NtNoC News har plukket opp saken!TTmania skrev:Ikke et ord om dette i sporten i Kveldsnytt på NRK1 akkurat nå. Skuffende
Det var VM i hesteskokast på Seljord i sommer også. Ikke et ord i boulevardavisene eller TV den gangen heller, enda det var 4 nordmenn av 4 mulige i finalen.TTmania skrev:Ikke et ord om dette i sporten i Kveldsnytt på NRK1 akkurat nå. Skuffende
VM ja, glemte i farta å nevne det! 1 x nordmann + 7 x engelskmenn i kvarten. Omtrent som om en fra Senegal skulle tukte Northug i innspurten! Den godeste Herr Wagner ser dessuten bra ut, skikkelig norgesreklame sammenliknet med de engelske spilllerene som mer eller mindre ligner sumo-brytere etter sin storhetstid........ Herlig "usportslig"!!!! Med mindre øl, fish & chips og andre kaloririke matvarianter er å anse som kunstig stimuli så har dopingjegerene lite å hente i dart-leiren. Endelig en sunn idrett og dessuten inne i varmen! Følg med på torsdag.epi skrev:Palmaris: VM tror jeg? Han er i hvert fall videre til VM-kvartfinalen.
Robert er en skikkelig ålreit fyr. Unner ham virkelig denne seieren, og krysser selvsagt fingre for videre fremgang. Men det ligger virkelig mye trening bak, det dunker ofte i veggen flere timer daglig hos mine foreldre (madammen hans leier av dem. Min far har faktisk slipt litt på pilene han brukte i dag.)![]()
Kan sitte å se på Snooker i timevis. De Nordiske grener derimot!ErosLoveking skrev:Dart og snooker, alt annet er tøv å bruke tid på.
Curling og bowling er også moro å se på. Vel og merke engelsk bowling (bowles) og ikke det som kaller bowling her der man skal sikte på noen kjegler.ErosLoveking skrev:Dart og snooker, alt annet er tøv å bruke tid på.
Nei!BT skrev:Kan dart sammenlignes med sjakk?
en helt annen presisjonAudiophile-Arve skrev:Nei!BT skrev:Kan dart sammenlignes med sjakk?
Tror de gikk tom for øl.BT skrev:Gikk det dårlig i denne kvartfinalen siden vi ikke hører noe mer om denne prestasjonen?
Helt riktig! Sjakk er noe lurvete stillesittende nerdegreier, publikumsvennlig på linje med å se på maling tørke, mens dart derimot, dart er actionfylt, fysisk krevende (halvliterarmen fyker opp & ned i eninga) og meget stemningfylte omgivelser (les lettere overforfriskede fans).Audiophile-Arve skrev:Nei!BT skrev:Kan dart sammenlignes med sjakk?
Gjør leksene deres - kvartfinale er IKVELD kl. 21.30 På Eurosport. GARANTERT med nye ølforsyninger!oddgeir skrev:Tror de gikk tom for øl.BT skrev:Gikk det dårlig i denne kvartfinalen siden vi ikke hører noe mer om denne prestasjonen?
Fuckin' aye! Kan kanskje legge til kvinnfolk og vinyl!??ErosLoveking skrev:Dart og snooker, alt annet er tøv å bruke tid på.
nå tenkte jeg på Eurosport, og sportskanaler generelt. Ingenting overgår piker, sprit og vinyl.pengesluk skrev:Fuckin' aye! Kan kanskje legge til kvinnfolk og vinyl!??ErosLoveking skrev:Dart og snooker, alt annet er tøv å bruke tid på.
På sett og vis kan eg nok ikkje vere heilt einig i denne sjakkvurderinga. Du har nok lese for mykje Pondus.pengesluk skrev:Helt riktig! Sjakk er noe lurvete stillesittende nerdegreier, publikumsvennlig på linje med å se på maling tørke, mens dart derimot, dart er actionfylt, fysisk krevende (halvliterarmen fyker opp & ned i eninga) og meget stemningfylte omgivelser (les lettere overforfriskede fans).Audiophile-Arve skrev:Nei!BT skrev:Kan dart sammenlignes med sjakk?
Finnes det tilskuere på sjakkturneringer? Har aldri sett hatter fyke i været ettere et spesielt djervt og listig trekk...![]()
![]()