Ny platespiller!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Kanskje jeg skal selge Rega`n....? :-/

Ser ikke så verst ut...men regner med at lyden som kommer ut ikke vil frembringe annet en en god latter. ;D

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.371
Torget vurderinger
28
Ja, den har jo hele to stereohøyttalere så dette er garantert godlyd.

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Her snakker vi faktisk om et knallkjøp!! God latter for lite penger......

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Og jeg som AKKURAT har handlet...pokkers hobby! Det er verre enn med biler dette her...:(

O.

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.304
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Og jeg som AKKURAT har handlet...pokkers hobby! Det er verre enn med biler dette her...:(

O.
Vi kan godt bytte. Jeg henter og bringer.

Håvard

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.626
Torget vurderinger
0
Høytalerne er vel "noe små" så direkte High End godlyd blir det nok ikke. MEN,- det er ikke sikkert at lyden blir så jævlig dårlig likevel? Spilleren i seg selv er ikke nødvendigvis så mye dårligere enn mye av det folk i mange år har spilt platene sine på. Vi huske på at målgruppen sikkert er MP3 generasjonen som skal spille litt av "gamlingene" sine vinylplater sånn mest for morro.

Dessuten så koster ikke herligheten mer enn en 6-7 halvlitere. ::) De fleste her bruker vel mere på en stift til sin 15.000,- kroners "Superduper Highend Luxus GT Hardtop Sprint" ;D

Vi har vel en tendens til å være "litt" nedlatende overfor de stakkarene som ikke tar`n like langt ut som oss ? :p

Nå har jeg vært veldig seriøs fryktelig lenge, og skal sporensreks rykke tilbake til "Off topic" og gå tilbake til mitt usaklige egentlige jeg ! ;D

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Hadde det stått High-End hadde de garanter solgt bedre.. Vurderer selv å kjøpe opp et stort parti å annosere det som High-End Vinylrigg til innbruddspris her på sentralen...... Kunne sikkert kjørt 2 gangen på et slikt fantastisk produkt...... Igjen Billig Latter!!!!!

Topp Bunn