Nord-Trøndere skal vi samle oss?

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Vi trøndere er ikke de kjappeste på banen, men utenom Finnmark er vi vel de eneste her på forumet
som ikke har fått samlet en gjeng tror jeg.

Hvor mange er vi, og er det interesse for å prøve å få til noe sosialt og få utvekslet erfaringer?
Kan være både hjemmebesøk, messer og butikkdemoer?

Per Anders - Levanger
 
S

sorgenfri

Gjest
Jeg, har jo vært på noen hjemmebesøk, og vi er jo mer sosialt kapable enn hva vi selv tror:)

Jeg vil svært gjerne være med å bidra til dette!

Christian - Vanvikan
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Flotte greier!! Tror nok alle har godt av å være litt sosiale i ny og ne, klarer vi å kombinere det med lydinteressen så er ingenting bedre.
Må se om vi ikke klarer å samle flere her så vi får avtalt noen møter, men allerede dukker det flere medentusiaster i nærmiljøet jeg ikke visste om!

Christian, var bevisst at jeg ikke skrev Innherred, men Nord-Trøndelag så jeg får sjansen til å høre de LCD klokkene dine :D

Er forøvrig ikke så verst på verken å lage mat eller å spise den ;)
 
S

sorgenfri

Gjest
@pahf: Hele uka som kommer er åpen for meg - du er hjertelig velkommen:)

Drar ut på havet 28, så hvis du vil kan du låne de i tre uker da. Da tar jeg de med til Tr-heim, så deu trenger bare å hente de der..
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
@pahf: Hele uka som kommer er åpen for meg - du er hjertelig velkommen:)

Drar ut på havet 28, så hvis du vil kan du låne de i tre uker da. Da tar jeg de med til Tr-heim, så deu trenger bare å hente de der..
Vi er 1 dag over termin så det er vel begrenset hvor langt jeg kan dra i disse tider, men tar gjerne turen igjen når du er tilbake fra neste sjøfart. En liten tur over Meltingfjellet kan umulig skade :)
 
S

sorgenfri

Gjest
^Enhver kunne trengt noen gode klokker på fødestua:)

Lykke til - til dere alle
 
S

sorgenfri

Gjest
Du - Bjørnar har noe JEG gjerne ville lyttet til:) Og kjenner jeg deg rett, vil du få i hus en boks - folk fra hele verden ville lyttet til snart...

(følger spent med)
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Du - Bjørnar har noe JEG gjerne ville lyttet til:) Og kjenner jeg deg rett, vil du få i hus en boks - folk fra hele verden ville lyttet til snart...

(følger spent med)
Må si jeg er meget spent på den "boksen" selv ;) Håper Alex er rask, men ikke for det, kvalitet før hastverk ;)
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Bra vi er flere fra Levanger som driver og tuller med disse lydgreiene ;) Tar jeg ikke helt feil har vel vi drukket kaffe på terassen til Steinar for noen år siden Viking?
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Bra vi er flere fra Levanger som driver og tuller med disse lydgreiene ;) Tar jeg ikke helt feil har vel vi drukket kaffe på terassen til Steinar for noen år siden Viking?
Stemme d :)
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Da er vi snart i mars, kanskje på tide å få ut fingeren og finne en felles arena og samle oss på?
Får til å samle en gjeng litt nærmere våren når jeg får spadd ut kjerring og unger ei helg, men hadde kanskje vært greit med en samling før den tid?

Er det noen interesse for å lage en facebook gruppe, sikkert noen som er mer inne der enn her, evnetuelt omvendt.
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Knall, Da tror jeg vi har fått samlet en liten fin gjeng. Store muligheter for samlinger her etter hva jeg kan skjønne :)
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
jeg er med de gangene jeg har mulighet, men uten billappen blir det verre. dere får hyle ut hvis dere vil komme og se på film i grong en eller annen gang så kan jeg love dere en film opplevelse som overgår steinkjer kino :p men desverre har jeg kun 3stk DLP 3d briller, men hvis 2d går greit så er det plass til 5stk gjester for en film eller to. 116" lerret, 3d projektor, yamaha 5.2 anlegg på 3800w med 8x8" (ns-8hx forann og bak) og 2x12" (yst-sw1500) på 20-25kvm

Jarle - Grong - student, så det passer ikke i ferier, for da er jeg "noen" mil lengere sør
 
Sist redigert:

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Har desverre jobb påske, ellers hadde jeg tatt imot tilbudet Sorgenfri, har svoger og svigerfar boende på Seter, ikke langt fra Vanvikan :) Kanskje ved en senere anledning.
 
S

sorgenfri

Gjest
Det hadde vært hyggelig, har jobbet de siste TRE påskene selv.. denne skal jeg nyte! Sitter på NME nå, og det lages mye ræl...? Kan være så serrriøs musikk journalist du vil for meg, men pling plong er det uansett,,

lytter til 20/30 låter før en "lagrer" en. Men! Her er veien målet:)

SKÅL
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Det hadde vært knall, men full jobb frem til fredag. Så obligatorisk tur til Tynset å feire litt påske med svigerfamilien. Tar det gjerne igjen ved en annen anledning!
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Hei
Skal vi hjem til noen? Hvis ikke har jeg lokaler til disposisjon for opptil 50 stk hvis det er nødvendig :) Holder til på Hylla, innerst i fjorden.
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Hadde vært utrolig morro å fått arrangert noe nå som våren nærmer seg ja! Jeg tar gjerne turen til Hylla på en samling, ikke minst siden jeg er nysgjerrig på det OB prosjektet ditt.

Vi kan også ha samling til meg, men ser for meg at det er mer spennende å vente til jeg får ferdig rommet mitt så vi slipper å oppholde oss midt i en oppussing?
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Pahf: vi kan snakkest om det på mandag :)
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Må nok en tur dit. Mulig jeg finner et godt tilbud på platespiller.
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Sist messe på Verdal var det ett par Lenco og Dual som fenget min interesse ihvertfall. Vil tro det dukker opp noe spennende denne gangen også :)
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Er det bare private selgere, eller kommer det bransjeaktører?
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
I all hovedsak er det private selgere som vil være der vil jeg tro.
 

raeggis

Entusiast
Ble medlem
20.02.2004
Innlegg
378
Antall liker
254
Sted
Lundamo
Torget vurderinger
0
Jeg holder til i Stjørdal.
Er det flere som gjør det?
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Hei, etter en rolig sommer på hifi fronten er jeg igang igjen, holder på å utvide lytterom så det ikke blir fullt så egoeistisk der inne. Så har muligens mulighet til å ha noen på besøk når det står ferdig om det er av interesse? Holder til på Steinkjer og har kaffe ☺
Anlegget består av litt ymse men Rega cd drev, Heed obelisk da dac (på vei inn), Conrad Johnson premier ten pre, Marchand aktivt delefilter, Musical innovations mi 10,1 power til horn og Muse poweramp til basskasse. Høytalerne er diy Onken basskasse med Celestion 15 tommer og på toppen er det Jmcla 350 horn med Fostex driver.
Hadde vært kjekt å vite at man ikke er helt på bærtur med eget oppsett i tillegg til å blitt kjent med likesinnede.
Hvis interesse kan jeg si fra når ting er oppe å går.
Mvh.
Svein
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
har noen av dere god peil på akustikk? eller har dere tips om noen seriøse aktører her oppe som kunne hjelpa meg med akustikk målinger og kansje noen tiltak for litt pæng? litt kjedeligt med ett oppsett til godt over 100k, så ha ett rom med elendig akustikk, så nå er jeg på vippet til og bruke endel kr på akustikken også

mvh en entusiast i grong

kino.jpg
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Hei

Er det noen som har noe opplegg med et besøk hos Geir Fredriksen? Hvis så, er det mulig å bli med?

Mvh

Kenneth Gyran
 

ason

Fersking
Ble medlem
26.09.2014
Innlegg
3
Antall liker
0
hei alle sammen, ny her og er vel på feil sted, men bor i overhalla
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Hei

Er det noen som har noe opplegg med et besøk hos Geir Fredriksen? Hvis så, er det mulig å bli med?

Mvh

Kenneth Gyran
Kunne vært morsomt å fått til en ekskursjon til Fredriksen, hvis noen har fått til det :)
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Hei

Tror kanskje Viking kjenner til dette. Stemmer dette Viking?

Mvh

Kenneth
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Jeg har vært der et par-tre-fire-fem-seks ganger de siste månedene ja ;) Sikkert ikke umulig når de nye båndsystemene med basstårn er ferdige. Skal høre med han neste gang jeg snakker med han :)
Hei

Tror kanskje Viking kjenner til dette. Stemmer dette Viking?

Mvh

Kenneth
 
Topp Bunn