Design er ikke din sterke side.... ;D
13.01.2007 #81 C Chalshus Hi-Fi freak Ble medlem 10.02.2002 Innlegg 6.518 Antall liker 4.430 Sted Horten Torget vurderinger 8 Design er ikke din sterke side.... ;D
13.01.2007 #82 tweakMan Hi-Fi freak Ble medlem 10.02.2002 Innlegg 6.223 Antall liker 128 Design er ikke din sterke side.... ;D Klikk for å utvide... Be nice! De ble laga på 5-6 minutter i paint da. What do you expect! Hm... de likner litt på Ascolta Brennin jo! Kanse det? Joda, de likner litt
Design er ikke din sterke side.... ;D Klikk for å utvide... Be nice! De ble laga på 5-6 minutter i paint da. What do you expect! Hm... de likner litt på Ascolta Brennin jo! Kanse det? Joda, de likner litt
13.01.2007 #83 tweakMan Hi-Fi freak Ble medlem 10.02.2002 Innlegg 6.223 Antall liker 128 Nytt forsøk: "Dunderklump 2" Denne gangen med en Fostex 405 bassdriver på bånn. Litt mindre sak. Å! Jeg likern! Litt "moth audio" inspirert...
Nytt forsøk: "Dunderklump 2" Denne gangen med en Fostex 405 bassdriver på bånn. Litt mindre sak. Å! Jeg likern! Litt "moth audio" inspirert...
13.01.2007 #84 H hordasped Gjest Nytt forsøk: "Dunderklump 2" Denne gangen med en Fostex 405 bassdriver på bånn. Litt mindre sak. Å! Jeg likern! Har mailet ang.Superclef,må jo få med det meste,ingenting skal være uprøvd før vi handler Litt "moth audio" inspirert... Klikk for å utvide... Tankegangen er fin den Mr TWEAKMAN,hadde spilt forrykende. Har sendt en mail ang. Superclef,ingenting skal være uprøvd før jeg handler. Mvh:
Nytt forsøk: "Dunderklump 2" Denne gangen med en Fostex 405 bassdriver på bånn. Litt mindre sak. Å! Jeg likern! Har mailet ang.Superclef,må jo få med det meste,ingenting skal være uprøvd før vi handler Litt "moth audio" inspirert... Klikk for å utvide... Tankegangen er fin den Mr TWEAKMAN,hadde spilt forrykende. Har sendt en mail ang. Superclef,ingenting skal være uprøvd før jeg handler. Mvh: