Ny spiller til maks 5000,-

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Antall liker
2
Hai godtfolk,

Prøver å få kjøpt en NY vinyl spiller til dama, men da jeg vet like mye om den som uranium fremstillling søker jeg hjelp.

Som dere ser i tittelen er maks pris 5000,. det ønskes at dette inkluderer arm og pickup, noen ideer?

mvh
Jan O

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
36.455
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Prøver å få kjøpt en NY vinylspiller til dama, men da jeg vet like mye om den som uraniumfremstillling søker jeg hjelp.

Som dere ser i tittelen er maks pris 5000,-. Det ønskes at dette inkluderer arm og pickup, noen ideer?

Tja, nytt i den prisklassen...... Tror jeg hadde gått for en ProJect, har hatt flere av spillerne derfra på hjemlån, og synes at de gjennomgående gir god, nei; meget god, valuta for pengene.
For den prisen får du en vellydende ProJect RPM4 inkl pickup, at den også har et lekkert design får du på kjøpet... ;)

Tror det er disse som selger sakene:

http://www.mamut.com/audiotech

Mvh

Lagga

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Er damen fortrolig med manuelle spillere, eller ville hun satt pris på en smule høflig automatikk?

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Antall liker
2
Manuel i den grad at det ikke er sveiv! :p

Trur nok det går fint med manuel ja.

Ser fin ut denne ProJect spillern...

takk

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
For den prisen får du en vellydende ProJect RPM4 inkl pickup, at den også har et lekkert design får du på kjøpet... ;)

Tror det er disse som selger sakene:

http://www.mamut.com/audiotech

Vil bare påpeke at du også får samme spiller hos
Hifi-center kjeden til hele 50 kr. lavere pris.

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Antall liker
2
Takk for opplysningen Bobolav,

Har ett godt forhold til den butikken her så jeg får ta meg en tur dit til ny året!

mvh

jano

Topp Bunn