Ny ladning med ASR Mini Basis Exclusive SteReoFil Edition

Vi har nå fått inn siste ladning med legendariske ASR Mini Basis Exclusive SteReoFil Edition etter at forrige parti ble revet vekk. Prisen er fortsatt kraftig redusert i forbindelse med vårt 10-års jubileum og den koster bare 8.995,- (veil. 13.995,-).

La ikke denne sjansen gå i fra deg!

asr-MBE-tilbud.jpg
 

Kommentarer

S

SAH

Gjest
I følge hjemmesiden til Stereofil så koster den det samme som Exclusive, kr. 8995.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.323
Sted
Smurfeland
Takk for svar. Så hva er fordelen med Mini Basis Exclusive kontra den vanlige Mini Basis? Håper det er mer enn at det bare står Sterefil på fronten. :)

Edit: Nevermind. Ser nå at man får et annet chipssett og en annen strømkabel.
 

bolsius

Fersking
Ble medlem
09.06.2004
Innlegg
2
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Dette er da veldig godt betalt for 4 stk OP-Amp'er (AD843SQ) til ca $60 pr stk i et fint kabinett med veldimensjonert power. Da bør powerkabelen være veeeldig magisk.
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
keiserens klær finner man overalt i hobbyen vår, sånn er det
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Så dette er ikke en strålende deal alikevel ? :confused:
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Sålenge prisen er den samme som for basis så ser jeg ikke helt problemet? Ikke minst er det jo litt morro at det ikke er noen her som har kommentert den som virker å ha lytterfaring med den? Venter på min i posten så får vi se om den funker eller ikke.
 

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Innlegg
24.000
Antall liker
32.029
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
Det var ikke sånn at Exclusive hadde xlr da?
Trodde det jeg (uten å ha sett en).
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
dette er helt sikkert en knallgod sak, var ikke det kommentaren min var ment som kritikk for, det var heller det faktum at hvis man åpner og kikker på deler i en del slike så er ikke prisen så veldig mye bedre enn f.eks div kabler
det er vel bare ett faktum i visse tilfeller, men produktet i seg selv kan jo være bra lydmessig på tross av innmaten

for ordens skyld kan jeg ta med at jeg gjerne hadde testet en slik selv, da burde det ihvertfall ikke være tvil om at det ikke var kritikk mot selve produktet
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.468
Antall liker
31.824
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Samler man innmaten i en pappeske for de fleste av "våre store eller små bokser" tror jeg ikke så mange ville ha betalt
prisen uansett;)

gismo
 

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Innlegg
6.412
Antall liker
2.603
Torget vurderinger
7
sant, men hvorfor skal da kabler ta all støyten ?
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
Haft standard Mini I,II, Mini basis ex nå. Og er klar over forskjellene!
edit/ diskuterer ikke det her, det får isf bli i vinylavd.

mvh
 

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
550
Link til alle artikler
183
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
THORENS TD 124 DD 140th Anniversary

THORENS TD 124 DD 140th Anniversary

  • 10
Denne spilleren er laget for å feire Thorens sitt 140-års-jubileeum og er utsolgt verden over. - kun 140 stk. blir produsert. - to kommer til Norge - vi har èn av de. :)...
Fortsett
Norgespremierer på Oslo HiFi Show!

Norgespremierer på Oslo HiFi Show!

  • 1
Norgespremierene kommer på løpende bånd på Oslo HiFi Show nå til helgen. :D Vi gleder oss enormt og håper du kommer innom. Vi kan blant annet friste med: - MBL sitt ekstremoppsett med MBL...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Note AN-E Ltd Field Coil (lvl 5) til Oslo HiFi Show!

Audio Note AN-E Ltd Field Coil (lvl 5) til Oslo HiFi Show!

  • 3
YES, de kom i tide og står nå til innspilling! Det er bare en drøy uke til Oslo HiFi Show og vi gleder oss vanvittig! :D Det er godt mulig at vi har tatt oss vann over hodet denne gangen...vi...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

  • 12
Håper du har mulighet til å komme innom butikken for et lite kakestykke og en hyggelig prat. :) Vi har selvsagt 20% rabatt på alle varer i butikken også (ikke bare nettbutikken). VELKOMMEN...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

  • 24
Tusen takk til dere alle sammen! For 20år siden satt vi som tente lys i kassa og ventet på at telefonen skulle ringe og at døra skulle åpne seg. Telefonen har (takk og lov) ikke sluttet å ringe...
Fortsett
Bransjenyheter
RIAA-favoritt tilbake på lager! :-)

RIAA-favoritt tilbake på lager! :-)

  • 2
LUXMAN E-250 Vi har fått inn noen få eksemplarer av denne fantastiske RIAA-en fra LUXMAN. Antallet på lager er lite og leveringstiden er dessverre lang, så om du vil sikre deg et eksemplar kan...
Fortsett
Topp Bunn