Norge dyrest i Europa!

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.203
maestro skrev:
Pink_Panther skrev:
Også her har den gamle kjempen, Gilde, fortsatt best kvalitet når en ser på de landsdekkende merkevarene (Spis, Skjeggerød, Nordfjord...)
Tull! Når det gjelder wiener (og grill) er det ingen i Norge som slår Finsbråten! (starten på nok en opphetet diskusjon?) Leiv Vidar ligger som god nr. 2! Gilde er tilnærmet uspiselig!
Værste sprøyt jeg har lest. Finsbråten ? Leiv Vidar ?? Du skyller vel ned med Jolly Cola. ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
maestro skrev:
Pink_Panther skrev:
Også her har den gamle kjempen, Gilde, fortsatt best kvalitet når en ser på de landsdekkende merkevarene (Spis, Skjeggerød, Nordfjord...)
Tull! Når det gjelder wiener (og grill) er det ingen i Norge som slår Finsbråten! (starten på nok en opphetet diskusjon?) Leiv Vidar ligger som god nr. 2! Gilde er tilnærmet uspiselig!
Forutsatt at man kan bruke ord som mat og wienerpølser i samme setning blir det nødvendig å påpeke at de minst uspiselige er laget av Kleiven kjøtt i Os kommune. Også forøvrig det mest spiselige fra Os kommune generelt, med unntak av koldtbordet på Solstrand Hotel.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.203
Gjestemedlem skrev:
Også forøvrig det mest spiselige fra Os kommune generelt, med unntak av koldtbordet på Solstrand Hotel.
Os kommune. Hmmm....hvorfor tenker jeg på en kalkun ::)

M

maestro

Gjest
Pink_Panther skrev:
maestro skrev:
Pink_Panther skrev:
Værste sprøyt jeg har lest. Finsbråten ? Leiv Vidar ?? Du skyller vel ned med Jolly Cola. ;D
Øl og akevitt.

Topp Bunn