Nottingham Analogue Studio... Borte?

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg skulle surfe-kikke litt på Nottingham-spillere, men det ser ut som hjemmesiden er borte.

Hva betyr det? Skal jeg tro det verste?

M

musicus

Gjest
Näh, evnt kan vel Endpoint Audio som også er her på sentralen väre behjelpelig med spm :) ..

mvh

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Det vet jeg, men det er jo litt rart et websiden er borte. Liker å finne ut av ting selv.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Tja, jeg kan egentlig ikke huske at NAS har hatt egen nettside noengang. (?)
Mener å ha sett på en, der man kunne laste ned manualer, etc, men som inneholdt fint lite specs om de forskjellige modellene.

Ja, det går sikkert an med Google, ellers går det jo an å håpe på at Endpoint Audio er oppdaterte, og svarer på PM på Facebook. (Siden de heller ikke har noen e-postadresse listet på hjemmesiden sin.)

Det skal visst ikke være lett å komme innafor i Nottingham-klubben... Selv om jeg kjenner flere medlemmer. ;)

Lagga

Æresmedlem
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
37.630
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Morsomt med EnVogue, og en ytterligere bekreftelse på at Nottingham Analogue stadig
er et lite lokalt verksted, hvor man kan bestille "hva man vil" og ønsker seg.

Håndtverk på sitt beste.

ShineySmileysSmile.jpg

/ Morten

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Artig. ....Ca. en Ace Spacedeck med Heavy Platter på Dais-base?

Hvordan er denne "mellom Hyperspace og Dais"? Er det et enda bedre lager i Dais (Og denne) enn i Ace Spacedeck/Hyperspace?

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Antall liker
742
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Jeg mener det er først på Hyperspace modellen at lageret er et såkalt oil pumping bearing. Lageret er utformet slik at oljen sirklulerer og gir bedre smøring i stedet for bare å være et bad slik det er fra spacedeck og nedover i modellkatalogen.
Det går altså et skille mellom spacedeck og hyperspace.
Jeg har lest at Hyperspace' lager kommer fra de større modellene men det er ikke sikkert det er identisk, men hvertfall samme prinsipp.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Det inverterte, selvsmørende lageret (Eller "et lager basert på det i Hyperspace/Dais") er såvidt jeg har blitt fortalt også brukt på Ace Spacedeck og Ace 294. ...Som begge er mellom Spacedeck og Hyperspace i modellhierarkiet. ;)

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Antall liker
742
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Ok, se der? :) trodde Hyperspace var første modell med dette lageret som forutenom masse, og andre ting selvfølgelig, utgjør en antar jeg signifikant forskjell i NAS hierarkiet.

Topp Bunn