Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2021

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    ^ Selv Ancelotti har nok fått med seg utlånet til Arsenal, men får håpe han ikke har sett det norske landslaget på en stund. Året for Real Sociedad har jo alle merket seg.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Hvilke storfisk vil Real Madrid trekke opp fra dypet i år?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Passer det med en Brannsang?

    Dø for Brann
    Dø for Brann, alle mann.
    Blod e tjukkare enn vann.
    Selv om vi rykker ned,
    gir vi alt for Brann for det.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.738
    Antall liker
    13.225
    Snakket med en brite i går, det har vært overraskende lett å få billeter til EM i disse dager. Da England gikk opp til 1-0 mot Tyskland kjøpte han to billetter til finalen på Wembley siden det var en potensiell once-in-a-lifetime for han som britisk fotballfan. Da England gikk opp til 2-0 ble det utsolgt ganske kjapt. Det var i går fortsatt ledige billetter til kampen mellom Spania og Italia i dag sa han.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Spania-Italia, land som klinger tungt i fotballverden. Blir spennende å se om Italia fortsetter med samme innstilling og intensitet, om Spania fortsetter å dille eller om de i det hele tatt får anledning til akkurat det. Blir spennende uansett og jeg gleder meg.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Interessant at spanske sportsmedier ser ut til å bry seg mer om Real Madrid og Barcelona enn landslaget den dagen de møter Italia i EM. Marca slår stort opp om Real Madrid som ikke har brukt penger på spillerkjøp på 533 dager, som om det er ett slags rundt tall!! As handler mest om Griezmanns fremtid i Barca og hvordan den er linket til om Messi fortsetter.

    Jeg jubler så jævlig på Italia i dag!! Har ikke ord på hvor mye jeg heier på dem.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Det står alltid noen bra folk bak en suksess: Her er hovedtrener Roberto Mancini, Lagleder Gabriele Oriali, assistenter Alberico Evani og Gianluca Vialli.

    E5l9bteX0AAwBM1.jpg
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Samtidig som EM pågår så holder de også på med Copa America, Brasil gikk til finale nå i natt, neste semi er Argentina-Colombia nå til natta.

     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Dagens øyeblikk når Chiellini vant myntkastet og valgte målet hvor hans egne fans sto. Han jublet som om Italia var klar til finalen.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.738
    Antall liker
    13.225
    Men Spania var mye bedre enn Italia i dag
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Sant nok. Italias spillestil krever overskudd akkurat som Glimt sin krever overskudd. Glimt har spilt flest kamper av alle Eliteserielag i det siste for å rydde plass for europaspill. Det merkes på spillet og resultatene. Håper de har overskudd i morgen.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Glimt og Italia???

    Spania minnet veldig om Spania i går, og da blir i hvert fall fotballhjertet mitt bløtt. De var veldig gode. Blir Pedri den nye Iniesta etter hvert?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Italia har vært ett sprudlende offensivt lag som ofte er som en bisverm for motstanderen og mye av grunnen mener jeg er at de satser på unge spillere (vell, bortsett fra stopperne) som klarer presspillet. Glimt ligner en del på Italia når Italia spiller på sitt mest intense, en offensiv ballbesittende stil, men de ligner overhode ikke på Spania med sitt pasningsspill uten særlig gjennombrudd. Men i går vise Spania hvorfor de velger sitt spill. De var gode og hadde fortjent mer.

    Pedri...en slik spiller har ikke noen Norsk klubb ever!!

    pedri.jpg
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Jeg boikotter Covid America i Brasil 2021. Bolsonaro brukte 1 år å bestemme seg for Pfizer vaksine, Copa América brukte han 10 minutter på etter at Colombia og senere Argentina trakk seg som arrangører.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Hvis du boikotter så blir det ikke lett for deg å finne ut hvem som ligner mest på Glimt i Sør Amerika. :cool:
     
    Sist redigert av en moderator:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Det må bli Brasil. Her i Eggen sin versjon.

    – Brasil var først kjent som et lag det ikke gikk an å score på. De ble kalt «gummiforsvaret» fordi de var både i forsvar og angrep og hadde sidebacker som også fosset framover. Etter hva jeg vet så var brasilianerne de første som trakk ned en midtbanespiller og brukte fire bak i forsvar. Det var en revolusjon i 1958, sier Eggen før han drar hele Brasil førsteoppstilling i et resonnement på noen minutter.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.000
    Antall liker
    6.219
    Ser ut som at Glimt får en liten realitetsorientering i kveld...
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.056
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Jeg håper at det går danskenes vei i kveld, men er redd for at de får seg en liten realitetsorientering de også.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Rosenborg.... trenger dere en trener?
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Må ikke miste helt motet der oppe, husk at bortemålsregelen fikk rødt kort her nettopp så 1-0 der nede gir ekstraomganger og nye sjanser.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.913
    Antall liker
    1.919
    Sted
    Sortland
    Greit å være optimist, men det blir nok tur til Island om et par uker.
    Valur i 2. runde av Conference League kvalifiseringen.
    Burde gå greit ;)
     

    Stein 99

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    931
    Godt frispark, ikke helt perfekt men gikk inn, kunne vært vinklet/skrudd litt lenger ut til siden, men hardt var det og keeper rakk ikke frem. Morro.Heia Danmark
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Man vinner eller man lærer sier Knutsen. I dag lærte vi å spille med kantspillere igjen. Jeg vil se mer av Pernambuco og Tounekti fremover også i eliteserien. #finneXfaktoren #revenge
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Godt at man igjen diskuterer dommeravgjørelser.
     
    • Liker
    Reaksjoner: MML
    R

    rr30629

    Gjest
    Jeg synes at VAR har funka sånn ca. OK i EM men ikke i går.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.738
    Antall liker
    13.225
    Han jeg pratet med i England som hadde skaffet seg billetter til finalen betalte 950 Euro pr stk. Nå koser de 6000 pund på internett. Tydeligvis populær kamp plutselig av en eller annen grunn.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    OL vil pågå under unntakstilstand. Det vil bli tom sofa her hjemme. Fatter ikke at det finnes sponsorer som vil assosieres med dette.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Det er vel bare friidrett som er interessant og det blir vel på natta så jeg gidder ikke stå opp. Løpene villsvin, robåter, pil og bue og alt annet vi bryr oss døyten om i de 4 årene mellom OL`ene skal også få fred fra meg.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.738
    Antall liker
    13.225
    Utøverene får i det minste en opplevelse av hvordan det var å være på barnestevne da de var små. Riktig nok større og fjongere arena, men ca like mange tilskuere. Kanskje enda færre, faktisk.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.356
    Søndagens match blir......no match.

    chiellini kane.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn