Godt du passer på.emotikon skrev:OBS!
Vår fotosjef Komponenten har satt en grense på 5 bilder pr. deltager.
Ikke egentlig.Norum skrev:Hadde vært litt kult hvis en person der malte huset sitt rødt eller blått 8)
Det går en lang trapp opp rett rundt hjørnet av den nærmeste bygningen til høyre. da kommer man opp til festningen. I denne gata har de et whisky-museum. Har fått meg en tur innom der og prøvesmakt litt av hvertlomt skrev:Prøver meg med noen fra Edinburgh
Litt skummelt å hente inn andres bilder i trådene også. Kan bli krangel om opphavsrett o.s.v. Fotografen kan kanskje finne på å sende deg regning for bildebruken?C._Alshus skrev:Eller turkis, som en familie har gjort blant hvite hus i Tønsberg. :-X
For min del kan du godt diske bildene mine, men da bør du kanskje ta deg en tur gjennom tråden og se over om alle andre der kan kalles urbane også...Trane skrev:Men er det urbant? Nå har ikke jeg vært der selv, men må jeg få minne om at det er forskjell på landsby og by.....ruralt og urbant. En klynge hus er ikke urbant. En landsby er ikke ruralt. Det som var urbant i middelalderen (i den grad man kan bruke begrepet på den tiden) er ikke nødvendigvis urbant nå.
Jada...er litt pedant jeg da....
Forstår problemet. Det er nok litt vanskelig å finne plass til sauebilder når temaet er 'urbant'. Iallefall hvis vi blir altfor strenge da. :Komponenten skrev:Jeg tok det ikke ille opp, jeg ser bare på temaene på en kanskje mindre streng måte en noen av de andre her. Det skal være en inspirasjon synes jeg, som skal få en til å bruke fantasien, og om noen forbinder noe med det nevnte temaet så synes jeg personlig det er greit nok.
Men der er det tydeligivs forskjellige meninger ute og går her, det ser jeg jo..![]()
Si ikke det. Bønder i byn er jo vanlig, vil tro at noen av de tar med seg sauene sine og...Gjestemedlem skrev:Forstår problemet. Det er nok litt vanskelig å finne plass til sauebilder når temaet er 'urbant'. Iallefall hvis vi blir altfor strenge da. :Komponenten skrev:Jeg tok det ikke ille opp, jeg ser bare på temaene på en kanskje mindre streng måte en noen av de andre her. Det skal være en inspirasjon synes jeg, som skal få en til å bruke fantasien, og om noen forbinder noe med det nevnte temaet så synes jeg personlig det er greit nok.
Men der er det tydeligivs forskjellige meninger ute og går her, det ser jeg jo..![]()
![]()
Sender deg PMTrane skrev:Frekk sal det der, emotikon....ganske annerledes enn vår kommende opera, men like moderne....det skulle bare så mye heller vært det "Nye Konserthuset i Bjørvika".
Den regnfulle uteserveringen er ikke tilfeldigvis i Wien? Ser veldig kjent ut...selvom det er 2-3 år siden jeg var der.