Da var det den tiden igjen dere.. Oppgraderingskløen har meldt seg.
Jeg har en Ming Da MC-7R og en The End Millennium 180w som idag utgjør forsterkerdelen av anlegget mitt.
Forsterkerne jobber godt sammen og jeg er fornøyd med lyden de leverer.
Millenniumen er bygget med stor strømforsyning, fire utganger og skal levere 4*180w.
Med to innganger blir dette en slags biamping, som jeg synes fungerer bra.
På høyttalersiden har jeg ett par M1 monitorer (se www.speakerbuilding.com ) og en Dynabel Brontes.
Jeg sliter med at lyden totalt sett blir litt for steril. Man blir liksom sittende å lytte til anlegget og ikke til selve musikken.
Slik kan jeg da ikke ha det. Jeg legger skylden på monitorene, og er derfor på jakt etter nye høyttalere.
Brontes'en er enkel å integrere, så den blir værende. Både stativ og gulvstående er derfor av interesse.
Jeg spiller det meste av musikk, men er veldig glad i unplugged skiver og blues. Leter etter en god allrounder m.a.o.
Rommet mitt er som på den eminente tegningen her:
Kortveggen hvor anlegget står er ca 4m og langvegg er ca 5,5m.
Jeg har ett budsjett på rundt 20k.
Forslag og synspunkter mottas med takk.
Jeg har en Ming Da MC-7R og en The End Millennium 180w som idag utgjør forsterkerdelen av anlegget mitt.
Forsterkerne jobber godt sammen og jeg er fornøyd med lyden de leverer.
Millenniumen er bygget med stor strømforsyning, fire utganger og skal levere 4*180w.
Med to innganger blir dette en slags biamping, som jeg synes fungerer bra.
På høyttalersiden har jeg ett par M1 monitorer (se www.speakerbuilding.com ) og en Dynabel Brontes.
Jeg sliter med at lyden totalt sett blir litt for steril. Man blir liksom sittende å lytte til anlegget og ikke til selve musikken.
Slik kan jeg da ikke ha det. Jeg legger skylden på monitorene, og er derfor på jakt etter nye høyttalere.
Brontes'en er enkel å integrere, så den blir værende. Både stativ og gulvstående er derfor av interesse.
Jeg spiller det meste av musikk, men er veldig glad i unplugged skiver og blues. Leter etter en god allrounder m.a.o.
Rommet mitt er som på den eminente tegningen her:
Kortveggen hvor anlegget står er ca 4m og langvegg er ca 5,5m.
Jeg har ett budsjett på rundt 20k.
Forslag og synspunkter mottas med takk.