Jeg har vært intressert i å prøve Aro selv, men liker ikke tanken på at det ikke er mulig å justere overheng uten å flytte hele armbasen. Det har vel egentlig diskvalifisert den armen for meg fordi det setter begrensninger til hvilken PU jeg kan bruke...
Bare sånn for ordens skyld; det er evig mange nok pu'er man kan bruke sammen med Aro, iallefall for de aller fleste brukere; i prinsipp alle pu'er med avstand mellom 7-10mm fra senter av festehull til stift (som er maaange).
De fleste av oss har vel en eller to pu'er til enhver tid, og kjøper en ny med noen års mellomrom; dvs at det til slutt har vært brukt kanskje toppen 5-10 pu'er på arma ila en periode på kanskje 10-20 år.
Kompatibilitet utover det geometriske er ikke noe dårligere enn for Ekos, faktisk minst like bra imo. Det er jo endel pu'er som kræsjer med Ekos også, som av en eller annen grunn låter bra på Aro.. skulle ikke forbause meg om man summert til syvende og sist kan oppnå gode resultater med like mange pu'er på Aro som på Ekos.
Men det er jo et gyldig poeng du har FZ, og flere tenker jo det samme; skjønt jeg tror vi antakelig må være enige om å være uenige i hvor stor ulempe dette er til slutt, og den praktiske relevansen dette egentlig har.
Mvh Vidar P