OK skal huske det til siden. Det som Danke skriver at den Pioneer A-50DA- K er best til mine høyttalere Dynavoice Challenger M-65.Kontra Harman Kardon HK 3770 og Yamaha R-N500. Det er ganske mye penger en må ut med hvis den ikke passe mine høyttalere.
Eneste jeg vet sikkert er at Pioneer liker M65, og det andre jeg vet er at M65 er vanskelig å matche, iallefall til en vettug pris....
Jeg vet jo at du vil ha subutgang, jeg vet ingenting om HK, jeg spekulerer i at de er noe ala NAD, men kanskje andre her inne vet noe om HK.
HK er et billigmerke, jeg sier ikke at du ikke får valuta for en billig penge, men jeg har nå ett HK produkt Onyx og det er ikke dårlig, men utmerker seg best på rock, metall, eller pop/tekno etc...
Onyx er ikke akkurat billig da, men jeg lurer på om signaturen er lik HKs lydfilosofi... En typisk Rocknroll forsterker..
Pioneer er absolutt en veldig god match for M65, dernest ville jeg prøvd Denon men den har ikke sub out da...
Yamaha er neste på listen, det er jo mulig at mine problemer bare var fordi jeg hadde Hjemmekinoforsterkere, men Skrikete diskant er det vel mulig man får selv om man bare har hjemmekino uten effekt...