dratt inn her. Jeg har snakket varmt om Klipsch som jeg har hørt mye på og eid selv. Klipsch lager litt slurvete høyttalere med generelt dårlige målinger, likevel gjør de mye riktig og treffer en nerve, dette har jeg og komentert før. Klipsch kan bli for mye av det gode for noen og uansett hva du spiller så hører du en farging. Det er ingen problem å få Klipsch til å låte forferdelig med feil forsterker, det gjelder selvfølgelig Ø også. Legger ut en måling som er utført av Trompeten her på forumet av sine Ø. Til syvende og sist, smaken og baken, folk får bestemme selv.

    1612260270858.png
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    ufo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Innlegg
    1.834
    Antall liker
    960
    klipsch måler så ræva med sterkt økende diskant osv som gir illusjonen av dynamikk og lettdrevenhet. forholdsvis flat og riktig respons vil i mange tilfeller låte kjedelig i forhold, men langt jevnere fra opptak til opptak.
    har hatt 2 par klipsch, aldri igjen. låt alt fra morro til helt for jævli
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    Man kjøper ikke Klipsch for å få den komplette høyttaler, man kjøper Klipsch fordi man er ute etter noen spesielle egenskaper. Jeg satte pris på de 8 årene jeg hadde med Klipsch RF-7 II og opplevde ikke toppen som spesielt ille på disse (REW målingene så som "vanlig" jævlige ut i så godt som hele spekteret). Mitt største problem med Klipsch er faktisk mellomtonen, som jeg oppfatter som svært farget. Når jeg hører på bra Klipsch med egnet musikk så får jeg så absolutt denne konsertfølelsen i form av en vegg av lyd med masse overskudd, men det er såpass farget og røft at det også er helt opplagt at lyden produseres av en høyttaler. Avhengig av humør og musikktype kan jeg fint la meg underholde. De siste par-tre årene har jeg blitt litt "lei" Klipsch og prøver å få til en litt mer nøktern og ufarget lyd med økt realisme og raffinement og forhåpentligvis bevare engasjementet og driv sånn noenlude.
     

    Wolfen

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    28.05.2012
    Innlegg
    77
    Antall liker
    39
    Hva er galt med denne målingen av Klipsch rp-8000f?
    image_preview2.jpeg-1.jpg
     

    coolio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2015
    Innlegg
    5.487
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Legger ut en måling som er utført av Trompeten her på forumet av sine Ø. Til syvende og sist, smaken og baken, folk får bestemme selv.

    Vis vedlegget 694355
    Jeg etterlyste skikkelige målinger av Ø, men fikk det aldri og gikk derfor videre til andre saker. Jeg vet ikke hvordan det var med den versjonen av REW som TrompeteN brukte til den målingen der, men i nyere versjoner er Distortion-grafen vist uten kalibreringsfilen for mikrofonen og vil derfor (mest sannsynnlig) vise ganske misvisende respons. Om jeg ikke tar helt feil er den målingen også gjort i lytteposisjon, og da er det ikke lett å vite hva som er høyttaleren n
    Hvis noen har mikrofon og Ø Audio kunne jeg gjerne tenkt meg å få sett gatede målinger fra 1m sentrert i diskant og et par off-axis målinger både vertikalt og horisontalt.

    Forvrengningsmålinger må gjøres på vesentlig høyere volum enn 65 dB. Jeg sikter på 100 dB @ 1 meter;

    D2 - distortion at 100 dB @1m (1).jpg
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.837
    Antall liker
    50.829
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    DennisNyg: Det er da helt fair, det. Fyne låter bra, de. Faktisk foretrekker jeg dem foran alt fra Tannoy i prisklasse under de deilige Autograph Mini..som Tannoy måtte sette i produksjon igjen, due to public demand. Og Fyne ble startet av en "splinter group" fra Tannoy, så høyttalerkunnskap har de i massevis. :coffee: Visste du forresten at Tannoy har hatt dansk eierskap endel år? Proffleverandør TC Electronics..
    Du har hatt masse Fyne og Tannoy hjemme på test?
     

    Elmer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Innlegg
    1.944
    Antall liker
    2.193
    DennisNyg: Det er da helt fair, det. Fyne låter bra, de. Faktisk foretrekker jeg dem foran alt fra Tannoy i prisklasse under de deilige Autograph Mini..som Tannoy måtte sette i produksjon igjen, due to public demand. Og Fyne ble startet av en "splinter group" fra Tannoy, så høyttalerkunnskap har de i massevis. :coffee: Visste du forresten at Tannoy har hatt dansk eierskap endel år? Proffleverandør TC Electronics..
    Litt nitpicking fra min side, men Tannoy har vært en del av porteføljen til Music Tribe (tidl.Music Group) i noen år. Samme med TC Electronics. Uten at det trenger å bety noe fra eller til. Sjefen i MT heter Uli Behringer , som kanskje ringer en bjelle eller ti. Her er hele "stammen", et solid knippe med renommerte navn i proverden der :

    1612267955454.png


    Home - Music Tribe

    Dr.E

    1612268372193.png
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.240
    Antall liker
    2.672
    Sted
    Liten by
    Litt nitpicking fra min side, men Tannoy har vært en del av porteføljen til Music Tribe (tidl.Music Group) i noen år. Samme med TC Electronics. Uten at det trenger å bety noe fra eller til. Sjefen i MT heter Uli Behringer , som kanskje ringer en bjelle eller ti. Her er hele "stammen", et solid knippe med renommerte navn i proverden der :

    Vis vedlegget 694381

    Home - Music Tribe

    Dr.E

    Vis vedlegget 694383
    Dette er ikke den verste familien å være tilknyttet!
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Litt nitpicking fra min side, men Tannoy har vært en del av porteføljen til Music Tribe (tidl.Music Group) i noen år. Samme med TC Electronics. Uten at det trenger å bety noe fra eller til. Sjefen i MT heter Uli Behringer , som kanskje ringer en bjelle eller ti. Her er hele "stammen", et solid knippe med renommerte navn i proverden der :

    Vis vedlegget 694381

    Home - Music Tribe

    Dr.E

    Vis vedlegget 694383
    Jeg har et aktivt søk på finn etter en gammel distortion pedal fra tc electronic, men den dukker f... meg aldri opp!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn