Politikk, religion og samfunn NRK 17 Mai

M

MORNING STAR

Gjest
Hvorfor kjører NRK hele dagen med det Nord-Koreanske flagg i logoen ?
Bare kommie stjerna i midten mangler ellesr så stemmer republikkflagget i mengden rødt, hvitt og blått.
Har Pyong Yang hacket NRK for dagen, har noen en hypotese om dette ?;)

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Antall liker
302
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Det er utvilsomt noen hos NRK som har bommet på grafikken.
Fargene er helt stokket om.
Norge i blått hvitt og rødt blir feil i mine øyne.

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.602
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
NRK? 17. MAI? Hva er det dere snakker om?

M

MORNING STAR

Gjest
Ja det russiske flagget kunne vært realistisk i disse tider.
Men likevel er nok det Nord-Koreanske mere realistisk, for når Russland har tatt Norge som de sansynligvis gjør unna på halvtimen.
Så vil den store leder i Pyong Yang få Norge i gave på fordi han var så snill ta Russlands side i Ukraina konflikten.

Det russiske flagget hadde vært mer passende, men la gå.

M

MORNING STAR

Gjest
Jeg reagerte på dette da jeg fulgte med på NRK fra rundt kl. 08-00, etter å ha kommet hjem fra flaggheising selv, det norske flagget vel å merke seg.
I kveld var dette med flagget på nyhetene, og mange andre har reagert som meg og diskutert dette på sosiale medier, NRK ender opp med å forklare seg i Kringkastingsrådet !!!

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.145
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Kan noen være så vennlige å oppklare dette for oss normale utenforstående ?
Hva slags logo snakker vi om?
Eller snakker vi fyllerør her?

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Antall liker
894
Marte Stokstad er så pen at jeg la ikke merke til logo'n....

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.888
Torget vurderinger
0
Det norske flagget har blitt et symbol på nasjonalisme, rasisme, nærsynt/trangsynthet, HRS - Hege Storhaug og andre slike "tvilsomme" elementer som vil soppe framskrittet og en utvikling av landet i retning av flerkulturelt samarbeid, åpenhet og raushet. Da er det faktisk gledelig at våkne samfunnsbevisste folk i NRK kjenner sitt ansvar og gjør noe med det! Et symbol som ligner på flagget til det landet i verden som står fremst i kampen for frihet, liket og arbeiderrettigheter og er ledende i kampen mot USAs ønsker om verdenshegemoni er derfor helt på sin plass på 17 mai! Om det burde ha vært en stjerne der er likevel usikkert da det er et annet land med slike farger som er ledestjernen i demokratikampen. Men en sigd vil jo på en fin måte representere "Det Nye og Demokratiske Norge"!

Larson

Æresmedlem
Ble medlem
25.01.2014
Antall liker
4.217
for det var ikke nok norske flagg å se altså?

M

MORNING STAR

Gjest
Ikke fyllerør, her på sentralen snakker vi om audiorør.
Smakte selv hverken øl eller ildvann på den store dagen.

De som ikke reagerte på flagget, er trolig ikke interessert i politikk eller så var det helt naturlig at N-K flagget
var tilstede for folk som stemmer Rødt.

Kan noen være så vennlige å oppklare dette for oss normale utenforstående ?
Hva slags logo snakker vi om?
Eller snakker vi fyllerør her?

Larson

Æresmedlem
Ble medlem
25.01.2014
Antall liker
4.217
hadde det bare vært nordkorea sitt flagg... det var ikke det.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.888
Torget vurderinger
0
hadde det bare vært nordkorea sitt flagg... det var ikke det.
Nei det var ikke det, og det gjør ikke saken en millimeter bedre!

Dette var et klart og overlagt utrykk for forakt og hån av det stolte Koreanske folket!

Ikke nok med at Norge støtter Yankee imperialistene i deres ulovlige deling og okkupasjon av Korea, vi håner også Koreas evige leder og hans stolte etterkommere med å ikke gjengi flagget korrekt! Fy så slemme vi USA lakeier er! Korea under Kim er et fredens og frihetenes land og så gjør vi dette! Til og med på 17 mai!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.656
Torget vurderinger
24
Å kalle den bældeilige Marte Stokstad for gammel blondine er en forbrytelse mot menneskeheten! Skrevpisking med anløpt makrell er passe straff for slik tale :D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.055
Å kalle den bældeilige Marte Stokstad for gammel blondine er en forbrytelse mot menneskeheten! Skrevpisking med anløpt makrell er passe straff for slik tale :D
Så så, du må innse at fjortisser har en litt annen smak enn oss litt eldre.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.656
Torget vurderinger
24
Åja :D Er det slik det er.. Men jeg må tilstå jeg hadde likt Marte selv om jeg var fjortis og, jeg da!

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.055
Åja :D Er det slik det er.. Men jeg må tilstå jeg hadde likt Marte selv om jeg var fjortis og, jeg da!
Jeg går ut ifra at en Sluketfjortiss ikke er som andre fjortisser. :D Er ikke alle fjortisser som tenker MILF

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.145
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
-Hvor mange flagg i verden ligner et bånd med rødt, hvitt og blått?

Å så morsomt. Vi ser noe som ligner på noe annet. Da må vi rope om det.
Russefakter.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.888
Torget vurderinger
0
^Og ellers så har du det bra? Ikke vondt noe sted eller ser rare ting?

Det var mest et forsøk på rekke en utstrakt hånd til en to-tre personer ( som ikke skal nevnes med navn ) her på forumet, men det ser ikke ut til at de ønsker å ta i mot den klare invitasjonen!??? :rolleyes:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.055
Litt rart at folk som normalt ikke ser på TV, iallefall ikke NRK, og gir en beng i 17. Mai går bananas over et lite symbol på skjermen i forbindelse med reportasjene fra Nasjonaldagen.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.888
Torget vurderinger
0
Litt rart at folk som normalt ikke ser på TV, iallefall ikke NRK, og gir en beng i 17. Mai går bananas over et lite symbol på skjermen i forbindelse med reportasjene fra Nasjonaldagen.
Tror ikke folk gir "beng" i 17 mai når det kommer til stykket! At det sier det, later som, for å gjøre seg intellektuelt interessante er en helt annen sak!

For øvrig er nok NRK en av de bedre TV kanalene man kan kaste tiden sin bort på!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
17 mai er uansett bare nasjonalistisk barneoppdragelse.

Topp Bunn