- Ble medlem
- 24.01.2003
- Antall liker
- 103
Plata ble sluppet for tre dager siden i USA så det tar nok en stund før du kan forvente å finne den i platekompaniets hyller ja. Bestill på nettsiden jeg linket til. Kun 15$ (pluss frakt). Har selv bestilt 4 plater der tidligere. Hurtig frakt og billige plater. Anbefalesvar innom et par platesjapper idag og spurte etter den, men de hadde verken hørt om Barber eller plata.
Ikke lå den i bestilling heller.
Det ble Helge Lien Trio og
SUSANNA AND THE MAGICAL ORCHESTRA
i stedet.
Jeg bestillte i fra http://www1.cd-wow.fm/detail_results.php?product_code=380118
Gleder meg stort til den kommer i begynnelsen av september ;-)
Kr. 103,- inklusive frakt er jo nærmest gitt bort ;D
Godt å se at eldgamle regler fortsatt gjelder (smaken er som baken osv..).Mythologies falt ikke i min smak, for eksperimentielt for meg.
Tomt for syre - NO CAN DO.
Ville vært trist ellers..........Godt å se at eldgamle regler fortsatt gjelder (smaken er som baken osv..).
mvh
imo også! Når jeg tenker etter er det veldig vanskelig å si at noe er typisk PB i det hele tatt. Og så kan damen dette med ord....Det er nettopp det at damen har egenskapen å fornye sin musikk som er så spennede med PB, og det greier hun imo, på denne nye skiva, imotsatt fall av hva Diana K klarte med sin siste skive, fortsatt imo![]()
mvh
Det har jeg og veldig sansen for ;D .....Og så kan damen dette med ord....