- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Bør vel ta med ene poden på den kampen. RBK har vunnet hver gang han er på Lerkendal.
|
Det var jo rett avgjørelse, derfor jeg liker VAR, og jeg var nøytral i kampen.God stemning på Ullevål på lørdag.
Synd med to gule, som ødela litt for kampen, men får være fornøyd med 1 - 1 når det ble som det ble.
Men, som Manchester United suporter - det finnes vel ingen VAR forkjempere som kan forsvarer offside og annullert mål igår - snakk om å drepe magien i spillet.
Et fullsatt Ullevaal, noe som landslaget bare kan drømme om.God stemning på Ullevål på lørdag.
Synd med to gule, som ødela litt for kampen, men får være fornøyd med 1 - 1 når det ble som det ble.
Ok, da skjer det oftere enn jeg trodde.Skjedde for to år siden.
100 % uenig, og jeg er United supporter.Det var jo rett avgjørelse, derfor jeg liker VAR, og jeg var nøytral i kampen.
Hva var feil med VAR avgjørelsen? Det var jo helt klart når streken ble vist at han var i offside med foten.100 % uenig, og jeg er United supporter.![]()
Er tilhenger av VAR, men her tror jeg de i bussen (?) ble for ivrige i tjenesten, det er heller ikke åpenbartMulig det var riktig, mulig det var feil.
Men 100% uenig å gjøre om avgjørelsen til dommeren på de små marginene. De tusener av supportere på tribunen så ballen i mål, jublet og ble så tatt fra gleden noen minutter senere.
Fotballen er til for de som er på kampen, i første innsats.
Det blir aldri 100% riktig uansett med eller uten var.
Men her blir vi sikkert aldri enig, og sporer litt av premissene for tråden.
Bedre enn å tape den.Eurosport melder om ''endelig opptur for Vålerenga''
etter at de slo et middels godt 3. divisjonslag 4 -- 0.
Litt vel positiv der tenker jeg.
Er vel en helt middels prestasjon?
3 vunnet-6 uavgjort-19 tap?3 - 6 - 19
Nei, det er ikke en opptelling til skolekorpset sitt 17.maitog men seiers-rekka til Glimt på Lerkendal.
Slik det ble når Glimt kom på besøk i 2022 og 2023. Populært oppgjør detteKjøpte nettopp billetter til lørdagens kamp mot villstyringene fra nord. Det var ikke mange ledige plasser igjen. Det blir sannsynligvis utsolgt.