Ny strømfordeler fra Furutech - TP-809E

Furutech går videre med Nano / NCF teknologien og kan nå presentere en absolutt "topp of the line" strømfordeler med 6 uttak
Egenskaper:
Massiv aluminiumskabinett som skjermer effektivt mot ekstern RFI og EMI
Innvendig komponent som absorberer / kansellerer magnetfeltet som oppstår inni fordeleren
komponenter i NCF teknologien som av seg selv produserer negative ioner - og dermed kanselleres det statiske feltet som oppstår inni fordeleren
Axial Locking System - et låse/klamp-system for lederne som låser lederne og kontaktene sånn at det ikke oppstår vibrasjoner på grunn av pendlende 50Hz

kr 38900,00

For mer informasjon: epost: pmaudio@online.no
Telf.: 38 18 31 15

Til alle strømfordelerne på pmaudio.no: PM Audio

TP-809E_NCF.jpg
 

Kommentarer

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.370
Antall liker
102.317
Torget vurderinger
23
Igjen - hvorfor kan dere ikke oppgi prisen da..... er det noe å skamme seg over..
 

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Innlegg
613
Antall liker
253
Igjen - hvorfor kan dere ikke oppgi prisen da..... er det noe å skamme seg over..
For det første glemte jeg å skrive prisen - men gjorde det noen få sekunder etter at annonsen var lagt ut.

I tillegg var det direkte henvisning til hjemmesiden- rett inn på produktene

mvh
Paul Mortensen
 
Sist redigert:

raymcman

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.02.2007
Innlegg
80
Antall liker
2
38900!! Sikker på at det ikke er en 0 for mye? Selv Hanevold begynner å lure her..
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.905
Antall liker
11.289
Sted
Ytterst i havgapet...
"Axial Locking System - et låse/klamp-system for lederne som låser lederne og kontaktene sånn at det ikke oppstår vibrasjoner på grunn av pendlende 50Hz..... "

Pendlende 50 Hz.... ? Nå trur jeg jaggu jeg flirer feil på meg....
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Og 50HZ spøker man ikke med, har selv brukt rundt 5-6 høvdinger på fordelere i aluminium fordelt på 2 anlegg. Noe som er mere en nok, og de gjør jobben de skal. Alt for mange produkter som skal gjøre alt så mye bedre, og prisene er i skyene.
 

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Innlegg
613
Antall liker
253
"Axial Locking System - et låse/klamp-system for lederne som låser lederne og kontaktene sånn at det ikke oppstår vibrasjoner på grunn av pendlende 50Hz..... "

Pendlende 50 Hz.... ? Nå trur jeg jaggu jeg flirer feil på meg....
Bare flir du!!
den pendlende 50Hz strømgjennomgangen i kontaktene dine skaper masse vibrasjoner - og skrur du ikke til godt nok så setter du huset ditt i brann. Helt utrolige kommentarer her inne må jeg si!! Strøm er farlig og er et stort problem for den beste lydkvaliteten.
Jeg tror du skal oppsøke nærmeste elektriker og høre hva han sier - ikke om lydpåvirkning men om vibrasjoner og varmgang.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.905
Antall liker
11.289
Sted
Ytterst i havgapet...
Ja- jeg flirer- høyt og lenge... jeg er ingeniør med 40 års erfaring fra elektronikk og elektro... at skrukoblinger skal trekkes til vet enhver som steller med elektro - fra legfolk til professorer
 

raymcman

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.02.2007
Innlegg
80
Antall liker
2
"Axial Locking System - et låse/klamp-system for lederne som låser lederne og kontaktene sånn at det ikke oppstår vibrasjoner på grunn av pendlende 50Hz..... "

Pendlende 50 Hz.... ? Nå trur jeg jaggu jeg flirer feil på meg....
Bare flir du!!
den pendlende 50Hz strømgjennomgangen i kontaktene dine skaper masse vibrasjoner - og skrur du ikke til godt nok så setter du huset ditt i brann. Helt utrolige kommentarer her inne må jeg si!! Strøm er farlig og er et stort problem for den beste lydkvaliteten.
Jeg tror du skal oppsøke nærmeste elektriker og høre hva han sier - ikke om lydpåvirkning men om vibrasjoner og varmgang.
Axial Locking System.. hvordan er dette gjort? Gel masse?
 

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.948
Antall liker
1.312
"Axial Locking System - et låse/klamp-system for lederne som låser lederne og kontaktene sånn at det ikke oppstår vibrasjoner på grunn av pendlende 50Hz..... "

Pendlende 50 Hz.... ? Nå trur jeg jaggu jeg flirer feil på meg....
Bare flir du!!
den pendlende 50Hz strømgjennomgangen i kontaktene dine skaper masse vibrasjoner - og skrur du ikke til godt nok så setter du huset ditt i brann. Helt utrolige kommentarer her inne må jeg si!! Strøm er farlig og er et stort problem for den beste lydkvaliteten.
Jeg tror du skal oppsøke nærmeste elektriker og høre hva han sier - ikke om lydpåvirkning men om vibrasjoner og varmgang.
Tror jaggu jeg skal skaffe Furutech til inntaksikringene så ikke den pendlende 50Hz rister huset i stykker.
Hva er forskjellen på Axial locking system og konvensjonelle fjærede stikkontakter? Hvor kraftige mener du at disse vibrasjonene er hvis de ikke kan holdes i sjakk av en fjær?

Jeg er enig i at strøm kan være farlig, derfor oppfordrer jeg folk til å kjøpe utstyr fra annerkjente produsenter og fra forhandlere som kan faget.
 

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
253
Link til alle artikler
273
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Bransjenyheter
Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

  • 0
Siste skudd på Metronome Classica serien - Le Streamer I motsetning til DSS 2 så har Le Streamer et tradisjonelt dimensjonert Metronome kabinett Le Streamer is the latest network player from...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

  • 0
Så er tiden inne for neste generasjon Metronome DSS streamer - DSS 2 Akkurat kommet i hus og vi er spent på resultatet Kontaktinfo: e-mail: kontakt@pmaudio.no Tlf.: +47 917 13 655 Til...
Fortsett
Bransjenyheter
DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

  • 3
Fantastisk italiensk finish Fremstår som nye Lydsignatur: Heller mot det varme En bånddiskant som for en gangs skyld ikke er skarp/spiss og ubehagelig for følsomme ører Meget lite brukt og har...
Fortsett
Topp Bunn