- Ble medlem
- 19.09.2004
- Antall liker
- 42
Sitter med en eldre, men strøken Linn Axis vinylsnurrer i dag, og den låter etter egne begreper bra med sin Basic Plus-arm og en Dynavector DV10x5 PU. Problemet er bare at armen ser ut til å synge på siste verset, og jeg er derfor på jakt etter en erstatter. Problemet med armen er at heve- og senkemekanismen er gåen, og et par Linn-kjennere jeg har hatt kontakt med mener at det beste er å skifte ut hele armen. Jeg snuser derfor på en ny arm, og i den forbindelse har jeg sett meg ut denne:
Roksan Tabriz. Har god erfaring med Roksan sine produkter, og kan få tak i en nå til en god pris, men lurer i denne forbindelse på om det er noen som vet om denne passer i en Linn Axis uten store modifikasjoner? Har googlet om flere som har benyttet denne armen med hell på en Axis, men er det Plug & Play eller må det modifiseringer til?
Takknemlig for all hjelp!
Roksan Tabriz. Har god erfaring med Roksan sine produkter, og kan få tak i en nå til en god pris, men lurer i denne forbindelse på om det er noen som vet om denne passer i en Linn Axis uten store modifikasjoner? Har googlet om flere som har benyttet denne armen med hell på en Axis, men er det Plug & Play eller må det modifiseringer til?
Takknemlig for all hjelp!