Ny bruktbil anyone?

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Solgt! Der glapp den sjansen!

Z

Zomby_Woof

Gjest
Sånn. Der har vi tatt vare på den, i tilfelle annonsen slettes.

http://Beskrivelse
Jeg selger den jævla drittbilen!

Er du ute etter å kjøpe katta i sekken? Ja, da har du kommet til rett sted!

Fatter nekter å skru mer på vraket, så da må jeg bare kvitte meg med den og håpe at det finnes noen som er blåøyde nok til å kjøpe den. Jeg bare sier det, den bilen hviler det en forbannelse over.

Det meste er galt, for å si det enkelt.

* Den har en motorlyd som minner om en blanding av en traktor og ei sjekte. Kjører du ut mot havet og får inn sjølukta, kan du lukke øynene og drømme at du er på båttur. En motorkynding fyr mumla noe om at det var et lager i motoren som hadde løsna og slått opp et stempel eller ett eller anna sånt, men jeg husker ikke helt nøyaktig hva det var, for jeg kan ikke en dritt om motorer. Bilen fikk ny fabrikkoverhalt motor for rundt tre år siden, etter at den første skar seg, men det kunne man jo glatt ha spart seg, ettersom problemene nå tårner seg opp igjen! :-(

* Den samme motortypen sa også at det var et par fjærer eller noe som måtte byttes. Hvor vet jeg ikke. Men tror ikke det var fjærene i setene han mente.

* Fatter er til vanlig en grei perfeksjonist og himmla god med bil. Han har lakka og flekka og tatt rust og sånt dritt og lort de fem årene jeg har hatt kjærra. Men nå har det dukka opp noe mer rust, og nå streiker plutselig den kødden av en far, han vil ikke sveise og herje mer, han mener det er på tide å gi opp. For en tulling!

* Frontruta har fått en heftig stjernesmell og må byttes. Men hvis du har på en passasjer, kan vedkommende i tunneler sikte inn belysningen slik at den lager kule effekter i sprekkene! Men anbefaler at du ikke prøver det selv mens du kjører. Det kan nemlig gå galt. Kremt.

* Sommerdekkene er nå så slitte at de er nesten gjennomsiktige, men en potensiell kjøper får de likevel med på kjøpet, sammen med 4 nedslitte og ubrukelige piggdekk mer eller mindre uten pigger.

* På toppen av det hele har jeg brukt feriepengene på å betale årsavgiften, det kunne jeg jo glatt ha spart meg det også, men sånn er det når man er dum i hue.

* Bilen må på EU-godkjenning i januar, som om det ikke er nok regninger fra før av den måneden. Takk til staten. Elsker dere.

Har du lyst på en usannsynlig dritt-skrujobb som sikker kommer til å ta alt du har av fritiden frem til neste EU-godkjenning, og evt. ødelegge forholdet ditt til dama di, er du velkommen til å komme med et bud på faenskapet. Ta kontakt pr. e-post, da jeg sjeldent har tid å svare på telefoner og regner med å bli nedringt nå på grunn av dette kuppet.

Forresten! Det finnes EN bra ting med bilen. Du kan få med cd-spilleren, som funker utmerket. Den var det eksen som satt inn, og jeg vil pokker ta meg ikke eie noe som kan minne meg om ham, så den får du med på kjøpet.
Edit: Der ble det riktig.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Med enkelte modifikasjoner så kan jo det bli en standardtekst for folk som skal selge Opel på finn....

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.282
Torget vurderinger
1
Helv... -jeg kjøpte en Vectra B her, og det dukket jo seff opp et par-tre problemer. Men nå som reg.reima blir skiftet med vannpumpe og hele greia så regner jeg med at bilen med nye fuktfrie lykter vil fungere bra.

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
bjornh skrev:
Helv... -jeg kjøpte en Vectra B her, og det dukket jo seff opp et par-tre problemer. Men nå som reg.reima blir skiftet med vannpumpe og hele greia så regner jeg med at bilen med nye fuktfrie lykter vil fungere bra.
There's a sucker born every minute ;D

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.175
Torget vurderinger
7
eirik skrev:
bjornh skrev:
There's a sucker born every minute ;D
;D ;D ;D

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
selges det en opel hvert minutt også da?

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Vil ihvertfall tro at det er nok frustrerte Opeleiere som vil selge 1 i minuttet...............

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.282
Torget vurderinger
1
Vel, bilen er ellers bra og flott å kjøre. Men billige deler, det får jeg til Opel.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
bjornh skrev:
Vel, bilen er ellers bra og flott å kjøre. Men billige deler, det får jeg til Opel.
Dette er en blemme du ikke klarer å ro deg unna....

norcad

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2006
Antall liker
22
bjornh skrev:
FINNES det fortsatt igjen Vectra B på veiene? Trodde alle Vectraer hadde blitt spist opp av stålmark jeg nå........... :)

Joda jeg har også hatt et par Opeler gjennom årenes løp, en god Manta for veldig mange år siden, og en 91 Vectra som ble vraket pga rust når den var 10 år gammel. Trodde nesten stål UTEN lakk eller rustbeskyttelse holdt i 10 år jeg............

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.282
Torget vurderinger
1
Anonym skrev:
bjornh skrev:
Dette er en blemme du ikke klarer å ro deg unna....
Trenger ikke ro. Har jo en 1.8 liter som sparker brukbart fra... ;D

norcad skrev:
bjornh skrev:
FINNES det fortsatt igjen Vectra B på veiene? Trodde alle Vectraer hadde blitt spist opp av stålmark jeg nå........... :)

Joda jeg har også hatt et par Opeler gjennom årenes løp, en god Manta for veldig mange år siden, og en 91 Vectra som ble vraket pga rust når den var 10 år gammel. Trodde nesten stål UTEN lakk eller rustbeskyttelse holdt i 10 år jeg............
Det kryr av Vectra B på veiene enda. Mye deler å få kjøpt, diverse styling osv. Jeg er faktisk så heldig at det knapt er rust på bilen. Bortsett fra dette med reg.reima og lyktene er bilen i god stand, både karosserimessig, innvendig og rent teknisk.

C

Cyber

Gjest
bjornh skrev:
Hva hjelper det at de er billige når man trenger et stort utvalg?

Kunne ikke holde meg....

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.282
Torget vurderinger
1
Ta luftmengde måler: koster 2000+ ny orginalt fra Opel forhandlere i Norge. På e-bay. 436,- KR. INKL. FRAKT.

Topp Bunn