Nordost Valhalla 2 er lansert!

Kommentarer

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.388
Torget vurderinger
13
Det har kommet mange kommentarer blant bransjenyheter som er veldig useriøst formulert, og det tror jeg vi kan være enige i.
For mange blir det veldig useriøst allerede det som står som 1-post så det må påregnes enn viss mengde kommentarer for å veie opp for mye av det rare som presenteres i slike tråder.
 
D

DL

Gjest
Har til gode å høre ett bra oppsett med nordost enda, kansje disse låter bedre, det hadde vært intressant å hørt.


DL
 

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.568
Antall liker
1.475
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
Jeg hadde en masse Valhalla for en tid tilbake. Kan ikke si at dette var sååå.. interessant. Syntes jeg fikk bra lyd med en gang, men jeg ble allikevel drittlei av anlegget. Sikkert noe med match å gjøre.

Har til gode å høre ett bra oppsett med nordost enda, kansje disse låter bedre, det hadde vært intressant å hørt.


DL
 
Sist redigert:

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Innlegg
4.568
Antall liker
1.475
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
72
AB test er farlig det! :)
Jeg tror vi da forsøker å høre forskjellen mellom kablene og glemmer å høre på selve kabelen.

Eller som en litt kjent amerikansk test dude sa:
Yes, cables are tricky! I suggest that we don't really hear a new cable (or component), but mostly the differences between the new one and the old one.
Please give them some time, not only for the cables to break in, but for you to become accustomed to the true sound of the new cables. I think you will find them to be very good.
 
Sist redigert:

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hvis vi ønsker at bransjeaktører skal gi oss nyheter så tror jeg vi bør unngå å komme med all mulig negativ kritikk. Evnt. må vi fjerne muligheten til å kommentere nyheter.

Hifisentralen er et forum for high-end audio, og det bør ikke være i noens interesse å jage bort bransjeaktører. Enkelte innlegg er derfor slettet fra denne tråden.

Mvh
Høvdingen
Enig i det, men samtidig må det være takhøyde for å kunne kritisere et produkt dersom det gjøres på en saklig måte.

dersom det faktisk er bransjeaktører som driver med villedende markedsføring så burde det definitivt være i alles interesse å jage dem bort! (Jeg snakker ikke om noen bransjeaktører som er navngitte i denne tråden - bare så det er sagt - det er bare et utsagn på generell basis.)
Vi holder på å sette opp en side med info til bransjeaktører hvor vi ønsker å gi pekepinner på hvordan bransjenyheter bør formuleres for å unngå villedende markedsføring, fremstå mest mulig informativt osv.

Til tross for dette så er det en rekke produkter som enkelte brukere ikke har noe tro på, og der blir det litt vanskeligere. Jeg synes f.eks. ikke vi skal jage bort OHC fordi de sier at Nordost har lansert Valhalla2. OHC har mange andre produkter i sitt sortiment, og er en stor aktør i det norske markedet. Jeg tror det er mange som finner interesse i å høre hva som skjer i deres butikk.

Alt jeg ønsker å oppnå er en forside som er interessant og litt mer dynamisk for brukerne, og jeg synes derfor vi skal roe ned kritikken i disse trådene slik at bransjeaktørene ikke blir redde for å komme med nyheter. Det har kommet mange kommentarer blant bransjenyheter som er veldig useriøst formulert, og det tror jeg vi kan være enige i.
Dette synes jeg er et prisverdig tiltak! Og det får meg til å håpe at det smule opprør i det siste mot enkelte bransjeaktørers panegyriske omtaler av sine produkter har båret frukter. :)
 

Informasjon om bruker

JonasOHC
Fersking
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
1
JonasOHC sine annonser
Topp Bunn