ny forsterker ???

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
hei
har i planene å sjifte ut forsterkeren/forsterkerne. Har nå MUsical innovation mi1 og cayin 270p. Helt hva jeg skal kjøpe er jeg veldig usikker på, men effekttrinnet vil jeg ivertfall sjifte ut da jeg vil ha mere krefter, eventuelt gå over til en integrert forsterker. Høyttalerne har jeg ingen planer om å sjifte ut, så den skal da brukes på krix apex 3. noen som har noen tips til hva som bør prøves? og hva kan jeg få for effekttrinnet eventuelt både effekt og forforsterkeren??

mvh Jørgen

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
En prisklasse er jo alltid greit å forholde seg til.

A

Apache

Gjest
Prøv AVI's effekttrinn på 2*200w. En silkemyk råtass med brutale kjempekrefter når det trenges. Tar ikke stor plass i hylla. Koster rundt 20 tusen.

mvh

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
pris klasse er jeg egentlig ikke helt sikker på , kommer jo an på hva jeg får for det jeg har.. Hvis det skal bli en integrert kansje runt 20000, max.. hegel har jo kommet med en som skal være så fantastisk, men jeg hvet jo ikke hetl hvordan den er, hadde  en hegel forforsterker før, og den kan man vel si hvar dårlig match, ble litt i skarpeste laget.. skal sjekke ut den avi en :)

nå skal det sies at jeg gjerne kjøper brukt og da :)

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Antall liker
351
Torget vurderinger
2
Hva med Hegel H200. Glitrende tester og låter helt fantastisk. Den finnes vel nå straks i alle Hi-Fi centerkjedens butikker rundt om i landet. Denne må bare sjekkes ut før du kjøper noe.

Topp Bunn