Ny Hifi-Butikk i Tromsø i 2008

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.925
Antall liker
8.230
Torget vurderinger
1
Etter noen mindre problemer fortsetter vi byggingen i Storgata. Noe elektrisk arbeid må utføres, men ting er i nesten i rute -påsken blir hektisk i år.

Mvh. Bjørn
 

Aries55

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.11.2007
Innlegg
112
Antall liker
0
Jeg synes det er betenkelig at bjornh som moderator her på forumet får lov til å promotere sin kommende business i den grad han gjør.
Hvor blir det av bransjereglene ?
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.246
Antall liker
3.488
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
olast skrev:
Jeg synes det er betenkelig at bjornh som moderator her på forumet får lov til å promotere sin kommende business i den grad han gjør.
Hvor blir det av bransjereglene ?
Det ligger da under Bransje-avdelingen. Kan ikke se hvorfor han ikke kan utfolde seg her, slik som alle andre.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.719
Torget vurderinger
1
I avdelingen for bransjen så har alle aktører lov til å reklamere fritt.

Mvh
Høvdingen
 

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Innlegg
3.164
Antall liker
49
Sted
Oslo
Kan ikke skjønne at dette skal være et problem? Han har lagd en egen tråd, og det er vel frivillig å klikke seg inn?

Litt PR må man tåle ;).
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Moderatorer, bransjeaktører.... En salig miks... Men jeg synes de som innehar disse to rollene her inne opptrer ryddig.... Om det finnes subjektive årsaker til at moderatorer bruker sin status til å flytte konkurrende bransjeaktører til andre steder på dette fora eller redigere i tråder tror jeg ikke skjer... Til det har disse gutta tatt vare på sin integritet på en god måte... Så langt...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn