Politikk, religion og samfunn Nrk...en tragedie.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.715
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Hun ville tatt seg bedre ut bedre med en håndball.
Herlig med OT

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Før trådstarter gikk så hardt ut mot NRK, så hadde det kanskje vært en ide å lese litt om de tekniske utfordringene en slik sending innebar.

Telemarkskanalen minutt for minutt – NRK legger inn krabbegearet på langsom-TV

Hvis det er så store utfordringer som dette så burde de ikke sette i gang noe som ble Telemarkskanalen hakk for hakk! :confused:

Og for dere som så dette på nettet så la dere sikkert merke til hva folk skrev i kommentarfeltet. Folk var rett og slett forbannet.
Er det ikke bare å la vær å se på programmet?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Før trådstarter gikk så hardt ut mot NRK, så hadde det kanskje vært en ide å lese litt om de tekniske utfordringene en slik sending innebar.

Telemarkskanalen minutt for minutt – NRK legger inn krabbegearet på langsom-TV

Hvis det er så store utfordringer som dette så burde de ikke sette i gang noe som ble Telemarkskanalen hakk for hakk! :confused:

Og for dere som så dette på nettet så la dere sikkert merke til hva folk skrev i kommentarfeltet. Folk var rett og slett forbannet.
Er det ikke bare å la vær å se på programmet?
Er du gal? Vi har jo betalt for dette.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Hvis vi hadde hatt regien på denne Telemarkkanalen ville det blitt mye mer underholdende, tror jeg.

rock

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.09.2009
Antall liker
310
Da tv2 kom var de en frisk vindpust i ett NRK dominert land.

Må da si at jeg ikke har brukt radio på lenge.

Men de siste åra synes jeg tv2 har blitt passert av nrk på det meste.
Mest sannsynlig grunnet av noen hvileskjær? fra tv2?

Værmeldingen på tv2 er ræva, håpløst når det gjelder lokalværet - nasjonalt også.

Uansett når jeg skal se på været, så er hun og romsterer nede i Australia, og / eller i Sør-Amerika.
Problemet er at hun aldri kommer lokalt, knapt nok nasjonalt.

Dermed er nrk mitt beste tilbud i så måte, selv om de har endevendt txttv sidene de siste år, så man nesten må være etterforsker for å finne frem.

TvN er blitt den reneste elendighet, de andre Discovery og Animal planet sånn noenlunde, men går fryktelig mye i repriser.

Tv2 filmkanalen - når jeg er innom virket meget kjent, de fleste filmer har jeg sett på andre kanaler 2-3-4 ganger de siste uker.

Så om nrk har forbedret seg, eller tv2 har spart seg til fant vet jeg ikke, men finner det meste på nrk nå, og roter litt ellers på de andre kanaler.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Da jeg så trådtittelen, tenkte jeg at dette kunne bli interessant. Jeg skulle gjerne vite hva som er så tragisk med NRK? Men neida. Her er det snakk om ett program. Ett eneste program! Som uten tvil har vært vanskelig å produsere. Og på grunn av dette ene programmet går man ut og forkynner at NRK som sådan er tragisk. Snakk om nedtur!

Forøvrig blir det "litt" irrelevant å sammenligne NRK og noe de har laget medd TV2/SVT og noe disse ikke har laget.

Dette er flaut.

Sist redigert:

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.736
Torget vurderinger
34
Sånn er det å bo i et land som flyter over av melk og honning, og hvor et av de største politiske partiene er syte- og klagepartiet.

Jeg minnes en tegning av VGs Roar Hagen der han hadde tegnet Ola Nordmann som aldri blir fornøyd. Jeg fant tegninga på nett.

mett.jpg

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.306
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Ser dere på damefotball også?
Gjør ikke du? Da går du jo glipp av mye vakkert der også.

Dette er den brasilianske spissen Laisa Andrioli.

Roy
Dame og fotball går dårlig ihop. Tenk bare på hvor mye bedre det bildet hadde blitt uten den fotballen.
Der flira jeg høyt, gitt ;)

Roy
Men spenningen hadde vært borte - halve morroa spør du meg. Overgangen fra spennende til plump er skarp.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.225
Sted
Nøtterøy
Noen går der og laller og er mett og fornøyd. Særlig da når vi har en sosialistregjering.

Ser ofte på dagsrevyen, men ser mye rart der også. Dårlig klipping, mikrofoner som ikke virker, tekstmaskiner som faller ut, feil innslag osv.

Men, av programmer som ikke er direktesendt så er norge rundt folkelig og fint. Sist jeg så på var det en som samlet på rare røtter som han fant i fjæra. Jævli artig! :p

Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.488
Noen går der og laller og er mett og fornøyd. Særlig da når vi har en sosialistregjering.

Ser ofte på dagsrevyen, men ser mye rart der også. Dårlig klipping, mikrofoner som ikke virker, tekstmaskiner som faller ut, feil innslag osv.

Men, av programmer som ikke er direktesendt så er norge rundt folkelig og fint. Sist jeg så på var det en som samlet på rare røtter som han fant i fjæra. Jævli artig! :p
Da foreslår jeg at du svitsjer over på en av freppekanalene. Der kan du se reprise i 48nde potens av utrangerte amerikanske komiserier dagen lang. Det er underholdning, det.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.225
Sted
Nøtterøy
Sånn er det å bo i et land som flyter over av melk og honning, og hvor et av de største politiske partiene er syte- og klagepartiet.

Jeg minnes en tegning av VGs Roar Hagen der han hadde tegnet Ola Nordmann som aldri blir fornøyd. Jeg fant tegninga på nett.

Vis vedlegget 151386
Ja, og jeg tipper hylekoret på venstresiden er i gang hvis vi får en borgelig regjering.

Topp Bunn