Norgespremiere ESTELON || Acoustic Tuning AS

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 03054979-4F80-419C-B292-826FFDFAE5EC.jpg

    Form follows function. Lørdag, i morgen november inviterer vi til norgespremiere av ESTELON høyttalere. Stedet vil være i vårt showroom i Trondheim. God stemning i våre lokaler er blitt en tradisjon så ta gjerne med en venn, kollega eller familie.

    C31DCF91-C6CB-4BA6-932F-282488D29CE4.jpg


    Vi tilbyr mellom demoene lett servering og drikke. Vi har åpent fra kl 12 til 17. Vi er veldig entusiastiske å høre hva du mener.

    https://www.acoustictuning.com/estelon/

    Bilder fra vårt showroom.
    Velkommen!

    Vennlig hilsen
    Acoustic Tuning AS
    post@acoustictuning.com
    www.acoustictuning.com
    Telefon : 980 87 687
     

    Kommentarer

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.933
    Antall liker
    747
    Nå vil jeg ikke definere meg selv som potensiell kunde her, men det høres gøy ut så mulig jeg stikker innom en tur. Bare det at noe slikt foregår i Trondheim er i seg selv gøy.

    Jeg har bare hørt Estelon på messa i Munchen, men merket har gitt et bra inntrykk der nede. En gang jeg hørte et par store høyttalere, det måtte ha vært Estelon Extreme, fikk jeg riktignok en vag "spooky" følelse av at høyttalerne så ned på meg :)
     

    Master Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.07.2006
    Innlegg
    1.058
    Antall liker
    1.367
    Sted
    Trondheim Stockholm
    Da er dørene lukket for denne gang. Takk til superflotte tilbakemeldinger fra 20-talls besøkende lang og kortveis fra. Velkommen tilbake! :)

    B44010B0-AF32-423B-9AC0-CA744AE70BE3.jpg
     
    Sist redigert:

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.933
    Antall liker
    747
    Man begynner nesten å tro at man har kjørt feil når det finnes et lokale i Trondheim med så mye eksotisk utstyr samlet på et brett.

    Jeg var innom en tur på lørdag, og fikk hørt en del på Estelon X-Diamond med 3 Accuton-elementer inkl. diamantdiskant og 11" Accuton basselement; ikke akkurat hverdagskost dette! Jeg synes det låt veldig homogent med stort rom / bredde og masse "luft" i diskanten. Jeg ble fort sittende å høre på helheten i musikken mere enn bass-mellomtone-diskant. Radka Toneff fra Grigghallen hørtes så "stort" ut at det var som en hørte klangen fra hele hallen i opptaket. Høyttalerne kan riktignok få seg noen uker(!) med innspilling før det løsner helt. Her ligger det masse potensiale for de som tar seg råd.

    Mvh.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Master Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.367
Link til alle artikler
167
Master Audio sine annonser
Bransjenyheter
Pinsehilsen fra Trondheim! || Acoustic Tuning AS

Pinsehilsen fra Trondheim! || Acoustic Tuning AS

  • 2
“The Forza is a marvellous loudspeaker." Michael Fremer, Stereophile. The Estelon Forza is a much-awaited addition to the Estelon flagship series. Standing at nearly 1.7 metres in height, the...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet - dCS Bartók 2.0 || Acoustic Tuning AS

Nyhet - dCS Bartók 2.0 || Acoustic Tuning AS

  • 0
A Substantial Performance Upgrade. Bartók began with a singular vision: to combine our past, present, and future, distilling 30 years of innovation into a beautiful, flexible, and future-proof...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny generasjon DAC’s fra dCS || Acoustic Tuning AS

Ny generasjon DAC’s fra dCS || Acoustic Tuning AS

  • 10
Pressebrev fra Data Conversion Systems Ltd : Introducing the Ring DAC TM APEX. «In March 2022, we’re launching the new dCS Ring DAC TM APEX. This next generation hardware will debut in the dCS...
Fortsett
Bransjenyheter
Introduksjon, dCS Ring DAC™ APEX || Acoustic Tuning AS

Introduksjon, dCS Ring DAC™ APEX || Acoustic Tuning AS

  • 0
https://dcsaudio.com/edit/introducing-apex?fbclid=IwAR0hhAUKWpc94kfnKOz1zV4sfzsq-EaOmlghvJP5uXJqcgx2SF76DoxMc-Q Teknisk info kommer...
Fortsett
Bransjenyheter
Kharma Elegance DB-11S || Acoustic Tuning AS

Kharma Elegance DB-11S || Acoustic Tuning AS

  • 1
«BIG, BOLD and BEAUTIFUL!!». Er man ute etter musikalsk råskap og stor 3-dimensjonalitet, ja da er toppmodellen i Kharma’s populære Elegance-serie noe som kan oppleves i vårt showroom i Trondheim...
Fortsett
Bransjenyheter
dCS Vivaldi 2.0 || Acoustic Tuning AS

dCS Vivaldi 2.0 || Acoustic Tuning AS

  • 2
Vivaldi - The Pioneer. ”With total precision and composure, the Vivaldi unravels even the most complex recordings with ease, projecting a sound that feels utterly natural and beautifully complete...
Fortsett
Topp Bunn