Forsterkere Nuforce 9 ver3 se!!noen erfaringer med oppgraderinger så tas de i mot med takk👍N

Luxor

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.12.2009
Innlegg
93
Antall liker
1
Sted
Vest-Agder
Torget vurderinger
4
Hei

Jeg har ett sett Nuforce 9ver3 Se.....jeg har alltid vært en rør mann, og var veldig spent på hvordan dette oppsettet ville lyde.....har fulgt med på klasse d teknologi en stund.....jeg har rør pre og det lyder slettes ikke værst må si jeg ble mektig imponert😀

Nå er lysten til å oppgradere disse blokkene kommet og derav ville jeg høre med dere som sitter med kunnskaper om kl D.....Når det gjelder oppgradering kom jeg over ett firma i Usa,tror det var en som hette Bob som drev dette!

Han har noen forskjellige oppgraderinger avhengig av hvor langt du vill strekke deg..

Jeg ville hatt den med ny utgangs modul 4 ny og bedre strømforsyning som jo er moduler!!

Dette skulle de ha 15000 kr for som jo er helt vanvittig......Bob sier de er det eneste firma som kan utføre disse mods...

Er der noen av dere erfarne d.i.y. som har noen erfaringer med dette og denne problammatikken om att det ikke skal la seg gjøre å oppgradere forsterkerene selv......Jeg tar i mot alle innspill,tips og erfaringer dere sitter med som har greie på det å oppgradere en slik klass D med stor takk😀

Mvh
Luxor
 

Perrin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
267
Antall liker
286
Torget vurderinger
1
Hei, jeg har ikke eigd ref9v3se men eier et par reference 18 som jeg vurderer å selge da jeg har gått motsatt vei som deg og kjøpt meg en rørforsterker.

Utifra hva 6moons sier i testen (link under) så kan Reference 18 være et naturlig steg videre fra Ref9v3Se

https://6moons.com/audioreviews/nuforce15/1.html
 
Topp Bunn