Ny Sara K i Februar

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Jeg var innom sidene til Stockfisch records i går, og der står det at Sara K har spillt inn materiale til en ny utgivelse som legges ut i februar 2006. Det skal bli spennende å høre om hun klarer levere en ny utgivelse av "Waterfalls-kaliber"

Lydmessig er det ingen grunn til å tvile så lenge Stockfisch og Gunter Pauler Acoustics står for produksjonen.

tiur

Medlem
Ble medlem
16.09.2004
Antall liker
0
Takk for tips, skal nok bestille denne. Vet du mer om musikken? Nytt egenkomponert eller...

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Fant ikke mer info enn det nedenforstående, som er sitat fra Stockfisch sine sider....
Heller ikke på hennes hjemmeside er det er info.

"In April Sara K. came to the Stockfisch studio again.

Together with Chris Jones who had accompanied her on the renowned Nautilustour 2002

Sara K. recorded the basic tracks for 10 songs which will be released on her new album "Hell Or High Water" by Stockfisch in February 2006."

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
CD'n hadde "release" 10.mars, og jeg bestilte umiddelbart. Jeg kom hjem fra jobb i går, og da lå den selvfølgelig å ventet. Stockfish er like dyktige på postforsendelse som i innspillinger.
Når det er sagt, så slutter jeg denne tråden og legger ut en tråd under "CD/LP med god lydkvalitet ;)

Topp Bunn