|
Eller golfball....Hun ville tatt seg bedre ut bedre med en håndball.
Herlig med OT
Er det ikke bare å la vær å se på programmet?Før trådstarter gikk så hardt ut mot NRK, så hadde det kanskje vært en ide å lese litt om de tekniske utfordringene en slik sending innebar.
Telemarkskanalen minutt for minutt – NRK legger inn krabbegearet på langsom-TV
Hvis det er så store utfordringer som dette så burde de ikke sette i gang noe som ble Telemarkskanalen hakk for hakk!![]()
Og for dere som så dette på nettet så la dere sikkert merke til hva folk skrev i kommentarfeltet. Folk var rett og slett forbannet.
Er du gal? Vi har jo betalt for dette.Er det ikke bare å la vær å se på programmet?Før trådstarter gikk så hardt ut mot NRK, så hadde det kanskje vært en ide å lese litt om de tekniske utfordringene en slik sending innebar.
Telemarkskanalen minutt for minutt – NRK legger inn krabbegearet på langsom-TV
Hvis det er så store utfordringer som dette så burde de ikke sette i gang noe som ble Telemarkskanalen hakk for hakk!![]()
Og for dere som så dette på nettet så la dere sikkert merke til hva folk skrev i kommentarfeltet. Folk var rett og slett forbannet.
Men spenningen hadde vært borte - halve morroa spør du meg. Overgangen fra spennende til plump er skarp.Der flira jeg høyt, gittDame og fotball går dårlig ihop. Tenk bare på hvor mye bedre det bildet hadde blitt uten den fotballen.Gjør ikke du? Da går du jo glipp av mye vakkert der også.Ser dere på damefotball også?
Dette er den brasilianske spissen Laisa Andrioli.
Roy
Roy
Da foreslår jeg at du svitsjer over på en av freppekanalene. Der kan du se reprise i 48nde potens av utrangerte amerikanske komiserier dagen lang. Det er underholdning, det.Noen går der og laller og er mett og fornøyd. Særlig da når vi har en sosialistregjering.
Ser ofte på dagsrevyen, men ser mye rart der også. Dårlig klipping, mikrofoner som ikke virker, tekstmaskiner som faller ut, feil innslag osv.
Men, av programmer som ikke er direktesendt så er norge rundt folkelig og fint. Sist jeg så på var det en som samlet på rare røtter som han fant i fjæra. Jævli artig!![]()
Ja, og jeg tipper hylekoret på venstresiden er i gang hvis vi får en borgelig regjering.Sånn er det å bo i et land som flyter over av melk og honning, og hvor et av de største politiske partiene er syte- og klagepartiet.
Jeg minnes en tegning av VGs Roar Hagen der han hadde tegnet Ola Nordmann som aldri blir fornøyd. Jeg fant tegninga på nett.
Vis vedlegget 151386