Mobiltelefon og lesebrett Ny data (bærbar)

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Innlegg
2.598
Antall liker
360
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Kjøpte ny macbook air i sommer. Jeg ser meg ikke tilbake. Meget kjapp og gudbedre for en batteritid det har blitt på disse...
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.800
Antall liker
5.449
Sted
Holmestrand
Kjøpte ny macbook air i sommer. Jeg ser meg ikke tilbake. Meget kjapp og gudbedre for en batteritid det har blitt på disse...
De 2 yngste døtrene har MB Air, odelsjenta kjøper ny MB Pro en av de første dagene.
Nydelige maskiner, selv om de selvsagt har sine "ting" som alt annet. :)
 
N

nb

Gjest
Jeg har en MBA jeg er storfornøyd med, men bruker den kun til svært enkel bruk som nettsurfing, litt videotitting osv. Lav vekt, god batterilevetid og evig kjapp nok til min enkle bruk. OSX er litt uvant for meg, men det går stort sett greit - selv om jeg må karakteriseres som en svært lite avansert bruker av OSX.

Jeg tilhører den utdøende rase som er av den oppfatning at dersom man skal gjøre noe vettugt, så er det kun stasjonær som gjelder.
 

Elo

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.04.2010
Innlegg
842
Antall liker
224
Sted
Buskerud
Torget vurderinger
2
Da har jeg kjøpt pc, ble faktisk en Samsung.
Satser på at den holder til mitt bruk :)

Må redigere litt her..

Jeg leverte tilbake Samsung pcen, og dere kan jo gjette hva som ble med hjem?
Macbook Pro :)
Klør i hodet av Windows 8, og likte ikke plastikk følelsen av Samsung. Så da ble valget ganske enkelt. Gode taster, kvalitets følelse, smarte løsninger osv..

Takk for alle tips!

Mvh
 
Sist redigert:

Elo

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.04.2010
Innlegg
842
Antall liker
224
Sted
Buskerud
Torget vurderinger
2
Noen som går tips om "etui" til MB pro forresten?
Og er det noen grunn for å kjøpe AppleTv til bruk med Mac?

Mvh
 

Elo

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.04.2010
Innlegg
842
Antall liker
224
Sted
Buskerud
Torget vurderinger
2
Tenkte det kunne vært fint med en trådløs avspilling av musikk. Spotify osv. Blir kanskje ikke noe særlig kvalitet, men lettere å høre ny musikk gjennom anlegget..
Også gir det vel litt netflix muligheter osv.. ?

Mvh
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Lydkvalitet ut fra ATV er mer enn god nok og ja Netflix (og YouTube for min del) er deilig.
For å sikre deg kan du jo kjøpe den på nett og levere den tilbake om du ikke skulle være fornøyd.
 

Elo

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.04.2010
Innlegg
842
Antall liker
224
Sted
Buskerud
Torget vurderinger
2
Da høres det ut som det bare er å kjøpe?
Bare å få spilt av litt trådløst er supert for min del.
Så får finner man ut om man går lei, av å bruke den nette MB :)

Takk for hjelp Class!
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.141
Antall liker
10.629
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
1600*900 på min 13.3" Samsung 9 serie. I tillegg mye bedre matt skjerm. Får foresten macbook airen min fra 2012 til å virke gammelmodig. På den nye 9 serie kan du glede deg over endel mer om det er viktig.
Litt avhengig av OS.
Laptop, bærbar pc, Notebook, ultralett, sidesync, ssd, ativ, touch, pekeskjerm - OVERSIKT
Display


  • 13,3" SuperBright+ 350nit FHD LED-skjerm (1920 x 1080) med berøring
    ※ Den beste oppløsningen med Windows 8.1 er QHD+ (3200 x 1800)

Samsung sier at 13,3" ATIV Book 9 Plus Touch NP940X3GI ikke er sluppet i Norge enda. Er det denne du har?
Mottok denne idag. Faen sjekka ikke skikkelig. Nå har Samsung også gått vekk fra matt skjerm. Liker ikke :(

Er så mye mer behagelig å jobbe med en god matt skjerm istedet for disse skinnende greiene som er imponerende de første timene...
Men ellers så virker det virkelig bra ;)

PS: 3200*1800 oppløsning på 13.3" skjerm er bare helt teit og unødvendig-. Spesielt med touch funksjonalitet.

En helvetes mye dritt preinnstallert og bundlet inn i innstallasjonen. Nå starter opprydding. Om jeg ikke bare reinnstallerer. Får se. Har det ganske busy for tiden.
 
Sist redigert:
Topp Bunn