Ny strømforsyning til NLE17 i hus, men trenger litt hjelp... Fort...

J.O

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.02.2007
Antall liker
487
Torget vurderinger
24
Hei!
Har fått alle delene i hus for å lage ny og større strømforsyning til NLE17 riaen min.
Bare lurer på en ting har dere andre som har gjort dette brukt filtreringen/utglatingen til den orginale psuen i tillegg eller bare koblet den nye psuen rett på printet?

Mvh J.O

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.547
Torget vurderinger
1

J.O

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.02.2007
Antall liker
487
Torget vurderinger
24
Har vel vært igjenom de fleste trådene der ja men har ikke funnet ut noe om mitt spørsmål.
Har satt sammen ting nå og det er en klar forbedring på de fleste parametere i forhold til orginal psu ihertfall.
Var lat og koblet rett på kontaktene på printet foreløpig..
Om noen har noen andre erfaringer så kom gjerne med de..

Mhv J.O

ØivindS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2005
Antall liker
1
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Litt vanskelig å svare så lenge man ikke vet hvordan den nye psu'en er bygget opp.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg satt og kjedet meg litt. Og så slo jeg til på et par PSU'er av samme slaget.

Nå lener jeg meg rolig tilbake og venter på bruksanvisningen (som du naturligvis poster i denne tråden).

Ikke sant, J.O? ;D

J.O

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.02.2007
Antall liker
487
Torget vurderinger
24
J.O skrev:
Hei!
Har fått alle delene i hus for å lage ny og større strømforsyning til NLE17 riaen min.
Bare lurer på en ting har dere andre som har gjort dette brukt filtreringen/utglatingen til den orginale psuen i tillegg eller bare koblet den nye psuen rett på printet?

Mvh J.O

du får sende meg en mail eller sms når du får de så kan vi slå hodene våre sammen.. Er ganske enkelt egentlig..

Topp Bunn