Norge ute av em semifinalekampen

O

Omar

Gjest
Dette skriver jeg syv minutter før slutt og jeg VET jeg har rett i mine realistisk pesimistiske spådommer.
Hvorfor blir det slik???? Jeg visste det at Krotia ville slå norge med tre fire mål til slutt.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Hehe, morro

Jo ganske enkelt. Det ligger i lufta på en måte fra første minutt. Ingen vilje og null kreativitet. Repeterende angrepsmønster.

Kroatia var vel motstanderen. Hakket mer interessert i å vinne kampen. Slett ikke et knirkefritt lag. Men som sagt, noe mer glød.

Mot slutten blir bekreftelsen bare sterkere. Kampen dør. Men man vet jo aldrig. Noen ganger vender det jo på et sekund.

Men ikke denne gangen heller....

all uenighet aksepteres :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Er ikke så veldig interessert, har sett et par kamper og det var faktisk spennende, men har vi noengang gjort det så bra som dette tidligere? Vi hadde vel ikke ambisjoner om å vinne? Å slå Russland var da en stor prestasjon i seg selv, var det ikke? :-\

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Vi var som en strikkmotor. Full fart i starten. Vi slo Danmark, Russland og Montenegro. Siden ble strikken vel slakk..... Det glipper vel også med 5. plassen....

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Håndballgutta er en morsom gjeng store gutter som kjefter og smeller, skader hverandre og gråter når det ikke går som de ønsker.

De prøvde å lære av Kojonkovski, men de kan umulig ha fått med seg alt, f.eks at de må legge sten på sten for å bli best. Dette EM blir den beste plasseringen de har hatt (tror jeg). Da må de ta det som positivt, og satse på å ta enda et steg ved neste mesterskap, og ikke sitte og gråte og bable om at dette var vår eneste store sjanse. Det kommer flere mesterskap og det kommer flere norske spillere som kommer til å stå fram, dersom de legger bort sutringen og blir mer langsiktig i satsingen.

Det som er litt dumt er at de også tok etter unotene til hopperne. Man må lære seg bedre disiplin enn å skjelle ut dommerne, og man kan ikke senke nivået mot antatt svake lag, som Slovenia.

Nå er det på tide å finne fram det gamle ordtaket:
-Det viktigste er ikke å vinne men å slå svenskene.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dette er antageligvis noe av det mest fornuftige som er skrevet om det norske laget.
Slik er det med den saken.

Topp Bunn