Nordmann i kvartfinale i dart!!!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
Kjempespill av Norges Robert Wagner - faktisk første skandinav overhodet som tukter engelskmennene!! Hats off - respekt!!

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.991
Torget vurderinger
1
Stilig! :D Kva turnering er det?

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.549
Palmaris: VM tror jeg? Han er i hvert fall videre til VM-kvartfinalen.

Robert er en skikkelig ålreit fyr. Unner ham virkelig denne seieren, og krysser selvsagt fingre for videre fremgang. Men det ligger virkelig mye trening bak, det dunker ofte i veggen flere timer daglig hos mine foreldre (madammen hans leier av dem. Min far har faktisk slipt litt på pilene han brukte i dag.) :)

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.991
Torget vurderinger
1
Har spelt ein del sjølv, må kasta mykje berre for å koma ned på 18 i snitt. Synd eg ikkje har eurosport :'(

T

TT.

Gjest
Ikke et ord om dette i sporten i Kveldsnytt på NRK1 akkurat nå. Skuffende

G

Gjestemedlem

Gjest
TTmania skrev:
NtNoC News har plukket opp saken!

[video]clv0S--z4p0[/video]

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
TTmania skrev:
Det var VM i hesteskokast på Seljord i sommer også. Ikke et ord i boulevardavisene eller TV den gangen heller, enda det var 4 nordmenn av 4 mulige i finalen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
epi skrev:
Palmaris: VM tror jeg? Han er i hvert fall videre til VM-kvartfinalen.

Robert er en skikkelig ålreit fyr. Unner ham virkelig denne seieren, og krysser selvsagt fingre for videre fremgang. Men det ligger virkelig mye trening bak, det dunker ofte i veggen flere timer daglig hos mine foreldre (madammen hans leier av dem. Min far har faktisk slipt litt på pilene han brukte i dag.) :)
VM ja, glemte i farta å nevne det! 1 x nordmann + 7 x engelskmenn i kvarten. Omtrent som om en fra Senegal skulle tukte Northug i innspurten! Den godeste Herr Wagner ser dessuten bra ut, skikkelig norgesreklame sammenliknet med de engelske spilllerene som mer eller mindre ligner sumo-brytere etter sin storhetstid........ Herlig "usportslig"!!!! Med mindre øl, fish & chips og andre kaloririke matvarianter er å anse som kunstig stimuli så har dopingjegerene lite å hente i dart-leiren. Endelig en sunn idrett og dessuten inne i varmen! Følg med på torsdag.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
9.037
Dart, idrett?

Minner meg forøvrig om den legendariske kommentaren fra Sid Waddell da Eric Bristow vant verdensmesterskapet på 80-tallet en gang:

'When Alexander the Great was 33 he cried salt tears because there were no more worlds to conquer. Bristow is only 27!'

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
VM i Dart på Eurosport. Eurosport = idrett. Dart = idrett. ;D ;D ;D

Utøverene blir til og med SVETTE..........

(ved nærmere ettertanke tror jeg det skyldes TV-lampene og/eller manglende fysisk form). Men det er greit nok

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Kan dart sammenlignes med sjakk?

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:
Dart og snooker, alt annet er tøv å bruke tid på.
Curling og bowling er også moro å se på. Vel og merke engelsk bowling (bowles) og ikke det som kaller bowling her der man skal sikte på noen kjegler.

Vedlegg

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
En glimrende kamp, som Eurosport sendte i sin helhet. Hørte ingen verdens ting fra noen av de andre kanalene!!!

Darten måtte uheldigvis ned, når nye høytalere skulle på plass, men det er uansett mye enklere å kaste trippel 18 og 19 enn 20!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
I dag torsdag kl. 21.30 på Eurosport - KVARTFINALER!!!!!!!!!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Gikk det dårlig i denne kvartfinalen siden vi ikke hører noe mer om denne prestasjonen?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
BT skrev:
Gikk det dårlig i denne kvartfinalen siden vi ikke hører noe mer om denne prestasjonen?
Tror de gikk tom for øl.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
Audiophile-Arve skrev:
BT skrev:
Nei!
Helt riktig! Sjakk er noe lurvete stillesittende nerdegreier, publikumsvennlig på linje med å se på maling tørke, mens dart derimot, dart er actionfylt, fysisk krevende (halvliterarmen fyker opp & ned i eninga) og meget stemningfylte omgivelser (les lettere overforfriskede fans).

Finnes det tilskuere på sjakkturneringer? Har aldri sett hatter fyke i været ettere et spesielt djervt og listig trekk... :eek: :eek:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
oddgeir skrev:
BT skrev:
Tror de gikk tom for øl.
Gjør leksene deres - kvartfinale er IKVELD kl. 21.30 På Eurosport. GARANTERT med nye ølforsyninger!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
ErosLoveking skrev:
Fuckin' aye! Kan kanskje legge til kvinnfolk og vinyl!??

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24
Sorry Robert!

The Silverback O'Shea ble for sterk i kvaryen

Men fenomenal innsats av Wagner uansett - ingen andre nordmenn eller skandinaver i VM kvartfinale tidligere!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
pengesluk skrev:
ErosLoveking skrev:
Fuckin' aye! Kan kanskje legge til kvinnfolk og vinyl!??
nå tenkte jeg på Eurosport, og sportskanaler generelt. Ingenting overgår piker, sprit og vinyl.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.890
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
pengesluk skrev:
Audiophile-Arve skrev:
BT skrev:
Nei!
Helt riktig! Sjakk er noe lurvete stillesittende nerdegreier, publikumsvennlig på linje med å se på maling tørke, mens dart derimot, dart er actionfylt, fysisk krevende (halvliterarmen fyker opp & ned i eninga) og meget stemningfylte omgivelser (les lettere overforfriskede fans).

Finnes det tilskuere på sjakkturneringer? Har aldri sett hatter fyke i været ettere et spesielt djervt og listig trekk... :eek: :eek:
På sett og vis kan eg nok ikkje vere heilt einig i denne sjakkvurderinga. Du har nok lese for mykje Pondus.

Topp Bunn